Kwart gas goed, vol gas valt hij weg
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Gilera zulu
Kwart gas goed, vol gas valt hij weg
Ik heb er nu een 70cc airsal op gezet met een 17,5mm carb en standaard uitlaat, als ik gas geef begint ie te stotteren, als ik dan kwart gas geef dan trekt ie wel goed naar de 5k rpm. Ik heb sproeier 88, 110, 106 en 100 geprobeert maar lijkt allemaal wel hetzelfde te doen 

-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Senda
Re: Kwart gas goed, vol gas valt hij weg
Denk dat je dan moet kijken naar:
1: Gasnaald
2: Te grote sproeier
1: Gasnaald
2: Te grote sproeier
-
- Derbi fan
Hmm ja volgens mij heb ik hem op de 3e van boven. Maar met 88 liep ie hetzelfde. En eerst zat er een 66 in toen er nog 50cc op zat met een 14mm carb. Ik zal morgen eens met de gasnaald aan de gang. Dan moet ie nog wat meer naar onder lijkt mij?
Ik heb wel de gasnaald van de 14mm erin gedaan omdat die andere niet erg deugde en ze leken mij wel even groot.
Ik heb wel de gasnaald van de 14mm erin gedaan omdat die andere niet erg deugde en ze leken mij wel even groot.
-
- Derbi fan
Als ik mn uitlaat bedek met mn hand gaat hij ook niet uit, kan het daar aan liggen? Met 50cc deed ie het wel goed. Maar koop morgen waarschijnlijk toch een yasuni r2
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: XRace SM 07
DRD Limited 07 Pata Negra project - Gallery: XRace http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=14409
DRD Pata Negra http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=16523 - Locatie: Barneveld
Al met deo rond je inlaat gespoten? Als hij dan in de toeren gaat heb je valse lucht.
Als ik jou was zou ik in iedergeval even naar dat rubber tussen je inlaatspruitstuk en je carb kijken.
Als ik jou was zou ik in iedergeval even naar dat rubber tussen je inlaatspruitstuk en je carb kijken.
Gestopt met Zandstralen

-
- Derbi fan
Gister yasuni r2 gehaald, die er even onder zetten vanmiddag en dan weer eens kijken 

- aidsaap
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Aprilia rs 2007 airsal 70 (verkocht), Aprilia RS125 2000, BMW R100 met zijspan
Ik gebruikte met 17.5mm carb, airsal 70 en standaard uitlaat sproeier 94 met begrensd luchtfilter, nu met ongrensd luchtfilter 100. Ik zou inderdaad naar het tussenrubber kijken, die heb ik al meerdere keren kapot gekregen bij het afstellen waarna ie voor geen meter reed. Dat rubber droogt uit en als je dan de carb kantelt om de sproeier te verwisselen scheurt ie vaak. Ik heb er een stuk kvs slang tussen gezet, werkt ideaal.
-
- Derbi fan
94 heb ik er inmiddels ook ingehad, 114 en 120 ook, maar hij komt niet goed in de toeren, met welke sproeier dan ook, heb ook 76 geprobeert. dus na het weekend toch eens kijken naar bougie dop of membraan want ik snap t niet meer 

-
- Derbi fan
tussen rubber heb ik ook al wit gespoten met deo, dat is het hem ook niet
- kristof
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda sdr 2002
zet de gasnaald eens op het 2de clipje van vanboven geteld
JeroenvR schreef:Zitten daar ook gaten in?Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
-
- Derbi fan
ben vandaag en gister aan het klooien geweest, met sproeiers tussen de 90 en de 120, zet ik er net een sproeier 70 in loopt ie in eens stukken beter
heb ik de standaard 66 sproeier erin gedaan maar daar word ie niet beter op, ik zal morgen op me werk even een plaatje metaal maken zodat mn uitlaat stukken steviger zit want zodra die toeren pakt klinkt het net of de uitlaat eruit geblazen word.
morgen midddag weer vol goede moed met sproeier, gasnaald en uitlaat bezig

morgen midddag weer vol goede moed met sproeier, gasnaald en uitlaat bezig