maak een apart project aanD-Evo schreef:Bliksem, dat is idd geen porum![]()
Vandaag de voorvork ophalen, geld betaald voor de racingline en smr ktm spatbord besteld.
Allemaal overigens voor de drd 85 # hoor.

maak een apart project aanD-Evo schreef:Bliksem, dat is idd geen porum![]()
Vandaag de voorvork ophalen, geld betaald voor de racingline en smr ktm spatbord besteld.
D-Evo schreef:Bliksem, dat is idd geen porum![]()
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Ik zou er even een helicoil in (laten) zetten, weinig moeite en is het gelijk goed. Want gekloot met meerdere ringetjes is niks.D-Evo schreef:Het uiteinde van het draad in de poot is lam![]()
Een paar ringetjes op de inbusbout heen gedaan zodat hij in ieder geval niet losdraaid op het lamme deel van de poot.
Lekkage verholpen voor nu, straks weer even kijken.
Iemand die toevallig nog een werkende claxon heeft liggen voor een knikker en een dropje.
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken