Verkoop brommer

Use and abuse
Rene Jonkers
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 19 feb 2013, 20:44
Vervoersmiddel: derbi senda drd limited edition 2008

Verkoop brommer

Ongelezen bericht door Rene Jonkers »

Ja ik heb niet gepost voor ik mijn brommer hier op zette maar maakt dat uit? Zet mijn brommer hier op omdat ik graag wil dat die bij een liefhebber terecht komt....

maar blijkbaar moet ik eerst een half jaar actief zijn en dingen posten om mijn brommer er op te zetten, wel grappig dat iemand mij dat verteld die zelf op een rieju rijd! Noem verder geen namen maar dat weet diegene zelf denk ik wel!

mensen die verder belang bij mijn brommer hebben, dit is de link


mvg,
Rene Jonkers
Heavy Fuel
Tuner
Berichten: 463
Lid geworden op: za 23 feb 2013, 10:36
Vervoersmiddel: Derbi

Re: Verkoop brommer

Ongelezen bericht door Heavy Fuel »

Je maakt een grotere kans dat de crew hem laat staan als je de foto's en beschrijving in dit topic plaatst (A)
Ik zou hem in onderdelen verkopen, levert meer op denk ik.
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Verkoop brommer

Ongelezen bericht door royvi »

Heavy Fuel schreef:Je maakt een grotere kans dat de crew hem laat staan als je de foto's en beschrijving in dit topic plaatst (A)
Ik zou hem in onderdelen verkopen, levert meer op denk ik.
NEE, die kans is niet aanwezig. Daar is dit topic niet voor. :eerie:
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Heavy Fuel
Tuner
Berichten: 463
Lid geworden op: za 23 feb 2013, 10:36
Vervoersmiddel: Derbi

Re: Verkoop brommer

Ongelezen bericht door Heavy Fuel »

Ja, ik zie het.
Hij wordt dan wel verplaatst.
Gebruikersavatar
Pieke
Moderator
Berichten: 3137
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:52
Vervoersmiddel: KTM
Locatie: Hoensbroek/Den Haag

Re: Verkoop brommer

Ongelezen bericht door Pieke »

Dag meneer Jonkers.

Om je korte vraag maar even te beantwoorden: Ja. het maakt uit dat je geen berichten geplaatst hebt voordat je je brommer hier wilde verkopen. Waarom?

Dit forum is geen marktplaats en aangezien je duidelijk laat merken dat je wenstte dat dat wel het geval was, zal ik je ook maar niet behandelen als een forumlid. Het is hier op het forum al sinds het oprichten 3 jaar geleden het geval dat mensen het recht verdienen om hun spullen te verkopen, door actief bij te dragen aan het forum.

Dat ik zelf op een Rieju rij heeft daar vrij weinig mee te maken. Ik vind het overigens grappig dat jij dat grappig vind, aangezien nog nooit iemand daar enig probleem van maakt. Verder draag ik bij aan dit forum en mensen die dit forum alleen gebruiken om hun brommer -die al dan niet een Derbi is- te verkopen hebben dat niet gedaan en verdienen het dus ook niet om die hier te verkopen.

Ik zal wederom de verwijzing naar Marktplaats uit je bericht verwijderen en raad je aan om gewoon enkele berichten te plaatsen. Hier zijn voldoende leuke topics waar je plezier aan kunt beleven en als je zelf zo'n liefhebber bent, dan heb je vast ook aardig wat kennis vergaard die de mensen hier goed kunnen gebruiken.

Je mag het hier best niet mee eens zijn -daar zit ik ook totaal niet mee hoor-, maar totdat je bijdraagt aan dit forum heb je geen recht van spreken,

vriendelijke groeten,

Rieju-rijdende-moderator.
Gesloten