Derbi gpr bezitters, AANDACHT GEVRAAGD!

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Gebruikersavatar
bigbangAT
Beginnende Derbi fan
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 04 mar 2011, 20:00
Vervoersmiddel: Derbi Gpr 50 Racing 2007

Derbi gpr bezitters, AANDACHT GEVRAAGD!

Ongelezen bericht door bigbangAT »

hoi,

ik ben bezig mn brommer (derbi gpr 50 2007)af te stellen voor mn eurobegrenzer, en volgens begrenzer.nl moet ik mn gasnaald op zijn standaard stand zetten.

toen ik laatst mn gasnaald eruit haalde stond het clipje 1 groef boven de middelste stand (er zijn 5 groeven) ik had hem dus in de middelste stand gedaan, maar volgens begrenzer.nl is dat niet altijd de standaard stand waarop de fabriek hem heeft afgesteld :? zei zeiden dat het verschilt per brommer versie en soms zelfs het bouwjaar. ik ben niet de eerste eigenaar van mn brommer dus misschien heeft een vorige eigenaar er aan gezeten... :|

dus mijn vraag gaat uit naar alle "Derbi GPR 50 Racing, 2007" bezitters die zeker weten dat hun gasnaald nog op de fabrieks stand is :P : In welke groef staat het clipje van jullie gasnaald?

Alvast bedankt!
You're here for a good time, not a long time...
Gebruikersavatar
malossiboy
Schakelrijder
Berichten: 149
Lid geworden op: zo 05 dec 2010, 14:42
Vervoersmiddel: derbi senda drd limited edition 2009
Locatie: Waarde
Contacteer:

Re: Derbi gpr bezitters, AANDACHT GEVRAAGD!

Ongelezen bericht door malossiboy »

het blok is toch het zelfde als van een senda :o en ieder blok is anders op het moment dat hij perfect afgesteld staat dus wat jij moet doen is gewoon ff proberen op welke stand hij het lekkerste loopt
This changes evertyting. Again.
Mikertje1
Derbi fan
Berichten: 66
Lid geworden op: di 30 nov 2010, 17:13
Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Racing Anniversary 2010
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Derbi gpr bezitters, AANDACHT GEVRAAGD!

Ongelezen bericht door Mikertje1 »

Bij mij stond die fabrieks in het midden, en zover ik weet is dat bij alle standaard Derbi's zo..
Plaats reactie