DerbiFanaatje levert niet wat ie zegt

Use and abuse
Zulufriesland
Derbi fan
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 05 jan 2014, 11:57
Vervoersmiddel: Gilera zulu

DerbiFanaatje levert niet wat ie zegt

Ongelezen bericht door Zulufriesland »

Hallo, ik ben dus al een tijdje bezig om mijn gilera zulu weer mooi aan het rijden te krijgen, en heb al verschillende onderdelen gekocht voordat ik naar een uitlaat op zoek ging.

Ik reageerde op enkele uitlaten waaronder op een leovincie v6 uitlaat+demper van DerbiFanaatje waarna hij me een pb stuurde met nog veel meer uitlaten die hij te koop had. Hij had onder andere een yasuni R2 te koop waar ik wel belang bij had, hij noemde zijn prijs (120€) inclusief verzenden en ik zou proberen dat geld te regelen.

Ik hem dan een pb sturen of ie ook helemaal compleet was, en dat was hij verzekerde hij mij. Prima, ik en mn broer haalde hem diezelfde avond nog op. Hij liet me de uitlaat zien, de flens + veertjes en ik kon een kleur demper uitzoeken. Ik probeerde nog 10 euro er af te handelen omdat ik hem kwam halen en hij geen verzendskosten kwijt was maar dat wou hij niet en om dat stuk voor niks te hebben gereden was ik ook niet van plan en heb hem dus voor het afgesproken bedrag mee genomen.

Ik de volgende dagen verder bezig met mn brommer, blijkt dat een ophanging er niet bij zit zodat je hem aan je voetsteun kan monteren. Ik heb hem wel gevraagd nog toen ik bij hem was monteer je hem dan aan je voetsteunen en hij zei ja en ik geloofde dat omdat er toch wel een soort van montageding aan de uitlaat zelf zit en ik dus nieuw ben in gilera/derbi spul. Zonder die ophanging blijft hij dus niet goed in de flens zitten en lekt hij ook zodra hij veel lucht moet verwerken wat tot dikke prestatie verlies zorgt.

Nu heb ik hem dus het probleem voor gelegd maar ik schiet niks met hem op want zijn redenatie is dat als je een auto koopt en je neemt hem mee dan moet je niet over het reserve wiel gaan zeuren. Waar ik dus wel om heb gevraagd als die compleet was. Maar goed ik adviseer dan ook voor dat je wat van deze jongen koopt eerst goed research moet doen wat erbij zit en wat je nodig hebt om het te monteren want van zijn eerlijkheid moet je het niet hebben.
Gebruikersavatar
drunken org
Pro tuner
Berichten: 985
Lid geworden op: zo 08 jan 2012, 12:42
Vervoersmiddel: Senda R 2x (Sold
Derbi Drd Pro 2007 (Sold)
Derbi Drd Limited 2005 ombouw '7/'8 project
^ Parma blok hiervan verkocht, komt een leuk blok weer!
Derbi Drd Evo Limited 2009 (Sold)
Derbi Drd Racing 2008 2x (Sold)
Ktm Exc 2002 met 525 uiterlijk (:
Locatie: Emmen, Rietlanden

Re: DerbiFanaatje levert niet wat ie zegt

Ongelezen bericht door drunken org »

Zulufriesland schreef:Hallo, ik ben dus al een tijdje bezig om mijn gilera zulu weer mooi aan het rijden te krijgen, en heb al verschillende onderdelen gekocht voordat ik naar een uitlaat op zoek ging.

Ik reageerde op enkele uitlaten waaronder op een leovincie v6 uitlaat+demper van DerbiFanaatje waarna hij me een pb stuurde met nog veel meer uitlaten die hij te koop had. Hij had onder andere een yasuni R2 te koop waar ik wel belang bij had, hij noemde zijn prijs (120€) inclusief verzenden en ik zou proberen dat geld te regelen.

Ik hem dan een pb sturen of ie ook helemaal compleet was, en dat was hij verzekerde hij mij. Prima, ik en mn broer haalde hem diezelfde avond nog op. Hij liet me de uitlaat zien, de flens + veertjes en ik kon een kleur demper uitzoeken. Ik probeerde nog 10 euro er af te handelen omdat ik hem kwam halen en hij geen verzendskosten kwijt was maar dat wou hij niet en om dat stuk voor niks te hebben gereden was ik ook niet van plan en heb hem dus voor het afgesproken bedrag mee genomen.

