uitlaat airsal extrem 88cc
-
- Schakelrijder
- Berichten: 169
- Lid geworden op: vr 10 jun 2011, 19:43
- Vervoersmiddel: Derbi senda extreme 2003
uitlaat airsal extrem 88cc
ik vraag me af wat een goede uitlaat en eventueel carbu is voor de airsal extrem 88cc is
alvast bedankt
alvast bedankt
-
- Pro tuner
- Berichten: 5110
- Lid geworden op: za 17 sep 2011, 20:09
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition (Sold)
Sachs SpeedJet R (Sold),
Yamaha Aerox (Sold),
Puch Maxi Sprinter (For Sale),
Yamaha YZ250F 2004 (Sold),
Derbi DRD Racing 2008 (Sold)
Yamaha Aerox 70,
Peugeot 205 CTi,
Derbi DRD Racing 2008 Project 3x - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=8087
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=13148 - Locatie: Mierlo en Leende, Noord-Brabant
Re: uitlaat airsal extrem 88cc
28mm en een Yasuni R4 misschien?
28mm heb ik voor je liggen
28mm heb ik voor je liggen

Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
- Pieke
- Moderator
- Berichten: 3137
- Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:52
- Vervoersmiddel: KTM
- Locatie: Hoensbroek/Den Haag
Re: uitlaat airsal extrem 88cc
yasuni r4, voca 90, brk r45, scr 90, most 90, prorace xl. carb is alles boven 24mm wel goed. minimaal 28 wordt aangeraden door airsal.
-
- Pro tuner
- Berichten: 3671
- Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
- Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht) - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=13206
- Locatie: Almelo
Re: uitlaat airsal extrem 88cc
30mm volgens de handleiding haha, en bovenstaande uitlaten.
Al zijn de Voca/ Most een vd beteren.
Al zijn de Voca/ Most een vd beteren.
spijker95 schreef:Heerlijk strak

- Daan
- Beheerder
- Berichten: 4446
- Lid geworden op: do 14 okt 2010, 21:07
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2566
- Contacteer:
Re: uitlaat airsal extrem 88cc
Heb je dat getest?Joram schreef:30mm volgens de handleiding haha, en bovenstaande uitlaten.
Al zijn de Voca/ Most een vd beteren.
-
- Pro tuner
- Berichten: 3671
- Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
- Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht) - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=13206
- Locatie: Almelo
Re: uitlaat airsal extrem 88cc
Er is onderlinge test gedaan op YT te zien. Yasuni R4 is een vergrote R3, expansie is niet echt dik te noemen.
En een Most is een verbeterde BRK45 versie. Neem ook bouwkwaliteit mee in keuze, brk is goedkoper maar tailpipe breekt dr makkelijk af.
Wil je alles goed vergelijken moet je alle pijpen kopen en kijken welke beste presteert, maar baserend op filmpjes, uitdraaien en kijkend hoe de pijpopbouw is kun je al wat vooraf bepalen.
En een Most is een verbeterde BRK45 versie. Neem ook bouwkwaliteit mee in keuze, brk is goedkoper maar tailpipe breekt dr makkelijk af.
Wil je alles goed vergelijken moet je alle pijpen kopen en kijken welke beste presteert, maar baserend op filmpjes, uitdraaien en kijkend hoe de pijpopbouw is kun je al wat vooraf bepalen.
spijker95 schreef:Heerlijk strak

