hpi

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
huub79
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: derbi drd limited 2008

hpi

Ongelezen bericht door huub79 »

beste df ers

ik heb wat vragen over hpi.
hoe laait je accu op dan?
en met licht op je accu kan hij het dan bij geladen krijgen. zal wel minder zijn maarja is zowiezo al ruk.
en is dat heel moeilijk dat erop te krijgen.

of kun je ook nog iets doen met je voorontsteking doen van je ori ontsteking en helpt dat nog iets?

verder wat informatie mag altijd
JeroenR
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi sm extreme
Suzuki rmz 250

Re: hpi

Ongelezen bericht door JeroenR »

Hpi heeft de zogenaamde ' lichtspoel ' die voor geen ruk helpt :emo:
Je zal eventueel ledjes kunnen pakken en die op je accu aansluiten, maar verwacht niet veel licht.
messin schreef:kheb allezins een nodig die goe moet pere :)
huub79
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: derbi drd limited 2008

Ongelezen bericht door huub79 »

ja dat van die lichtspoel die geen ruk licht geeft wist ik wel. maar die lichtspoel laait je accu ook op. dus als ik nu paar autolampen of iets op de brommer zet dan trekt dat als een gek aan die accu en dan krijgt hij dat niet bijgeladen zeker of hoe zit dat dan allemaal precies
Daan
Beheerder
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
Contacteer:

Ongelezen bericht door Daan »

Die HPI lichtspoel geeft 10 watt ongeveer. De originele Derbi ontsteking 75 watt. De voorlamp in je Derbi gebruikt ongeveer 35 watt. Dat licht word dus een kaarse pitje en er blijft niets meer over voor het opladen van je accu.

Wat je kunt doen, is je eigen accu elke dag aan de druppel lader hangen. Maar dat word op den duur erg irritant.
Plaats reactie