Ik de volgende dagen verder bezig met mn brommer, blijkt dat een ophanging er niet bij zit zodat je hem aan je voetsteun kan monteren. Ik heb hem wel gevraagd nog toen ik bij hem was monteer je hem dan aan je voetsteunen en hij zei ja en ik geloofde dat omdat er toch wel een soort van montageding aan de uitlaat zelf zit en ik dus nieuw ben in gilera/derbi spul. Zonder die ophanging blijft hij dus niet goed in de flens zitten en lekt hij ook zodra hij veel lucht moet verwerken wat tot dikke prestatie verlies zorgt.

Nu heb ik hem dus het probleem voor gelegd maar ik schiet niks met hem op want zijn redenatie is dat als je een auto koopt en je neemt hem mee dan moet je niet over het reserve wiel gaan zeuren. Waar ik dus wel om heb gevraagd als die compleet was. Maar goed ik adviseer dan ook voor dat je wat van deze jongen koopt eerst goed research moet doen wat erbij zit en wat je nodig hebt om het te monteren want van zijn eerlijkheid moet je het niet hebben.
Ik vind persoonlijk dat je zelf niet goed hebt opgelet,
je hebt de uitlaat opgehaald en kon toen direct zien of alles compleet was (zelf eerst research doen wat er allemaal bij hoort nieuw).

en nu je oplossing: ga naar de gamma / praxis / karwei o.i.d en koop een 90 graden beugeltje, deze kan je opmaat maken en er aan zetten en jou probleem is opgelost. :happy:
Zie mijn aanbod topic!

vele onderdelen: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=61&t=13388" onclick="window.open(this.href);return false;
:mrgreen:
Zulufriesland
Derbi fan
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 05 jan 2014, 11:57
Vervoersmiddel: Gilera zulu

Re: DerbiFanaatje levert niet wat ie zegt

Ongelezen bericht door Zulufriesland »

Ik was niet de eigenaar van de uitlaat, als ik hem dan dingen vraag over zijn uitlaat mag ik toch wel verwachten dat hij alles vertelt wat ik hem vraag, ik heb hem nog gevraagd of hij het dan ophing aan de voetsteunen en dat bevestigde hij maar vertelde er niet bij dat je dan wel een beugel of iets dergelijks nodig bent. Dat mag je toch verwachten dat de eigenaar je informeert naar zijn kunnen. Dit heeft hij nagelaten en ik vind hem dan ook een slechte verkoper. Ik heb ook dit jaar pas een brommer met derbi blok en een schakelbrommer in het algemeen. Ook ben ik goedgelovig en is dit mn eerste keer dat ik naar mijn idee ben opgelicht. Hij verzekerde mij dat ie compleet was, had hij verteld hoe het zat dan had ik mn geld er niet aan gespendeerd en dus ben ik opgelicht, of het nou simpel te fixen is door anderen of niet.

Ik vind ook niet dat je research hoeft te doen als je communiceert met de eigenaar, dat doe je met nieuwe dingen en de prestaties vergelijken niet over de staat van iemand zn gebruikte uitlaat.
Zulufriesland
Derbi fan
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 05 jan 2014, 11:57
Vervoersmiddel: Gilera zulu

Re: DerbiFanaatje levert niet wat ie zegt

Ongelezen bericht door Zulufriesland »

En met een beugel is het ook niet opgelost bij de gamma vandaan, ik heb hem behoorlijk vast gezet met ijzerdraad om naar de gamma toe te kunnen maar zodra hij boven de 6k toeren komt gaat ie lekken en daardoor nul prestaties van de uitlaat. Dus ik moet hem ook nog gaan lassen aan de flens en dan vind ik 120 euro ook teveel voor een beun ding.
WiebevZ
Beginnende tuner
Berichten: 298
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 20:30
Vervoersmiddel: TM Racing 125 2t
Sherco HRD 70cc Pro Race (verkocht)
Derbi Senda DRD Black Edition (verkocht)
Derbi GPR Nude (verkocht)
Aprilia RS NM (verkocht)
Lancia Delta
Locatie: Woerden

Re: DerbiFanaatje levert niet wat ie zegt

Ongelezen bericht door WiebevZ »

heb je hem wel afgesteld?
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: DerbiFanaatje levert niet wat ie zegt

Ongelezen bericht door royvi »

drunken org schreef:
Zulufriesland schreef:Hallo, ik ben dus al een tijdje bezig om mijn gilera zulu weer mooi aan het rijden te krijgen, en heb al verschillende onderdelen gekocht voordat ik naar een uitlaat op zoek ging.

