Als je de juiste bouten met de juiste treksterkte maar gebruikt is het geen probleemAlainv-s schreef:Is 't trouwens wel verstandig dat je RVS gebruikt ivm stress van het ijzer enzo. RVS breekt namelijk sneller dan ijzer.

Als je de juiste bouten met de juiste treksterkte maar gebruikt is het geen probleemAlainv-s schreef:Is 't trouwens wel verstandig dat je RVS gebruikt ivm stress van het ijzer enzo. RVS breekt namelijk sneller dan ijzer.
Bedankt ROBBINrobbin schreef:die zwarte kappen staan echt veel mooier![]()
cker met die stickers
vind het wel jammer dat die veer geel is. had het niet mooier geweest als die wit of rood was?
Hmm, over die gele schokbreker zal ik dan eens nadenken, want mijn schokbreker is zo lek als maar kan, ding hobbelt als een gek!kcracy schreef:Bedankt ROBBINrobbin schreef:die zwarte kappen staan echt veel mooier![]()
cker met die stickers
vind het wel jammer dat die veer geel is. had het niet mooier geweest als die wit of rood was?klopt ik ben nog bezig met een andere schokbreker met een witte veer maar die internetshop was dicht tijdens de vakantie,s dus moet nog ff geduld hebben.
Met een witte veer zal het geheel plaatje wel beter kloppen dat ben ik met je eens.
Dus misschien is er straks een nieuwe ori gele schobreker te koop ??
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Slaap er nog maar een nachtje overRikkert schreef:Hmm, over die gele schokbreker zal ik dan eens nadenken, want mijn schokbreker is zo lek als maar kan, ding hobbelt als een gek!kcracy schreef:Bedankt ROBBINrobbin schreef:die zwarte kappen staan echt veel mooier![]()
cker met die stickers
vind het wel jammer dat die veer geel is. had het niet mooier geweest als die wit of rood was?klopt ik ben nog bezig met een andere schokbreker met een witte veer maar die internetshop was dicht tijdens de vakantie,s dus moet nog ff geduld hebben.
Met een witte veer zal het geheel plaatje wel beter kloppen dat ben ik met je eens.
Dus misschien is er straks een nieuwe ori gele schobreker te koop ??
Ik ga het eerst proberen met iets tussen de veer te zetten en dan ff kijken hoe het lijkt en hoeveel hoger het komt.jasperrr91 schreef:Dat klopt 5mm zal niet zo heel veel zijn. Hooguit 2 cm ofzo achter bij het kapje.
Persoonlijk vind ik een opgehoofde derbi niks, misschien dat 2cm niet opvalt.
Thanks benjidp papa vindt het ook veelste leuk om te doenbenjidp schreef:Prachtig werk Ö vindt het wel eens tof om een volledige heropbouw naar een originele derbi te zien. Ziet er echt netjes uit.
Je dochter heeft veel geluk met zo'n handige papa als jij :p well done !
Huh ?????//?//?/jony schreef:haha mooi tussedoor ff dat bokje ook nog opknappemoest wel lagge
Haha, volgens mij zit hij bij het verkeerde topic.kcracy schreef:Huh ?????//?//?/jony schreef:haha mooi tussedoor ff dat bokje ook nog opknappemoest wel lagge
Het bokje heb ik gespoten in de kleuren van de brommer het was van mijn collega die had het al jaren in de schuur liggen.jony schreef:haha nee bij dat opbok of bokliftje, hoe je et wil noemen.
ik dacht dat jij die zelf opniew had gespoten maar je had nieuwe pootjes gekregen (ofzo)
maar is inspaken erg lastig?
want ik wil me velgen coaten alleen et coaten kost me de kop niet maar alles inspaken enz dat maakt et erg duur..
dus wou et miss zelf doen maar heb et nog nooit gedaan
Het is al meerdere keren gevraagd LARS maar ik ben de beroerdste niet om hier nog een keer weer een antwoord op te geven.LarsG schreef:Ziet er echt netjes uit![]()
Misschien dat het al ooit gevraagd is, maar waar heb je dat carbon folie dat om je voorvork heen zit vandaan?
En waar haal je die witte schokbreker dan vandaan? Ben ook wel aan een andere toe eigenlijk.