Hallo,
Ik heb een 70cc airsal onder een ouw type bloke met een metrakit pro race krukas maar trilt als een gek en heb alles aangedraaid moet ik er rubbers tussen zette ofso kom er maar niet uit.
blokbouten goed vast? heb het al wel vaker gelezen hier op het forum, dat mensen zich de pleuris zoeken wat het is, blijken de blokbouten iets losgetrilt te zijn.
als je brommer als de ziekte trilt zijn het 9 van de 10 keer je blokbouten, dus draai eerst alles maar is fatsoenlijk vast, of vervang bouten en borgmoeren.. als het je krukaslagers zijn trilt het blok zelf niet echt dan komt het echt uit het blok zelf.. en is het op een bepaald toerental meestal..
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Ik heb same problem, mijn brom trilt ook altijd, diegene die achterop zitten zeiken altijd dat hun kak er spontaan uitkomt
Maar pas op hoge toeren, 10k+ stopt hij met trillen, heb alle blokbouten al aangedraaid.