Ik reageerde op enkele uitlaten waaronder op een leovincie v6 uitlaat+demper van DerbiFanaatje waarna hij me een pb stuurde met nog veel meer uitlaten die hij te koop had. Hij had onder andere een yasuni R2 te koop waar ik wel belang bij had, hij noemde zijn prijs (120€) inclusief verzenden en ik zou proberen dat geld te regelen.

Ik hem dan een pb sturen of ie ook helemaal compleet was, en dat was hij verzekerde hij mij. Prima, ik en mn broer haalde hem diezelfde avond nog op. Hij liet me de uitlaat zien, de flens + veertjes en ik kon een kleur demper uitzoeken. Ik probeerde nog 10 euro er af te handelen omdat ik hem kwam halen en hij geen verzendskosten kwijt was maar dat wou hij niet en om dat stuk voor niks te hebben gereden was ik ook niet van plan en heb hem dus voor het afgesproken bedrag mee genomen.

Ik de volgende dagen verder bezig met mn brommer, blijkt dat een ophanging er niet bij zit zodat je hem aan je voetsteun kan monteren. Ik heb hem wel gevraagd nog toen ik bij hem was monteer je hem dan aan je voetsteunen en hij zei ja en ik geloofde dat omdat er toch wel een soort van montageding aan de uitlaat zelf zit en ik dus nieuw ben in gilera/derbi spul. Zonder die ophanging blijft hij dus niet goed in de flens zitten en lekt hij ook zodra hij veel lucht moet verwerken wat tot dikke prestatie verlies zorgt.

Nu heb ik hem dus het probleem voor gelegd maar ik schiet niks met hem op want zijn redenatie is dat als je een auto koopt en je neemt hem mee dan moet je niet over het reserve wiel gaan zeuren. Waar ik dus wel om heb gevraagd als die compleet was. Maar goed ik adviseer dan ook voor dat je wat van deze jongen koopt eerst goed research moet doen wat erbij zit en wat je nodig hebt om het te monteren want van zijn eerlijkheid moet je het niet hebben.
Ik vind persoonlijk dat je zelf niet goed hebt opgelet,
je hebt de uitlaat opgehaald en kon toen direct zien of alles compleet was (zelf eerst research doen wat er allemaal bij hoort nieuw).

en nu je oplossing: ga naar de gamma / praxis / karwei o.i.d en koop een 90 graden beugeltje, deze kan je opmaat maken en er aan zetten en jou probleem is opgelost. :happy:
Tuurlijk niet.
Als hij nadrukkelijk vraagt of alles compleet is, en de verkoper bevestigt dit, dan heeft Zulufriesland alle recht op die beugel. Het maakt geen donder uit of het makkelijk zelf te maken is of niet. Die verkoper hoort hem gewoon alsnog het beugeltje te geven.
Die vergelijking met het reservewiel slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.
Ik denk trouwens dat die verkoper dat beugeltje niet eens heeft en dit verzwegen heeft.
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
jony
Pro tuner
Berichten: 2049
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 11:09
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Evo
Locatie: Bemmel > Gelderland

Re: DerbiFanaatje levert niet wat ie zegt

Ongelezen bericht door jony »

Dat denk ik ook, je zou er dus achteraan kunnen gaan en praten en er over hebben wie nou gelijk heeft en wiens schuld het is alleen zal dat eindeloos doorgaan. Als hij de beugel was vergeten meegegeven ofzo had hij waarschijnlijk niet moeilijk gedaan om hem daarna op de post te doen.

Hij doet nu dus redelijk moeilijk en dan kun je er ook vanuit gaan dat hij de beugel niet heeft en gewoon het geld wilde.

Ik zou dus zelf die beugel maken, ik heb dat zelf ook gedaan en stelt niks voor. Je moet alleen de benodigdheden hebben of mensen die dat hebben.
Ik verkoop een aantal spullen, interesse? Kijk hier!
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=6 ... 93#p190793" onclick="window.open(this.href);return false;
Zulufriesland
Derbi fan
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 05 jan 2014, 11:57
Vervoersmiddel: Gilera zulu

Re: DerbiFanaatje levert niet wat ie zegt

Ongelezen bericht door Zulufriesland »

jony schreef:Dat denk ik ook, je zou er dus achteraan kunnen gaan en praten en er over hebben wie nou gelijk heeft en wiens schuld het is alleen zal dat eindeloos doorgaan. Als hij de beugel was vergeten meegegeven ofzo had hij waarschijnlijk niet moeilijk gedaan om hem daarna op de post te doen.

Hij doet nu dus redelijk moeilijk en dan kun je er ook vanuit gaan dat hij de beugel niet heeft en gewoon het geld wilde.

Ik zou dus zelf die beugel maken, ik heb dat zelf ook gedaan en stelt niks voor. Je moet alleen de benodigdheden hebben of mensen die dat hebben.
Ja dat denk ik zelf ook, hij reageert helemaal niet meer ook stelde ik hem voor om een ophangsetje te kopen of 2e hands en met een nieuwe ik eventueel wat bijbetalen omdat het toch 2e hands is of eventueel een beugeltje daar kan ik ook nog genoegen bij nemen ook al heb ik lieverr de orginele dingen erbij ook voor mijn verkoop weer in de toekomst.

Maar dan vraag ik me nog af of hij hem zelf niet heeft laten hangen waardoor hij nu lekt en of dit op te lossen is met een beugeltje. Hij zegt dat 85% met een 70cc airsal hier last van heeft. Als hij nou bij het cpb werkte dan kon het wel eens kloppen maar volgens mij ook weer een praatje om een gebrek te negeren helaas
Zulufriesland
Derbi fan
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 05 jan 2014, 11:57
Vervoersmiddel: Gilera zulu

Re: DerbiFanaatje levert niet wat ie zegt

Ongelezen bericht door Zulufriesland »

WiebevZ schreef:heb je hem wel afgesteld?
hij valt nu niet af te stellen omdat hij lekt als een malle bij de flens, ook met dikkere veren.
Zulufriesland
Derbi fan
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 05 jan 2014, 11:57
Vervoersmiddel: Gilera zulu

Re: DerbiFanaatje levert niet wat ie zegt

Ongelezen bericht door Zulufriesland »

Ik wacht nog even een week of hij ook met een oplossing komt, anders zal ik zijn adres gegevens hier posten zodat mensen weten dat deze jongeman niet altijd eerlijk is en hij met een ander account ook niet opnieuw zn zooi kan verkopen voor de prijs die je kan vragen als spullen zgan zijn
Gebruikersavatar
drunken org
Pro tuner
Berichten: 985
Lid geworden op: zo 08 jan 2012, 12:42
Vervoersmiddel: Senda R 2x (Sold
Derbi Drd Pro 2007 (Sold)
Derbi Drd Limited 2005 ombouw '7/'8 project
^ Parma blok hiervan verkocht, komt een leuk blok weer!
Derbi Drd Evo Limited 2009 (Sold)
Derbi Drd Racing 2008 2x (Sold)
Ktm Exc 2002 met 525 uiterlijk (:
Locatie: Emmen, Rietlanden

Re: DerbiFanaatje levert niet wat ie zegt

Ongelezen bericht door drunken org »

heb je je flens niet verkeerd zitten?
flens zit op een bepaalde manier maar goed en sluit dan normaal gesproken ook af.

