Ik heb zojuist mijn nieuwe uitlaat, Giannelli street, onder mijn GPR gelegd. Ik zal nog wel een paar foto's en resultaten posten. Nu heb ik eigenlijk een probleem met afstellen.
Ik moet even een grotere sproeier monteren maar ik krijg de carb niet gedraaid. De brommer is tweedehands en de carb is echt vreemd gemonteerd door de vorige eigenaar.
Als je links de cilinder hebt zit daar een zilveren klem die onmogelijk los gaat, dit is geen slangklem. Een vriend van mij heeft een nieuwe Rs4 en zegt dat dat bij hem ook het geval is en dat het probleem niet is. Daarnaast zit een tierap, deze heb ik vervangen door een slangklem die er volgens mij hoort te zitten. Dan heb je de carb zelf en aan de kant van het luchtfilter zit een klem die je, doormiddel van twee uitsteekseltjes naar elkaar te brengen, los maakt. Als ik deze uitsteeksels indruk en de slangklem los heb krijg ik echter nog totaal geen beweging in de carb.
Mijn vraag was of ik wat fout doe? Zie ik iets over het hoofd? Of is brute kracht dit keer gewoon de oplossing
Dankjewel