Erwin van der Glind

Use and abuse
Rensee95
Schakelrijder
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 27 jun 2012, 11:23
Vervoersmiddel: Derbi senda DRD racing 2007
Derbi DRD 2003 P2R
Derbi Senda 2001

Erwin van der Glind

Ongelezen bericht door Rensee95 »

Hallo Forumleden,

Graag wil ik jullie op de hoogte brengen van de oplichtingspraktijken van Erwin van der Glind.

Hij verkocht zijn derbi limited in onderdelen. Hiervan zou ik het stuur en de koppelingshevel overnemen.
Na een tijdje onderhandelen waren we het eens over de prijs en zei hij dat het volgende dag op de post ging.
Dan zou ik het de zaterdag (01-06-2013) in huis hebben. Tevens zaterdag niks ontvangen.
Ik dacht daarbij, kan gebeuren dat ze niet bezorgen op zaterdag of dat ik het maandag krijg.
Maar ook maandag geen pakketje met een stuur er in.
Toen weer contact gezocht en geprobeerd om een t&t code te krijgen.
Omdat ik na woensdag nog steeds niks had ontvangen toch nog maar keer geprobeerd contact te krijgen.
Toen zei hij weer dat het morgen op de post zou gaan. Dus dan zou ik het uiterlijk zaterdags (08-06-2013) wel in huis hebben.
Ook weer gevraagd om de t&t code maar tevergeefs.
Meneer reageerd helemaal nergens meer op en komt zijn afspraken niet na.
Omdat ik het wel een beetje zat was, telefonisch contact met hem opgenomen maar toen ik eenmaal begon over een stuur en hij hoorde dat ik het was hing hij op. Vervolgens kreeg ik een appje met daarin de smoes: raar nummer en rare stem dus hij vertrouwde het niet.
Ook zaterdag 08-06-2013 geen pakketje met een stuur erin.
Hij beweert dat hij het op de post heeft gedaan en ik het krijg maar geen t&t code hebben of iets anders.
Het is nu ondertussen anderhalve week geleden en ik heb nogsteeds niks binnen.

GRAAG WIL IK ALLE FORUMLEDEN VOOR HEM WAARSCHUWEN, HIJ IS EEN OPLICHTER EN KOMT NIKS NA VAN WAT HIJ ZEGT!!
DUS PAS ALLEMAAL OP ALS JE ZAKEN OF IETS MET HEM DOET OF VAN PLAN BENT TE GAAN DOEN!


Zelf heb ik aangifte gedaan met z'n bankrekeningnummer en adresgegevens en alles er bij.
Dus we zullen zien wat het brengt.

Heeft iemand trouwens ervaring met deze jongen dat hij het vaker doet o.i.d?

Dit is de link naar de derbi die hij verkoopt in onderdelen: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=6 ... in#p242141" onclick="window.open(this.href);return false;


Groeten,

Rense
Laatst gewijzigd door Rensee95 op di 11 jun 2013, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Never Fear
Joram
Pro tuner
Berichten: 3671
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht)
Locatie: Almelo

Re: Erwin van der Glind

Ongelezen bericht door Joram »

Je data kloppen niet helemaal, tenzij jij in de toekomst leeft (15/06/13).
spijker95 schreef:Heerlijk strak
:haai:
Gebruikersavatar
Pieke
Moderator
Berichten: 3137
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:52
Vervoersmiddel: KTM
Locatie: Hoensbroek/Den Haag

Re: Erwin van der Glind

Ongelezen bericht door Pieke »

15-06-2013 is nog niet geweest?

EDIT: Joram was me voor.
Rensee95
Schakelrijder
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 27 jun 2012, 11:23
Vervoersmiddel: Derbi senda DRD racing 2007
Derbi DRD 2003 P2R
Derbi Senda 2001

Re: Erwin van der Glind

Ongelezen bericht door Rensee95 »

sorry verkeerde week erbij

aangepast
Never Fear
Gebruikersavatar
Pieke
Moderator
Berichten: 3137
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:52
Vervoersmiddel: KTM
Locatie: Hoensbroek/Den Haag

Re: Erwin van der Glind

Ongelezen bericht door Pieke »

Je bent wel een beetje snel met je oordeel. Zaterdag 08-06 is nog maar een paar dagen geleden. Dat je nog niets ontvangen hebt is uiteraard niet netjes, maar het is niet zo dat je al maanden op je spullen aan het wachten bent.
Rensee95
Schakelrijder
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 27 jun 2012, 11:23
Vervoersmiddel: Derbi senda DRD racing 2007
Derbi DRD 2003 P2R
Derbi Senda 2001

Re: Erwin van der Glind

Ongelezen bericht door Rensee95 »

Nou hij reageerd nergens meer op, neemt mobiel niet meer op.
En hij zegt dat het opgestuurd is maar krijg geen eens een t&t code of iets.
En geld terug overmaken doet hij ook niet.
Never Fear
originalderbi
Banden plakker
Berichten: 18
Lid geworden op: do 17 jan 2013, 19:10
Vervoersmiddel: derbi drd racing limited edition '08
mio sym 25 km/u AKA boekmachine
Locatie: baarn

Re: Erwin van der Glind

Ongelezen bericht door originalderbi »

ik wil niet lullig doen of lopen stoken daar niet van maar erwin is gewoon een prima gozer dat ie nou precies bij jou pakketje wat gezijk heeft betekend niet dat hij een oplichter is. en dat van dat telefoontje is best begrijpelijk, ik zou ook niet over iets wat ik verkocht heb gaan lopen lullen tegen iemand aan de telefoon die ik niet ken. zou jij waarschijnlijk zelf ook niet doen. wat ik probeer te zeggen is je moet een boek niet op z'n kaft beoordelen. p.s. ga nou niet op mij zitten haten want je bereikt er geen drol mee en ik besteed er toch geen aandacht aan
als je achter mij wil rijden kan je maar beter 8 wintschermen mee nemen
Timmerman101
Pro tuner
Berichten: 1363
Lid geworden op: di 03 apr 2012, 10:22
Vervoersmiddel: Bmw 320i Coupe
Locatie: Beesd

Re: Erwin van der Glind

Ongelezen bericht door Timmerman101 »

wintschermen :emo: :emo: :palm:
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Afbeelding
julianspaans
Pro tuner
Berichten: 1009
Lid geworden op: zo 05 feb 2012, 18:44
Vervoersmiddel: Derbi senda drd limited 2008 , Vespa LX 50

Re: Erwin van der Glind

Ongelezen bericht door julianspaans »

Ik doe ook geen zaken meer met hem..
Had een uitlaat tegen een uitlaat geruild, die van mij had een scheurtje (echt klein) en dat wist ie maar doen hij hem ging monteren en startte bleek die scheur dus een enorme scheur te zijn geworden. Ik weet niet wat ie er meegedaan heeft maargoed... Ik zei ik hoef die uitlaat ook niet meer terug maar demper wel, hier had een vriend van hem ook nog wel intresse in.
Dit geld heb ik dus nooit ontvangen
Eerst ging hij nog beweren dat hij het had overgemaakt, later zei die dat die het wel een keer bij de meeting zou geven. Deze is zolang uitgesteld dat ik het zelf een beetje ben vergeten, ja dat is mijn schuld, maar het gaat er om hoe hij zijn zaakjes afhandeld en eerst gaat beweren dat hij het geld heeft overgemaakt alsof ik debiel ben en dat ga geloven ofzo.. :yawn:
Gebruikersavatar
Pieke
Moderator
Berichten: 3137
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:52
Vervoersmiddel: KTM
Locatie: Hoensbroek/Den Haag

Re: Erwin van der Glind

Ongelezen bericht door Pieke »

originalderbi schreef:ik wil niet lullig doen of lopen stoken daar niet van maar erwin is gewoon een prima gozer dat ie nou precies bij jou pakketje wat gezijk heeft betekend niet dat hij een oplichter is. en dat van dat telefoontje is best begrijpelijk, ik zou ook niet over iets wat ik verkocht heb gaan lopen lullen tegen iemand aan de telefoon die ik niet ken. zou jij waarschijnlijk zelf ook niet doen. wat ik probeer te zeggen is je moet een boek niet op z'n kaft beoordelen. p.s. ga nou niet op mij zitten haten want je bereikt er geen drol mee en ik besteed er toch geen aandacht aan
Dat is juist precies hoe verkopen op het internet werkt. Je beoordeeld een boek wel op zijn kaft. Als je het niet vertrouwt dan doe je geen zaken, dan ga je niet eerst die persoon leren kennen en lekker daten en blablabla om te zien of hij misschien toch wel te vertrouwen is en vervolgens iets te kopen.

Op het eerste gezicht leek Erwin dus een prima kerel, maar als iemand dan zijn of haar afspraken vervolgens niet nakomt heb je alle recht om meteen je conclusies te trekken en van het slechte uit te gaan. Het zou hem toch weinig interesseren of jij Erwin een goede gast vind? Als hij zijn zaakjes niet netjes afrond en zijn afspraken niet nakomt dan ben je in mijn ogen knap waardeloos bezig.
Boeki
Pro tuner
Berichten: 4484
Lid geworden op: ma 08 nov 2010, 21:33
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
Locatie: Rotterdam/Woudenberg

Re: Erwin van der Glind

Ongelezen bericht door Boeki »

Julian je woont in Hilversum, ik weet niet om hoeveel geld het gaat, maar je kunt altijd een bezoekje brengen aan Overberg.
Open the Throttle and Smile
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Erwin van der Glind

Ongelezen bericht door royvi »

originalderbi schreef:ik wil niet lullig doen of lopen stoken daar niet van maar erwin is gewoon een prima gozer dat ie nou precies bij jou pakketje wat gezijk heeft betekend niet dat hij een oplichter is. en dat van dat telefoontje is best begrijpelijk, ik zou ook niet over iets wat ik verkocht heb gaan lopen lullen tegen iemand aan de telefoon die ik niet ken. zou jij waarschijnlijk zelf ook niet doen. wat ik probeer te zeggen is je moet een boek niet op z'n kaft beoordelen. p.s. ga nou niet op mij zitten haten want je bereikt er geen drol mee en ik besteed er toch geen aandacht aan
Kom nou maar niet voor je vriendje op, meneer wintscherm.
Wat jij uitkraamt is complete onzin. Ik zal even één voorbeeldje geven zodat het kleine breintje van jou het ook snapt. Jij zegt dat je niet aan de telefoon over een verkocht product gaat zitten lullen. Dus als de koper belt over het verkochte product, dan ga jij hem niks over dat product vertellen? Vind je dat niet een beetje raar? Nee jij waarschijnlijk niet, maar het is dus wél raar. Als de koper vragen heeft dan beantwoord je die.
Jouw vriendje licht die jongen gewoon op, het betreft misschien een korte periode maar de telefoon ophangen en niet meer reageren vertelt mij genoeg.
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
julianspaans
Pro tuner
Berichten: 1009
Lid geworden op: zo 05 feb 2012, 18:44
Vervoersmiddel: Derbi senda drd limited 2008 , Vespa LX 50

Re: Erwin van der Glind

Ongelezen bericht door julianspaans »

:emo:
boeki het gaat maar om €30,- dus daar ga ik niet voor naar hem toe. Zie hem misschien wel een keer op een meeting :box:
rené
Pro tuner
Berichten: 1070
Lid geworden op: wo 23 mei 2012, 21:47
Vervoersmiddel: derbi drd pro

Re: Erwin van der Glind

Ongelezen bericht door rené »

jongens erwin is een prima gozer hij woont vlak bij mij maar hij is inderdaad wat slordig met verzenden, als ik van hem koop haal ik het gewoon op hij doet nergens moeilijk over.. en wat die uitlaat van julian spaans betreft daar was ik bij, en ik heb zelf gezien dat hij al harstikke lek was en die is niks lekker door erwin en mij geworden...
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Joram
Pro tuner
Berichten: 3671
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht)
Locatie: Almelo

Re: Erwin van der Glind

Ongelezen bericht door Joram »

Ik vind iemand die niet verstuurd, afspraken niet nakomt en vaag aan de telefoon doet nou niet bepaald betrouwbaar.