Tevens heb ik niet gezegd dat het juist is van de verkoper, maar je hebt het zelf wel opgehaald en alles bekeken.
Hij zit zeker fout maar daar valt nou denk ik niet veel aan te veranderen.

en het lijkt me dat je ook naar de gamma kan met de auto o.i.d? je hebt de uitlaat ook opgehaald, of reed je zonder uitlaat naar die knul toe :emo:
Zie mijn aanbod topic!

vele onderdelen: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=61&t=13388" onclick="window.open(this.href);return false;
:mrgreen:
Zulufriesland
Derbi fan
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 05 jan 2014, 11:57
Vervoersmiddel: Gilera zulu

Re: DerbiFanaatje levert niet wat ie zegt

Ongelezen bericht door Zulufriesland »

Hij is de eigenaar en weet al het fijne van zijn produkt, het is niet nieuw met standaard eigenschappen dus je kunt alleen afgaan op de verkoper zijn informatie, plus als ik al zo een uitlaat had waarom zou ik dan een tweede kopen en als ik er verstand van had en hem paranoïde behandelde dan had ik hem niet gekocht. Maar fijn dit is ook een toenadering om tot een oplossing te komen ook omdat hij niet reageert zet ik het hier neer. Komen we er niet gezamenlijk uit dan zal ik wel pech hebben, en zal ik de consequenties hartelijk omarmen :)
Zulufriesland
Derbi fan
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 05 jan 2014, 11:57
Vervoersmiddel: Gilera zulu

Re: DerbiFanaatje levert niet wat ie zegt

Ongelezen bericht door Zulufriesland »

Ik ben blij dat ik hem heb gehaald iig en niet dat hij door onbekende is verzonden
Gebruikersavatar
pizzabezorger
Pro tuner
Berichten: 664
Lid geworden op: di 03 sep 2013, 17:51
Vervoersmiddel: Yamaha Neos
Derbi Sdr 03
Derbi Gp1 Racing
Derbi senda X-treme 05
Derbi Drd limited 08
Piaggio zip snor
Ktm exc 250
Derbi drd racing 07
Gilera Runner 172CC full malossi (motorkenteken)
Derbi DRD Racing 08 (project)
Locatie: Wahed raceauto

Re: DerbiFanaatje levert niet wat ie zegt

Ongelezen bericht door pizzabezorger »

Topic nummer 3xxx

Het is heel simpel.

Doe onderzoek voordat je iets ophaalt, vooral als je er 100+ euro voor betaald. Kijk wat er allemaal bij moet zitten en geloof een verkoper niet zomaar op zijn of haar woord.

Daarbij moet een verkoper als hij weet dat hij niet compleet is dit altijd vermelden, maar het kan natuurlijk zo zijn dat hij deze uitlaat zelf niet gebruikt heeft en dus niet wist dat er een beugeltje bij zat.

Daarbij heeft het lekken niks met de ophanging te maken, zelfs als je hem met ijzerdraad ophangt moet hij niet gaan lekken dus dat is kant en klare lulkoek, je hebt hem zelf gewoon niet goed aangesloten op de flens, of de flens niet goed op de cilinder gezet.

En dreigen met ''Ik zet je gegevens op internet zodat iedereen kan zien dat je een oplichter bent'' is wel zo kinderachtig, daar zit niemand op te wachten.


Kortom: je hebt zelf niet genoeg opgelet, ik ga er niet vanuit dat het oplichting is en dat de verkoper dit expres gedaan heeft maar hij gewoon niet beter wist. Dus, eigen schuld dikke bult.


En een ophangpuntje is voor 2 euro te maken, dan ziet het er nog netter uit als origineel :eerie:


DOEI
Afbeelding
Zulufriesland
Derbi fan
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 05 jan 2014, 11:57
Vervoersmiddel: Gilera zulu

Re: DerbiFanaatje levert niet wat ie zegt

Ongelezen bericht door Zulufriesland »

Ik heb de flens goed op de cilinder gezet, en ook de uitlaat op de flens, dus mischien is het ook wel een andere flens dan die erbij hoort, en lul koek van eerst research doen daarmee kan je oplichting niet goed praten, research kun je pas doen met een 2e hands als je hem zelf gaat gebruiken, ik vond het allemaal goed lijken en ik vroeg hem nog van maak je dan die uitlaat vast daar voor de demper waar wat gaten zitten aan de voetsteunen. Waarop hij ook dit beantwoorde en mij wist te overtuigen dat het plug and play was.. Dit is mn eerste onderlangse uitlaat dus weet ik veel.

Oplichten is ook kinderachtig en daarom zet ik dan hier ook zijn gegevens neer zodat anderen tenminste weten dat deze man allemaal rotzooi bij elkaar zoekt en dan de duurste uitlaat type bedenkt. Ook ga ik nog wel met de uitlaat bij hem langs, mischien dat hij dan te woord wil staan maar dat kost20 euro benzine dus ik ga eerst nog wel even wachten.
Gebruikersavatar
pizzabezorger
Pro tuner
Berichten: 664
Lid geworden op: di 03 sep 2013, 17:51
Vervoersmiddel: Yamaha Neos
Derbi Sdr 03
Derbi Gp1 Racing
Derbi senda X-treme 05
Derbi Drd limited 08
Piaggio zip snor
Ktm exc 250
Derbi drd racing 07
Gilera Runner 172CC full malossi (motorkenteken)
Derbi DRD Racing 08 (project)
Locatie: Wahed raceauto

Re: DerbiFanaatje levert niet wat ie zegt

Ongelezen bericht door pizzabezorger »

:emo: :emo: :emo:
Afbeelding
MikeDRD03
Pro tuner
Berichten: 595
Lid geworden op: di 23 okt 2012, 00:34
Vervoersmiddel: Suzuki ltr 450 (sold)
Suzuki 85 (sold)
Ktm 125sx (sold)
Aprillia sr ( sold )
Tomos
Derbi drd 2003
Derbi drd pro
Locatie: hellevoetsluis

Re: DerbiFanaatje levert niet wat ie zegt

Ongelezen bericht door MikeDRD03 »

Ik vind het eerlijk gezegd. Een beetje onzin dat je hem in het use and abuse topic neerzet voor dit :|

Maargoed aangezien. Het topic al aan gemaakt. Is
Laat derbifaantje zijn verhaal. Hier ook neerzetten. :thumbup:
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
Zulufriesland
Derbi fan
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 05 jan 2014, 11:57
Vervoersmiddel: Gilera zulu

Re: DerbiFanaatje levert niet wat ie zegt

Ongelezen bericht door Zulufriesland »

MikeDRD03 schreef:Ik vind het eerlijk gezegd. Een beetje onzin dat je hem in het use and abuse topic neerzet voor dit :|

Maargoed aangezien. Het topic al aan gemaakt. Is
Laat derbifaantje zijn verhaal. Hier ook neerzetten. :thumbup:
Als jij een uitlaat koopt en het blijkt dat alleen het expansie gedeelte er is van de uitlaat die je wou kopen hebt gekocht zie ik je hier wel weer :palm:
Gebruikersavatar
pizzabezorger
Pro tuner
Berichten: 664
Lid geworden op: di 03 sep 2013, 17:51
Vervoersmiddel: Yamaha Neos
Derbi Sdr 03
Derbi Gp1 Racing
Derbi senda X-treme 05
Derbi Drd limited 08
Piaggio zip snor
Ktm exc 250
Derbi drd racing 07
Gilera Runner 172CC full malossi (motorkenteken)
Derbi DRD Racing 08 (project)
Locatie: Wahed raceauto

Re: DerbiFanaatje levert niet wat ie zegt

Ongelezen bericht door pizzabezorger »

Zulufriesland schreef:
MikeDRD03 schreef:Ik vind het eerlijk gezegd. Een beetje onzin dat je hem in het use and abuse topic neerzet voor dit :|

Maargoed aangezien. Het topic al aan gemaakt. Is
Laat derbifaantje zijn verhaal. Hier ook neerzetten. :thumbup:
Als jij een uitlaat koopt en het blijkt dat alleen het expansie gedeelte er is van de uitlaat die je wou kopen hebt gekocht zie ik je hier wel weer :palm:

Alleen het expansiegedeelte? Dus geen demper en flens?
Kerel, als je de uitlaat opgehaald hebt heb je toch wel kunnen zien dat dit dan miste?


:lol:
Afbeelding
Joram
Pro tuner
Berichten: 3671
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht)
Locatie: Almelo

Re: DerbiFanaatje levert niet wat ie zegt

Ongelezen bericht door Joram »

Inderdaad, 1x de uitlaat googlen en je weet wat erbij hoort.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
:haai:
Plaats reactie