Nee, ik ben niet zon forumfapper, zoals veel van jullie pubertjes.tilothijs schreef:volgens mij ben jij t meest nieuwsgierig naar hoe ze eruit ziet
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Ik heb de maten van de ori over genomen dus het past perfect weer een paar dingen die niet meer kunnen roesten .Alainv-s schreef:Hoezo zelf bussen gemaakt, no-way dat je die er tussen krijgt.
Bij de rem moet volgens mij een iets dunnere... Of heb je ze gekopierd van originele dan houd ik meteen mijn mond :p .
Maar dat (opgepoetste?) rvs ziet er echt super goed uit!
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Ha nee klopt die dikke is van het voorwielAlainv-s schreef:Haha ok. Ik weet zeker dat ik er niet zo'n dikke bus tussen heb.
Maar voor de rest wel netjes gedaan!
Boekie zegt:
Boekie zegt: