How-To Reactie Topic

Hier kun je reageren.
Gebruikersavatar
n00n
Pro tuner
Berichten: 1080
Lid geworden op: ma 28 mar 2011, 10:51
Vervoersmiddel: Yamaha WR400F

Re: How-To Reactie Topic

Ongelezen bericht door n00n »

Amen brother.




hekelaanwijsneuzen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: How-To Reactie Topic

Ongelezen bericht door royvi »

Jan-Jelle schreef:Zie nu net dat mijn How-To ook verwijderd is, een How-To waaraan ik een dik uur bezig ben geweest, waar mensen via PM en mail op reageerden en jullie paupers verwijderen hem zomaar.

Ik snap wel hoe het komt, jullie raken misschien gefrustreerd dat ik jullie tips geef, maar jullie zijn te zelfverzekerd om die aan te nemen en gaan op jullie eigen manier door. Dan vraag ik met een Topic in het How-To gedeelte waarom het zo lang duurt, wordt ik een week gebanned. Makkelijk joh.

Als jullie een How-To van mij misschien niet duidelijk vinden, stuur me dan een PM met de vraag aan mij de How-To te verduidelijken, maar verwijder hem niet klakkeloos.

Aan de hand van mijn 2e alinea zullen jullie me wel weer willen bannen en weet ik veel wat, omdat ik suggereer dat jullie gefrustreerd en te zelfverzekerd zijn. Dit is slechts mijn opvatting, mocht ik mij hierin vergissen, vertel dan waarom mijn topic zomaar verwijderd wordt en jullie mij zo graag een ban uitdelen.

Bij voorbaat dank.
Jouw How-To is al heel lang weg, toen net het howto deel dicht ging was hij al weg. Ik zocht hem toen maar kon hem niet vinden. Er zal waarschijnlijk wat mis gegaan zijn. Zijn How-To ging trouwens over Pro-Link inkorten zodat je brommer hoger kwam te staan.

En ik vind het inderdaad ook niet handig dat alle vragen in één topic moeten, maar openstellen kan ook weer leiden tot een zooitje hebben we al gemerkt. Misschien allemaal openstellen met een no tolerance beleid?
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: How-To Reactie Topic

Ongelezen bericht door royvi »

Haha, opgelost!
Mooi man!
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Jasper
Beheerder
Berichten: 6910
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica
Locatie: Heerewaarden
Contacteer:

Re: How-To Reactie Topic

Ongelezen bericht door Jasper »

No tolerance is ook echt no tolerance.
Dus dat je je daar niet in vergist ;).
Only god can judge me!!!
Afbeelding
Blokrevisie en Carters Bewerken:http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5568
Gebruikersavatar
royvi
Pro tuner
Berichten: 3085
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: How-To Reactie Topic

Ongelezen bericht door royvi »

Ja dat maakt toch niet uit? Als je je vraag gewoon goed bedenkt omdat je er echt niet uitkomt dan kan het toch geen kwaad?
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Jasper
Beheerder
Berichten: 6910
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica
Locatie: Heerewaarden
Contacteer:

Re: How-To Reactie Topic

Ongelezen bericht door Jasper »

Nee dan kan het geen kwaad indd.
Only god can judge me!!!
Afbeelding
Blokrevisie en Carters Bewerken:http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5568
Jasper
Beheerder
Berichten: 6910
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica
Locatie: Heerewaarden
Contacteer:

Re: How-To Reactie Topic

Ongelezen bericht door Jasper »

@ Boeki waar het bericht van weg is.

Jan jelle claimt gewoon dingen die door ons niet geeist zijn. Dus zij gemierenneuk slaat nergens op.
En mijn post houd weinig in?
Daarin bevestig ik dat jan jelle ernaast zit met zijn gemieren neuk dat wij iets zouden claimen wat we dus niet doen.
Wij stellen gewoon een paar eisen die logisch zijn, anders zou een how to nutteloos zijn en een verdoenings van ieders tijd. Ook degene die hem maakt, want je hebt er niks aan.
Ik leg er ook uit waarom dat zo is, voor de mensen die niet in zouden zien dat die anders nutteloos zou zijn.

Dus houd wel degelijk wat in.

Ook zitten we hier op een brommer forum en geen nederlands talig spellingsforum. Dus waarom zou je van de crew moeten verwachten dat ze het goeie voorbeeld moeten geven? Het goeie voorbeeld waarvin, spellingsfout vrij zijn?
Dan ben je hier dus aan het verkeerde adres.
Wat je wel van ons kan verwachten?
Kennis van zaken over brommers, het forum overzichtelijk houden, problemen oplossen, en leden die de regels overschrijden van het forum te verwijderen. Dat is wat je van ons kan verwachten, niet dat we een of andere nederlands talige spellingsnerd zijn, want dan zou ik hier niet zitten maar op een ander forum.

Ook vind ik dat er een paar members zijn die zeer respectloos tegenover de crew zijn, vergeet niet dat wij dit voor ons plezier doen, we krijgen er geen vergoeding totaal niks voor. Maar toch blijven er mensen zeiken over dingen, wat we ook doen het is nooit goed. Ze blijven maar zeiken. Ik denk dat jullie ondertussen al gemerkt moeten hebben dat we de beroerste niet zijn als jullie vinden dat er iets anders moet, kijk maar naar how to reactie topics. Word aangegeven, hoppa het is er gelijk.

En toch blijven ze zeiken. Als het nu is normaal gevraagd etc word. Nee we worden paupers genoemd als het ff niet naar 1 iemands zin gaat. Die kunnen we weer in onze zak steken, lekker respectloos dus. (Daan en thomas betalen zelfs voor deze site, maar dat word blijkbaar ook vergeten). Wij zitten hier voor jullie, niet voor ons. Vind het zeer jammer.
De leden die ik bedoel, die weten het wel :happy: .

Ik verzoek diegene ook om een andere houding op te stellen, of om dit forum te verlaten.
Ga maar haten op, http://www.haatforum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ofzo.
Only god can judge me!!!
Afbeelding
Blokrevisie en Carters Bewerken:http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5568
Jasper
Beheerder
Berichten: 6910
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica
Locatie: Heerewaarden
Contacteer:

Re: How-To Reactie Topic

Ongelezen bericht door Jasper »

Jan-Jelle schreef:Erg onhandig dat iedereen alle vragen nu in dit topic moet stellen, dan wordt dit topic echt een zooitje. Beter gewoon de How-To's allemaal open voor reacties en de mods even wat vaker kijken en onzin verwijderen.
Nog zoiets, jij zeurt dat wij iets verwachten.
Maar mogen wij ook zeuren dat jullie iets van ons verwachten?

Jullie moeten gewoon geen onzin daar posten, dan was dit hele gebeuren niet nodig geweest.
Jij vind gewoon dat wij mods vaker moeten kijken en onzin moeten verwijderen.
Ik vind gewoon dat ieder lid geen onzin moet posten waar het niet toegestaan is, maar daar word ook geen gehoor aangegeven.

Dus dan is de cyclus rond :emo:
Only god can judge me!!!
Afbeelding
Blokrevisie en Carters Bewerken:http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5568
Jan-Jelle
Schakelrijder
Berichten: 117
Lid geworden op: zo 27 feb 2011, 19:35
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD racing,Airsal 50, Gianelli Conti, Xenon

Re: How-To Reactie Topic

Ongelezen bericht door Jan-Jelle »

jasperrr91 schreef:
Jan-Jelle schreef:Erg onhandig dat iedereen alle vragen nu in dit topic moet stellen, dan wordt dit topic echt een zooitje. Beter gewoon de How-To's allemaal open voor reacties en de mods even wat vaker kijken en onzin verwijderen.
Nog zoiets, jij zeurt dat wij iets verwachten.
Maar mogen wij ook zeuren dat jullie iets van ons verwachten?

Jullie moeten gewoon geen onzin daar posten, dan was dit hele gebeuren niet nodig geweest.
Jij vind gewoon dat wij mods vaker moeten kijken en onzin moeten verwijderen.
Ik vind gewoon dat ieder lid geen onzin moet posten waar het niet toegestaan is, maar daar word ook geen gehoor aangegeven.

Dus dan is de cyclus rond :emo:
Ervaring zou jou/jullie als moderator(s) toch moeten leren dat er altijd mensen ongewenste berichten plaatsen? Er zijn altijd mensen die in onze ogen onzin posten, simpelweg omdat wij meer technische kennis van brommers hebben dan zij. ''Jullie moeten geen onzin posten'' zeg jij,'maar ik heb daar nooit onzin gepost, jullie is weer zo'n typisch voorbeeld van kammen en iedereen eroverheen scheren, ofwel iedereen over een kam scheren. Gelul.

Naar mijn mening zouden jullie moderators onzinnige posts moeten verwijderen. in het How-to topic. Willen jullie dat niety, dan ben ik er inmiddels achter dat het geen zin heeft om jullie te overtuigen het wel te doen.
Just my 2 cents.

Verder mag ik uit jouw eerdere post opmaken dat je mij als ''nederlandstalige spelling nerd'' opvat. Dit ben ik niet, maar bedankt voor het compliment. Voor vragen over spelling kun je me overigens ten alle tijden raadplegen.

Jullie moeten ook het goede voorbeeld geven op dit forum, daar begint jullie taak als moderators. Jullie zouden geen haat moeten tonen, of scheldwoorden typen.

Dat je geen vergoeding krijgt hoef je niet mee te koop te lopen, dat is een keuze. Waarom zou ik niet zeiken omdat je niets betaald krijgt? daar komt jouw opmerking op neer; ''niet zeiken, want ik krijg niet betaald''

Ook heb je het erover dat mensen maar blijven zeiken (terwijl je niet betaald krijgt). Als mensen zeiken, opmerkingen maken of kritiek geven dan zal er ergens nog een verbeterpunt liggen. Grijp dat punt van kritiek aan een ga ermee aan de slag. Dat hoeft niet direct als je eerst nog je nederlandshuiswerk moet maken, of god weet wat je moet doen, maar noteer het en doe het op een voor jou gelegen moment.?

Verder ga ik nu niet op je verhaal reageren. dat komt wel een andere keer. voor nu, oogjes toe en snaveltjes dicht, ofzoiets.
Gebruikersavatar
Daan
Beheerder
Berichten: 4446
Lid geworden op: do 14 okt 2010, 21:07
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
Contacteer:

Re: How-To Reactie Topic

Ongelezen bericht door Daan »

ok
Jasper
Beheerder
Berichten: 6910
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica
Locatie: Heerewaarden
Contacteer:

Re: How-To Reactie Topic

Ongelezen bericht door Jasper »

Het gaat op de manier hoe er kritiek word gegeven.
Wij schelden niemand uit jij noemt ons paupers, en waarom? Omdat jij denktdat je achter gesteld word en je gebanned bent terwijl het je eigen fout is. Maar dat jedat niet inziet zegt al genoeg.

Ook vind ik het fijn dat je inziet iedereen over een kam scheren gelul is. Doe dat bij ons dan ook niet :)
Verder zeik ik niet dat ik niet betaald krijg, maar het is vrijwilligerswerk. Door figuren zoals jij die maar aan het mierenneuken zijn omdat die zich stoort en een paar kleine tikfoutjes haalt de lol er van ons snel vanaf. Wij doen dit voor jullie, word helaas door sommige in stank afgenomen.
Verder is mijn punt wel duidelijk denk ik zo, dat mensen waaronder jij je anders op moeten stellen. Want ons paupers noemen omdat het niet NAAR JOUW zin gaat is niet nodig en jouw probleem. Zoals al aangegeven we kunnen niet met iedereen rekening houden.
Je bent niet verplicht om hier op dit forum te zitten.
Only god can judge me!!!
Afbeelding
Blokrevisie en Carters Bewerken:http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5568
Gebruikersavatar
jens extreme sm
Pro tuner
Berichten: 584
Lid geworden op: do 30 dec 2010, 23:22
Vervoersmiddel: Yamaha wr450f sm

Re: How-To Reactie Topic

Ongelezen bericht door jens extreme sm »

welkom in de grote mensen wereld;
mensen op internet houden zich niet aan de regels :emo:
"Where willingness is great, difficulties cannot be great."
Gebruikersavatar
n00n
Pro tuner
Berichten: 1080
Lid geworden op: ma 28 mar 2011, 10:51
Vervoersmiddel: Yamaha WR400F

Re: How-To Reactie Topic

Ongelezen bericht door n00n »

Dankjewel Jan Jelle voor je verhaal. Er zal naar gekeken worden. :happy:
Afbeelding
Jasper
Beheerder
Berichten: 6910
Lid geworden op: za 16 okt 2010, 13:17
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica
Locatie: Heerewaarden
Contacteer:

Re: How-To Reactie Topic

Ongelezen bericht door Jasper »

jens extreme sm schreef:welkom in de grote mensen wereld;
mensen op internet houden zich niet aan de regels :emo:
Internet helden dus.
Je houd het voor iedereen leuker als je gewoon normaal doet en niet over de grens gaan. Maar de meeste denken weer aan zichzelf.

Maar ik weet zelf ook wel dat ze dat niet doen.
Maar jan jelle verwacht van ons dat we het goede voorbeeld geven en alles maar in de gaten houden, maar wij mogen niks terug verwachten van jullie volgens hem en als ik jullie zeg is hij weer beledigd want dan scheer ik iedereen over een kam volgens hem.
Maar blijkbaar voelt die zich toch aangesproken.
Only god can judge me!!!
Afbeelding
Blokrevisie en Carters Bewerken:http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5568
Gebruikersavatar
n00n
Pro tuner
Berichten: 1080
Lid geworden op: ma 28 mar 2011, 10:51
Vervoersmiddel: Yamaha WR400F

Re: How-To Reactie Topic

Ongelezen bericht door n00n »

Regels zijn opgesteld om te handhaven.
Wij doen dit voor onze lol, prima dat jullie wat van ons verwachten, maar dit doen wij ook van onze users.
Misdraag je je, is het einde verhaal.

Als je veder commentaar op Moderators hebt, kan je dit kwijt in het feedback topic die daar voor bestemd is.

Ik laat deze hele discussie voor nu staan, maar ik wil dat er weer ontopic gepraat wordt over het how-to gedeelte.

Ontopic!
Afbeelding
Gebruikersavatar
J03P
Moderator
Berichten: 1771
Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 13:08
Vervoersmiddel: -VW Golf MK 1 cabrio (sold)
-Derbi Senda DRD 2008 (sold)
-Peugeot 107 2012 Murdered out
-KTM 525 EXC full Akra
Locatie: ^--Up there

Re: How-To Reactie Topic

Ongelezen bericht door J03P »

Jan-Jelle schreef:
jasperrr91 schreef:
Jan-Jelle schreef:Erg onhandig dat iedereen alle vragen nu in dit topic moet stellen, dan wordt dit topic echt een zooitje. Beter gewoon de How-To's allemaal open voor reacties en de mods even wat vaker kijken en onzin verwijderen.
Nog zoiets, jij zeurt dat wij iets verwachten.
Maar mogen wij ook zeuren dat jullie iets van ons verwachten?

Jullie moeten gewoon geen onzin daar posten, dan was dit hele gebeuren niet nodig geweest.
Jij vind gewoon dat wij mods vaker moeten kijken en onzin moeten verwijderen.
Ik vind gewoon dat ieder lid geen onzin moet posten waar het niet toegestaan is, maar daar word ook geen gehoor aangegeven.

Dus dan is de cyclus rond :emo:
Ervaring zou jou/jullie als moderator(s) toch moeten leren dat er altijd mensen ongewenste berichten plaatsen? Er zijn altijd mensen die in onze ogen onzin posten, simpelweg omdat wij meer technische kennis van brommers hebben dan zij. ''Jullie moeten geen onzin posten'' zeg jij,'maar ik heb daar nooit onzin gepost, jullie is weer zo'n typisch voorbeeld van kammen en iedereen eroverheen scheren, ofwel iedereen over een kam scheren. Gelul.

