Ik ben in het bezit van een GPR 50 2012 model.

Tandwiel is 12/53 geloof ik
sproeier weet ik niet

Bedankt

ramonl schreef:dan zullen we maar niet naar jou luisterenWiebevZ schreef:gewoon lekker luisteren wat je zelf mooi vind.
''als ie de powerband in knalt wanneer hij koud is moet je je schrapzetten want als je er geen rekening mee houdt dan pleur je gewoon achterover.ApriliaMalossi schreef:dat loopt zeker. aprilia rs 50 2007, ori cilinder, tandwielverhouding 14/52 mogelijk een andere versnelingsbak geen idee, sproeier 96, malossi mhr uitlaat, rijdt als een beest. als ie de powerband in knalt wanneer hij koud is moet je je schrapzetten want als je er geen rekening mee houdt dan pleur je gewoon achterover. warm minder agressief maar wanneer ik de shoque erop knal pompt ie em toch nog over de 120. beste uitlaat, nog op niks gereden wat zo agressief is.
met een 50 snel haal je meet toeren dus zit je sneller in die specifieke powerband.HardWithStyle schreef:Wat lul jij nou? Met een snelle 50 zal ie alleen maar hoogtoeriger worden..
nou al 14xxx km mee gereden en nog geen krasje op de cilinder en de zuigerveren zijn ook nog perfect.derbi-ftw schreef:''als ie de powerband in knalt wanneer hij koud is moet je je schrapzetten want als je er geen rekening mee houdt dan pleur je gewoon achterover.ApriliaMalossi schreef:dat loopt zeker. aprilia rs 50 2007, ori cilinder, tandwielverhouding 14/52 mogelijk een andere versnelingsbak geen idee, sproeier 96, malossi mhr uitlaat, rijdt als een beest. als ie de powerband in knalt wanneer hij koud is moet je je schrapzetten want als je er geen rekening mee houdt dan pleur je gewoon achterover. warm minder agressief maar wanneer ik de shoque erop knal pompt ie em toch nog over de 120. beste uitlaat, nog op niks gereden wat zo agressief is.
Niet huilen als je zuiger straks uit je blok ''knalt''