DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
gastspijker95 schreef:
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
er is een aangetekende brief naar bryan gestuurd waarin hem verzocht word geld binnen 2 weken terug te betalen.jony schreef:Rustig hier.
Is er al vooruitgang? Als die er is, zou iemand die dan duidelijk kunnen omschrijven?
Ben benieuwd.
Jammer dat je geen poot hebt om op te staan.basserd schreef:er is een aangetekende brief naar bryan gestuurd waarin hem verzocht word geld binnen 2 weken terug te betalen.jony schreef:Rustig hier.
Is er al vooruitgang? Als die er is, zou iemand die dan duidelijk kunnen omschrijven?
Ben benieuwd.
reageert hij daar niet op worden er verdere juridische stappen genomen (staat in de brief)
voor de rest zou ik het niet weten, het is rustig afwachten tot die 2 weken voorbij zijn
Dit dus.blackidentity schreef:Jammer dat je geen poot hebt om op te staan.basserd schreef:er is een aangetekende brief naar bryan gestuurd waarin hem verzocht word geld binnen 2 weken terug te betalen.jony schreef:Rustig hier.
Ben benieuwd.
reageert hij daar niet op worden er verdere juridische stappen genomen (staat in de brief)
voor de rest zou ik het niet weten, het is rustig afwachten tot die 2 weken voorbij zijn
spijker95 schreef:Heerlijk strak
1 maandErwin P schreef:Zeker als je vaker wat verkoopt en van plan bent te gaan verkopen:
Houd het geld eerst 2 week op de rekening. Als er binnen die 2 weken wat is kun je het terug geven, spul in orde maken en weer verkopen. Tenminste als het om bedragen van een paar honderd euro gaat. Als ze er na 2 weken en keer mee komen is het heel spijtig, maar als het je dan nog niet is opgevallen/dan pas gebeurt dan is er grote kans dat ze het zelf gedaan hebben.
Zo leid je geen naamsverlies, en houd je er even veel aan over.
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
spijker95 schreef:Heerlijk strak