Vraag uitlaat

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
stef
Tuner
Berichten: 413
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 11:22
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme
Quad Polaris 110cc

Vraag uitlaat

Ongelezen bericht door stef »

Ja ja, een zoveelste vraag over uitlaten. Heb er zelfs 2.

1 voor een maat van me:

Gaat een leovince sneller als een originele uitlaat? En hoe zit het met de koppel? (Heb de search gebruikt maar vond het niet direct, als ik het mij goed herinner zijn deze uitlaten zeer vergelijkbaar?)

Vraag 2:

Mijn originele uitlaat begrenst, is goed afgesteld met dezelfde sproeier waarmee ik met mijn gianelli rij (volledig ontgrenst). Ik vind dit tamelijk raar?

Alvast bedankt
Derbi Senda X-treme 2008 blauw :D
Afbeelding

Drd vsb gezocht (zwart/blauw)
Gebruikersavatar
aidsaap
Beginnende tuner
Berichten: 272
Lid geworden op: do 18 okt 2012, 18:16
Vervoersmiddel: Aprilia rs 2007 airsal 70 (verkocht), Aprilia RS125 2000, BMW R100 met zijspan
Locatie: Zandvoort

Re: Vraag uitlaat

Ongelezen bericht door aidsaap »

Een vriend van me heeft een leovince v6 en hij heeft net iets meer koppel en een ietwat hogere top ook geloof ik. Scheelt alleen niet heel veel, niet het geld waard naar mijn mening. Dat van je 2e vraag is zeker raar idd maarja, afgesteld is afgesteld. Als ie goed rijdt zou ik t zo laten. Een vriend van me ging met een thrower ook maar 4 maten omhoog.
Bjorn-27
Derbi fan
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 29 apr 2012, 18:57
Vervoersmiddel: Derbi senda SM Xtreme, vespa si, orion rx50

Re: Vraag uitlaat

Ongelezen bericht door Bjorn-27 »

Als je de poweband in lage toeren wilt hwbben zou ik metra kit aanraden. Heb ik zelf ook
DRD 85 J-Man
Pro tuner
Berichten: 1315
Lid geworden op: di 22 mar 2011, 17:21
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD SM #85 2011 rood
Locatie: Alphen a/d rijn
Contacteer:

Re: Vraag uitlaat

Ongelezen bericht door DRD 85 J-Man »

ik reed met een metrakit en sproeier 95 en nu met mijn scr chrome hm ook.
als het zaakje goed loopt niks aan veranderen, het enigste wat er kan gebeuren is dat hij wat meer benzine lust. Daar merk je ook bijna niks van op een 2-takt, het zuipt sws al veel.

leovince is wel wat sneller, maar de powerband is sterker aanwezig op deze uitlaat dan de std uitlaat.
koppel is 3x niks op een leovince, kan je beter standaard uitlaat nemen als je koppel wilt.
gulden midden weg: Metrakit thrower, mooi geluid,redelijk wat koppel,mooie top (wel goed onderhouden, want ze roesten snel)
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle

door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
Gebruikersavatar
aidsaap
Beginnende tuner
Berichten: 272
Lid geworden op: do 18 okt 2012, 18:16
Vervoersmiddel: Aprilia rs 2007 airsal 70 (verkocht), Aprilia RS125 2000, BMW R100 met zijspan
Locatie: Zandvoort

Re: Vraag uitlaat

Ongelezen bericht door aidsaap »

Een vriend van me had een metrakit maar die heeft m snel weer weggedaan, doet onder de powerband niks, hij ging dan zelfs langzamer ala ie te laagtoerig reed. Hij heeft nu een dmp70 en is dolgelukkig ermee, 70cc op standaard uitlaat blijft ook mijn favoriet, gaat sneller maar klinkt rustiger en rijdt veeeel prettiger.
Plaats reactie