Trekt niet door

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
RYZLuc
Tuner
Vervoersmiddel: Motorhispania RYZ 2004 (Sold),
Motorhispania RYZ 2005 (project),
Aprilia SX 2010(sold),
Rieju SMX Pro

Trekt niet door

Ongelezen bericht door RYZLuc »

Gister met dat 'prachtige' weer ging ik een rondje toeren met wat vrienden. Waaronder 2 Derbi's, die ongeveer 60 reden.
Ik dacht ze makkelijk bij te kunnen houden, omdat de mijne op teller ong 75 loopt. Maar ik kon ze maar met moeite bijhouden, en met wind tegen moest ik iedere keer terugschakelen naar de 5e versnelling, omdat de 6e niet genoeg door trok.

Waar kan het aan liggen? Alles is std (zover ik weet, 2e hands), met tecnigas e-nox (zat er al op).
Afbeelding
basserd
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi SDR 2003 80cc/88cc/110cc (verkocht)
Derbi senda Special 50cc (verkocht)
Derbi Drd Racing 2008 (verkocht)
ktm 625 smc

Re: Trekt niet door

Ongelezen bericht door basserd »

kun je even een filmpje maken? dat werkt wat makkelijker en 75 met een enox is wel langzaam moet zat 90 kunnen
DIENST; Blokrevicie, Stralen, Carters tunen, Radiateurs lassen
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=71&t=11190" onclick="window.open(this.href);return false;
hondafreak1
Beginnende tuner

Ongelezen bericht door hondafreak1 »

ligt aan die enox, dat zijn ongelofelijke kut uitlaten, powerband zit hoog, en als die dan begint is die ook alweer afgelopen, jij komt met wind tegen in die powerband in de 5, en dan schakel je over en in 6 stikt die erin, want dan kom je nooit in de powerband. ik heb er een orginele uitlaat opgezet, en dat reed gelijk 10x beter
ik lag uit: doek insmeren met 2 takt olie, achter je krukas drukken en krukas ronddraaien, voila je gruis ligt op je doek, derbi-ftl zet zichzelf voor schut

En dan valt de doek plotseling in je carter, kun je blokje ophalen om de doek eruit te halen
DerbiSendaWouter
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Evo Limited Edition

Ongelezen bericht door DerbiSendaWouter »

Klinkt als een te kleine sproeier
Always Strive And Prosper
bpsurfer
Schakelrijder
Vervoersmiddel: derbi senda xtreme

Ongelezen bericht door bpsurfer »

te zware vertanding misschien
beter een gat in je uitlaat dan een uitlaat in je gat
https://www.youtube.com/user/brennoprakken voor sport en brommer videos ( kitesurfen / wildwater kayakken / windsurfen )
Plaats reactie