- Pieke
- Moderator
- Berichten: 3137
- Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:52
- Vervoersmiddel: KTM
- Locatie: Hoensbroek/Den Haag
Re: uitlaat airsal extrem 88cc
En uit de curves kun je ook opmaken hoe ze op andere cilinders presteren.
- Daan
- Beheerder
- Berichten: 4446
- Lid geworden op: do 14 okt 2010, 21:07
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2566
- Contacteer:
Re: uitlaat airsal extrem 88cc
Waar vind ik dat Youtube filmpje.Joram schreef:Er is onderlinge test gedaan op YT te zien. Yasuni R4 is een vergrote R3, expansie is niet echt dik te noemen.
En een Most is een verbeterde BRK45 versie. Neem ook bouwkwaliteit mee in keuze, brk is goedkoper maar tailpipe breekt dr makkelijk af.
Wil je alles goed vergelijken moet je alle pijpen kopen en kijken welke beste presteert, maar baserend op filmpjes, uitdraaien en kijkend hoe de pijpopbouw is kun je al wat vooraf bepalen.
Dat Yasuni R4 verhaal ben ik het niet echt mee eens.
-
- Tuner
- Berichten: 380
- Lid geworden op: wo 30 nov 2011, 19:57
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing en Aprilia SX50
Aprilia SX 2009 Bidalot RF - Gallery: DRD Racing: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=5321
Aprilia SX: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=12070 - Locatie: Eefde / Enschede
- Contacteer:
- Pieke
- Moderator
- Berichten: 3137
- Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:52
- Vervoersmiddel: KTM
- Locatie: Hoensbroek/Den Haag
Re: uitlaat airsal extrem 88cc
Nog steeds niks over de Most en de Yasuni R4 hoor, als je dat filmpje kijkt 

-
- Tuner
- Berichten: 380
- Lid geworden op: wo 30 nov 2011, 19:57
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing en Aprilia SX50
Aprilia SX 2009 Bidalot RF - Gallery: DRD Racing: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=5321
Aprilia SX: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=12070 - Locatie: Eefde / Enschede
- Contacteer:
Re: uitlaat airsal extrem 88cc
Nee klopt, maar volgens mij is de R4 nog niet te koop. Trouwens vraag ik me af in hoeverre je op dit filmpje af kunt gaan, omdat de afstelling natuurlijk ook meespeelt.
-
- Pro tuner
- Berichten: 3671
- Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
- Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht) - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=13206
- Locatie: Almelo
Re: uitlaat airsal extrem 88cc
Most is een iets aangepaste BRK, zou nog iets beter moeten presteren. Maar kan je zo geen uitdraai verschil geven.
Als ik mijne af heb komt ie op de testbank.
Maar vindt de R4 qua vorm meer in de richting van r3, en niet zo'n grote expansie zoals je bij de BRK, Voca, Most etc ziet.
Kan me vergissen natuurlijk als ie getest wordt, maargoed wachten dan tot iemand hem heeft
Als ik mijne af heb komt ie op de testbank.
Maar vindt de R4 qua vorm meer in de richting van r3, en niet zo'n grote expansie zoals je bij de BRK, Voca, Most etc ziet.
Kan me vergissen natuurlijk als ie getest wordt, maargoed wachten dan tot iemand hem heeft

spijker95 schreef:Heerlijk strak

- Daan
- Beheerder
- Berichten: 4446
- Lid geworden op: do 14 okt 2010, 21:07
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2566
- Contacteer:
Re: uitlaat airsal extrem 88cc
Zo'n expansie zegt niet alles. Verder is dat filmpje van de fabrikant van Voca Racing. Dus in hoeverre dat betrouwbaar is...
De R4 is samen ontwikkelt met MXS Racing. En er zijn resultaten waar 30pk mee is gehaald. Dus slecht wil ik de R4 zeker niet noemen. En het expansie al helemaal niet klein

De Most 80-90 is btw ontwikkelt op een Bidalot 80cc 2011 cilinder kit
De R4 is samen ontwikkelt met MXS Racing. En er zijn resultaten waar 30pk mee is gehaald. Dus slecht wil ik de R4 zeker niet noemen. En het expansie al helemaal niet klein

De Most 80-90 is btw ontwikkelt op een Bidalot 80cc 2011 cilinder kit
www.derbiteam.nl schreef:We bespreken als eerst de MOST 80-90cc uitlaat. De uitlaat is ontwikkelt op de Bidalot Racing Factory 80cc cilider. Heeft hetzelfde top vermogen maar meer acceleratie, meer koppel. MOST heeft geprobeerd de curve iets meer naar links op te schuiven. Dat wil dus zeggen dat er eerder vermogen word afgegeven. Uiteindelijk resulteerde dit in 0,3pk meer als het Bidalot uitlaatsysteem, met een vroeger koppel. Het top vermogen ligt tussen de 22 en 23pk @ 13200-13400 RPM. Max vermogen is gemeten op 12400 RPM.
- Daan
- Beheerder
- Berichten: 4446
- Lid geworden op: do 14 okt 2010, 21:07
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2566
- Contacteer:
Re: uitlaat airsal extrem 88cc
Persoonlijk vind ik Bidalot een van de betere keuzes.Daan schreef:Zo'n expansie zegt niet alles. Verder is dat filmpje van de fabrikant van Voca Racing. Dus in hoeverre dat betrouwbaar is...
De R4 is samen ontwikkelt met MXS Racing. En er zijn resultaten waar 30pk mee is gehaald. Dus slecht wil ik de R4 zeker niet noemen. En het expansie al helemaal niet klein
De Most 80-90 is btw ontwikkelt op een Bidalot 80cc 2011 cilinder kit
www.derbiteam.nl schreef:We bespreken als eerst de MOST 80-90cc uitlaat. De uitlaat is ontwikkelt op de Bidalot Racing Factory 80cc cilider. Heeft hetzelfde top vermogen maar meer acceleratie, meer koppel. MOST heeft geprobeerd de curve iets meer naar links op te schuiven. Dat wil dus zeggen dat er eerder vermogen word afgegeven. Uiteindelijk resulteerde dit in 0,3pk meer als het Bidalot uitlaatsysteem, met een vroeger koppel. Het top vermogen ligt tussen de 22 en 23pk @ 13200-13400 RPM. Max vermogen is gemeten op 12400 RPM.
- Rikkert
- Pro tuner
- Berichten: 3615
- Lid geworden op: za 30 apr 2011, 16:06
- Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia - Locatie: Anna Paulowna - Noord-Holland
Re: uitlaat airsal extrem 88cc
Tis net een gezwollen banaan die op ontploffen staat, die Yasuni.
Toch geen gezicht onder je brommer
Toch geen gezicht onder je brommer


royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
-
- Pro tuner
- Berichten: 3671
- Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
- Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht) - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=13206
- Locatie: Almelo
- Venlonaer
- Pro tuner
- Berichten: 1889
- Lid geworden op: vr 29 jun 2012, 20:59
- Vervoersmiddel: Rieju KTMRX
Honda CR125 '93 - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=8349
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=10182
Re: uitlaat airsal extrem 88cc
Hahaha mooie benaming voor onderlangse uitlaten.
Laat gewoon lekker een bovenlangse uitlaat maken, voor 300-400 euro wat een most uitlaat bijna kost heb je een zieke bovenlangse uitlaat die goed presteert van pstuning.
Laat gewoon lekker een bovenlangse uitlaat maken, voor 300-400 euro wat een most uitlaat bijna kost heb je een zieke bovenlangse uitlaat die goed presteert van pstuning.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
-
- Pro tuner
- Berichten: 3671
- Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
- Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht) - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=13206
- Locatie: Almelo
Re: uitlaat airsal extrem 88cc
Jij altijd met je bovenlangs fetisjisme 
Net wat je wilt natuurlijk, voor op maat gemaakte pijp heb je meer werk met alles opmeten, brommer erheen voor pasmaken etc.
Dan is een kant en klare pijp makkelijker, en daar gaat het hier om

Net wat je wilt natuurlijk, voor op maat gemaakte pijp heb je meer werk met alles opmeten, brommer erheen voor pasmaken etc.
Dan is een kant en klare pijp makkelijker, en daar gaat het hier om

spijker95 schreef:Heerlijk strak

- Pieke
- Moderator
- Berichten: 3137
- Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:52
- Vervoersmiddel: KTM
- Locatie: Hoensbroek/Den Haag
Re: uitlaat airsal extrem 88cc
Zelf maken dan. Lassen is niet zo moeilijk 

- Venlonaer
- Pro tuner
- Berichten: 1889
- Lid geworden op: vr 29 jun 2012, 20:59
- Vervoersmiddel: Rieju KTMRX
Honda CR125 '93 - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=8349
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=10182
Re: uitlaat airsal extrem 88cc
Brommer erheen brengen om hem pas te maken vind ik niet zoveel werk eigenlijk ....Joram schreef:Jij altijd met je bovenlangs fetisjisme
Net wat je wilt natuurlijk, voor op maat gemaakte pijp heb je meer werk met alles opmeten, brommer erheen voor pasmaken etc.
Dan is een kant en klare pijp makkelijker, en daar gaat het hier om

sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.