Ik heb dus een paar weken geleden een brommer gekocht, en gister had ik eindelijk mijn rijbewijs en kon ik dus gaan rijden..
Op zich rijd hij niet verkeerd. Rijd er rond de 80 mee.. De vorige eigenaar had alleen geen idee wat er aan gedaan was want heeft alles ook door de dealer laten doen.. Zelf heb ik ook nog amper verstand van brommers... Maar met een beetje hulp van het forum ben ik uiteindelijk al ietsjes wijzer geworden..

Heb dus gekeken of ik dingen kon vinden die aangepast waren.. Carberateur was nog begrensd, de luchtfilter was ook nog begrensd.. Alleen het voortandwiel was aangepas naar 14. Meer weet ik niet.. Ik denk dat dan de uitlaat ook wel ontgrensd zal zijn...
Maar goed, ik heb dus het een en ander gelezen en gezien.. En ik wilde misschien toch een andere uitlaat gaan nemen.
Ik dacht zelf aan de SCR corse.. Weet alleen niet of ik de handmade of de chrome moet nemen..
Ik weet ook niet of het handig is om dan nog meer aan te passen aan mijn brommer om hem goed te laten lopen?
Ik heb gehoord dat ik zoiezo een andere sproeier er in moet zetten.. Ben benieuwd of dat gaat lukken dan

Maar is het ook nog handig om andere dingen aan te passen? Zodat hij beter loopt?
En wat zijn de verschillen tussen deze 2 uitlaten precies?
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen, alvast ontzettend bedankt!