Waar rijden met een dikke setup?

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
r-guchte
Pro tuner
Vervoersmiddel: Puch maxi 70cc (sold)
Derbi senda 2005

Re: Waar rijden met een dikke setup?

Ongelezen bericht door r-guchte »

Ik zit erg te twijfelen tussen een (beginners (A) ) circuit setup: dr 70, dikke carburateur, yasuni hem cross en nog wat shit en het halen van m'n rijbewijs want het kost beide even veel en als ik een jaar wacht heb ik m'n auto rijbewijs. Dus het is eigenlijk kiezen tussen normaal rijden, brommerrijbewijs plus een jaar later auto rijbewijs en nu met een dikke setup af en toe rijden en dan over een jaar m'n auto rijbewijs.

WAT EEN DILEMA (A) .
Afbeelding

everyone can pis on the floor be a hero and shit on the ceiling
riejucustom
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: rieju mrx

Ongelezen bericht door riejucustom »

je word maar een x 16 .
geniet van je brommer tijd .
je kan nog altijd voor auto gaan :happy:
rieju mrx <3
wil je er geen 2?kun je hem op die andere lassen dan heb je heb 2 velgen
fx259b2
Derbi fan
Vervoersmiddel: Yamaha tzr

Ongelezen bericht door fx259b2 »

idd ik ben mn rijbewijs kwijt geraakt. met originele cilinder enkel andere uitlaat welke nog gaar was ook. of je nou een ander uitlaatje hebt en 73 -> rijd of nou een dikke setup en 120 boekt je rijbewijs ben je zowiezo kwijt als je gepakt word. gewoon een kwestie van goed opletten. er zijn genoeg mensen die ermee op straat rondrijden. als je er enkel mee op het circuit wilt rijden kost het ten eerste veel geld en staat dat ding 10x zo vaak stil als dat je rijd. dus gewoon zonde van het geld wat je erin steekt.

waar je nog meer rond kan rijden met een leuke setup zonder enkel vorm van gezijk.
eigen terrein...
afgesloten terrein zoeken en toestemming van de eigenaar vragen
in de bossen kom je ook nooit politie tegen.
en inderdaad circuit maar dat is niet iets wat je dagelijks of wekelijks doet. misschien 1 keer per maand en dat is al veel of je moet sobw gaan willen rijden
Daan
Beheerder
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
Contacteer:

Ongelezen bericht door Daan »

Ik zou me geld niet verspillen aan een simpel dr cilindertje. Die tussenstap maken is zonde van je centen. Ik zou meer richting het fellere spul gaan.
r-guchte
Pro tuner
Derbi senda 2005

Ik wil er ook niet gelijk een vormogen in pompen, wat zij een betere betaalbare cilinder zijn dan?
Afbeelding

r-guchte
Pro tuner
Derbi senda 2005

Ik ben gezakt voor m'n brommer theorie (1 foutje teveel :palm: ). Ik heb besloten het brommer rijbewijs maar te laten schieten omdat ik hem eigenlijk nergens voor nodig heb, ik hoef er niet mee naar school ofzo. En daarbij is die wel erg duur en kan ik over een half jaar beginnen met m'n auto rijbewijs.
Dus nog een beetje overleggen met m'n pa en een keer kijken op potendijk en dan kan de brommer wat sneller worden gemaakt :happy: .
Ik zij alleen wel graag wat advies over een goede 70cc cilinder willen, niet al te duur natuurlijk :angel: .
Ik zag bij josdijkman ook deze cilinder: http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=9937" onclick="window.open(this.href);return false;
Iemand die wat over de prestaties van deze cilinder kan vertellen?
Afbeelding

Plaats reactie