Naar mijn mening zouden jullie moderators onzinnige posts moeten verwijderen. in het How-to topic. Willen jullie dat niety, dan ben ik er inmiddels achter dat het geen zin heeft om jullie te overtuigen het wel te doen.
Just my 2 cents.

Verder mag ik uit jouw eerdere post opmaken dat je mij als ''nederlandstalige spelling nerd'' opvat. Dit ben ik niet, maar bedankt voor het compliment. Voor vragen over spelling kun je me overigens ten alle tijden raadplegen.

Jullie moeten ook het goede voorbeeld geven op dit forum, daar begint jullie taak als moderators. Jullie zouden geen haat moeten tonen, of scheldwoorden typen.

Dat je geen vergoeding krijgt hoef je niet mee te koop te lopen, dat is een keuze. Waarom zou ik niet zeiken omdat je niets betaald krijgt? daar komt jouw opmerking op neer; ''niet zeiken, want ik krijg niet betaald''

Ook heb je het erover dat mensen maar blijven zeiken (terwijl je niet betaald krijgt). Als mensen zeiken, opmerkingen maken of kritiek geven dan zal er ergens nog een verbeterpunt liggen. Grijp dat punt van kritiek aan een ga ermee aan de slag. Dat hoeft niet direct als je eerst nog je nederlandshuiswerk moet maken, of god weet wat je moet doen, maar noteer het en doe het op een voor jou gelegen moment.?

Verder ga ik nu niet op je verhaal reageren. dat komt wel een andere keer. voor nu, oogjes toe en snaveltjes dicht, ofzoiets.
Ik kom nu ook even kijken in dit topic en ik verbaasde me nogal over de manier waarop hier gereageerd wordt.
Laat ik even bij jou beginnen aangezien jij blijkbaar de azijnpisser van het forum wilt zijn.

ten eerste, ik waardeer het zeer dat je ons helpt een correct Nederlandse spelling aan te houden, maar je kan ons er niet op afrekenen wij ook spelfouten maken. Spellingsfouten,stijlfouten en grammaticale fouten komen nu eenmaal bij iedereen voor. Het is niet juist om ons te verplichten correct te spellen voordat wij van de leden hetzelfde mogen vragen.
Wij beheren het forum en we proberen er voor te zorgen dat alles hier goed verloopt, daarvoor moeten er regels worden opgesteld waar iedereen zich aan moet houden. Als iedere user ons verplicht om ons aan onze eigen regels te houden wordt het voor ons onmogelijk om het forum te beheren.
Ten tweede, Je beticht ons van onjuist taalgebruik in onze posts maar ondertussen schreeuw je zelf moord en brand en gebruik je zelf de sterke taal die je bij ons niet wilt zien.

Je geeft als argument dat wij gefrustreerd zijn door jouw tips, maar volgens mij ben jij degene die gefrustreerd is omdat we je hebben gebannen. Het feit dat je gebannen bent is trouwens volledig je eigen fout, wij hebben expliciet vermeld om niet in dat topic te posten en jij kon blijkbaar de regels niet goed lezen of niet goed nadenken op dat moment want je had een van ons ook een PM kunnen sturen.
Je bent gefrustreerd omdat je denkt dat we je topic hebben verwijderd en daardoor ga je eisen stellen. Onthoud goed dat wij moderators hier de dienst uit maken. Ben je het daar niet mee eens en wil je rebelleren ? geen probleem als je dit op een fatsoenlijke manier doet. Hou je je echter niet aan de regels of wordt het in mijn ogen irritant dan schop ik je zonder pardon van het forum. Wat kan je daar aan doen ? Helemaal niks, behalve jezelf netjes gedragen.

Ik stel dus voor dat je verder je mond houdt tenzij je een keer met fatsoenlijke argumenten komt. Je blaast heel hoog van de toren met je kennis van de Nederlandse taal, maar je argumentatie klopt voor geen meter.

Mocht je hier nog repliek op hebben dan zie ik die vanzelf verschijnen via de PM.
It's what you crave!!
Pieke schreef: Ik hou van tieten :emo:
Plaats reactie