Klinkt beetje als paffer hier...
spijker95 schreef:Heerlijk strak
:haai:
julianspaans
Pro tuner
Berichten: 1009
Lid geworden op: zo 05 feb 2012, 18:44
Vervoersmiddel: Derbi senda drd limited 2008 , Vespa LX 50

Re: Erwin van der Glind

Ongelezen bericht door julianspaans »

ja rené daar doe ik toch ook helemaal niet moeilijk over ondanks ik weet dan ik hem zie NIET heb verstuurd. Het gaat om de demper waar ik het geld nooit van ontvangen heb...
Heb zelfs nog foto's vlak voor het versturen waarop je ziet dat hij zo niet was + dat jullie hem niet met het bevestigingsmateriaal wat bij de scr corse zit aan het frame hadden gemonteerd....
Je moet trouwens daar niet moeilijk over gaan doen want zijn oom is lasser ofzo dus heeft ie eigenlijk nu een gratis uitlaat

Iedereen kan wel zeggen: prima gozer maar hij heeft z'n zaken blijkbaar toch niet helemaal goed voor elkaar.
Rensee95
Schakelrijder
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 27 jun 2012, 11:23
Vervoersmiddel: Derbi senda DRD racing 2007
Derbi DRD 2003 P2R
Derbi Senda 2001

Re: Erwin van der Glind

Ongelezen bericht door Rensee95 »

met het telefoontje heb ik gewoon gezegt met wie die sprak, en hoe en wat.
maar toen ik over het stuur begon hing die op.
en vervolgens van alles beweren maar niks nakomen: dan ben je niet betrouwbaar hoor en vind ik het niet vreemd dat ik een conclusie ga trekken. zou iedereen doen lijkt mij?
Never Fear
originalderbi
Banden plakker
Berichten: 18
Lid geworden op: do 17 jan 2013, 19:10
Vervoersmiddel: derbi drd racing limited edition '08
mio sym 25 km/u AKA boekmachine
Locatie: baarn

Re: Erwin van der Glind

Ongelezen bericht door originalderbi »

lol en jou moet ik serieus nemen royvi ? ga jij lekker je tong in je dempers steken ofzo en laat mij opkomen voor me vrienden. ik begrijp dat je niet snapt wat dat betekend want uit je bericht blijkt dat jij niks om je vrienden geeft
als je achter mij wil rijden kan je maar beter 8 wintschermen mee nemen
DaanS
Pro tuner
Berichten: 5110
Lid geworden op: za 17 sep 2011, 20:09
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition (Sold)
Sachs SpeedJet R (Sold),
Yamaha Aerox (Sold),
Puch Maxi Sprinter (For Sale),
Yamaha YZ250F 2004 (Sold),
Derbi DRD Racing 2008 (Sold)
Yamaha Aerox 70,
Peugeot 205 CTi,
Derbi DRD Racing 2008 Project 3x
Locatie: Mierlo en Leende, Noord-Brabant

Re: Erwin van der Glind

Ongelezen bericht door DaanS »

Ban deze kerel maar meteen :eerie:

Als jij opgelicht zou worden door een vriend van mij, zou ik mij bemoeien met de oplichtzaken van hem?
En dan zeggen dat ik hem ken en hij geen oplichter is?
Daar kan jij ook geen flikker mee.

Heel simpel.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Gebruikersavatar
Pieke
Moderator
Berichten: 3137
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:52
Vervoersmiddel: KTM
Locatie: Hoensbroek/Den Haag

Re: Erwin van der Glind

Ongelezen bericht door Pieke »

originalderbi schreef:lol en jou moet ik serieus nemen royvi ? ga jij lekker je tong in je dempers steken ofzo en laat mij opkomen voor me vrienden. ik begrijp dat je niet snapt wat dat betekend want uit je bericht blijkt dat jij niks om je vrienden geeft
Wederom begrijp je het verkeerd. Als je afspraken maakt en iemand komt die niet na, dan hoort dat niet. Dan doet het er niet toe of die persoon je vriend is of niet. Hoe jij daaruit concludeert dat royvi niet om zijn vrienden geeft is mij een raadsel.

Nog een keer zo'n achterlijke opmerking als "ga jij lekker je tong in je dempers steken" en je bent niet meer welkom op dit forum.
Plaats reactie