alternatief voor leovince v6

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Gebruikersavatar
gwn-mike
Beginnende Derbi fan
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 14 jan 2015, 17:12
Vervoersmiddel: brommer

alternatief voor leovince v6

Ongelezen bericht door gwn-mike »

hallo ik ben nu al een tijdje opzoek naar een leovince v6 uitlaat het blijk dat er erg moeilijk aan deze uitlaat te komen is nu was mijn vraag of er nog een andere uitlaat is die even eens gelijk is aan de prestaties van de leovince v6. ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen of iemand hier ervaring mee heeft alvast bedankt oja ps heb een derbi senda drd racing 2008
derbi drd racing
Gebruikersavatar
garfield
Pro tuner
Berichten: 967
Lid geworden op: zo 12 feb 2012, 16:10
Vervoersmiddel: Derbi Senda R (Xrace) , Ford Fiesta Turbo
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: alternatief voor leovince v6

Ongelezen bericht door garfield »

Ik heb nog wel een onderlangse V6 voor je, mocht je interesse hebben..
(ook nog een gloednieuwe Gianelli, maar die zal wat te hoogtoerig zijn denk ik)
Ford tuning en mods : http://www.fordpower.org.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
gwn-mike
Beginnende Derbi fan
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 14 jan 2015, 17:12
Vervoersmiddel: brommer

Re: alternatief voor leovince v6

Ongelezen bericht door gwn-mike »

garfield schreef:Ik heb nog wel een onderlangse V6 voor je, mocht je interesse hebben..
(ook nog een gloednieuwe Gianelli, maar die zal wat te hoogtoerig zijn denk ik)
hey bedankt voor je aanbod maar mijn voorkeur gaat echt uit naar de bovenlangs versie en de gianelli heb ik tijdje gehad maar wat je zelf al zij deze vond ik te hoog toerig en niet echt lekker rijden
derbi drd racing
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: alternatief voor leovince v6

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Yasuni R1
Yasuni ML ?
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Gebruikersavatar
Oreo
Schakelrijder
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 06 jul 2014, 12:58
Vervoersmiddel: Tomos A35 (snor)
Tomos 4TL (2 keer)
Derbi Senda DRD X-treme
Honda MTX-SH
Volkswagen Golf 1.8 Milestone
Locatie: Ter Aar

Re: alternatief voor leovince v6

Ongelezen bericht door Oreo »

Leovince V6 wordt niet meer gemaakt en is vervangen door de Leovince x-fight die qua prestaties zeer vergelijkbaar is. Toen ik m kocht was Leovince net bezig met het maken van een doorstart, vandaar zijn ze moeilijk te verkrijgen. Visch scooters had er nog een paar liggen destijds, misschien ff hen bellen dus.
Voor de rest zijn de andere uitlaten die ik ken allemaal wat hoogtoeriger, behalve de standaard uitlaat volledig ontgrenst. Maar die heeft dan wel weer een wat kortere powerband.
No free rides, gas or ass!
Gebruikersavatar
gwn-mike
Beginnende Derbi fan
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 14 jan 2015, 17:12
Vervoersmiddel: brommer

Re: alternatief voor leovince v6

Ongelezen bericht door gwn-mike »

derbi-ftw schreef:Yasuni R1
Yasuni ML ?
die yasuni ml ziet er zeer leuk uit moet ik zeggen is dees ook laag toerig en weet je ook toevalig wat ongeveer de top is met tandwielverhouding 12-53
derbi drd racing
Gebruikersavatar
gwn-mike
Beginnende Derbi fan
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 14 jan 2015, 17:12
Vervoersmiddel: brommer

Re: alternatief voor leovince v6

Ongelezen bericht door gwn-mike »

Oreo schreef:Leovince V6 wordt niet meer gemaakt en is vervangen door de Leovince x-fight die qua prestaties zeer vergelijkbaar is. Toen ik m kocht was Leovince net bezig met het maken van een doorstart, vandaar zijn ze moeilijk te verkrijgen. Visch scooters had er nog een paar liggen destijds, misschien ff hen bellen dus.
Voor de rest zijn de andere uitlaten die ik ken allemaal wat hoogtoeriger, behalve de standaard uitlaat volledig ontgrenst. Maar die heeft dan wel weer een wat kortere powerband.
ik was vandaag dus bij een brommerzaak en toen zij die man dat de leovince x fight veel meer vermogen had dan de v6 en dees ook veel hoogtoeriger was is dat niet zo dan en wat is ongveer de top van de xfight met tandwielverhouding 12-53
derbi drd racing
Gebruikersavatar
garfield
Pro tuner
Berichten: 967
Lid geworden op: zo 12 feb 2012, 16:10
Vervoersmiddel: Derbi Senda R (Xrace) , Ford Fiesta Turbo
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: alternatief voor leovince v6

Ongelezen bericht door garfield »

Yasuni ML zit tussen de V6 en de Conti in.
Powerband begint rond de 8000 toeren en liep bij mij op ori cilinder tot ongeveer 11000 toeren.

De X-Fight schijnt een stuk hoogtoeriger te zijn.
Ford tuning en mods : http://www.fordpower.org.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
gwn-mike
Beginnende Derbi fan
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 14 jan 2015, 17:12
Vervoersmiddel: brommer

Re: alternatief voor leovince v6

Ongelezen bericht door gwn-mike »

garfield schreef:Yasuni ML zit tussen de V6 en de Conti in.
Powerband begint rond de 8000 toeren en liep bij mij op ori cilinder tot ongeveer 11000 toeren.

De X-Fight schijnt een stuk hoogtoeriger te zijn.

wat was jou top met deze uitlaad ?
derbi drd racing
Gebruikersavatar
garfield
Pro tuner
Berichten: 967
Lid geworden op: zo 12 feb 2012, 16:10
Vervoersmiddel: Derbi Senda R (Xrace) , Ford Fiesta Turbo
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: alternatief voor leovince v6

Ongelezen bericht door garfield »

Dat was net geen 90..
Met de onderlangse V6 85 .
(Onderlangse V6 is iets hoogtoeriger als de bovenlangse, powerband 7500-10000)

Op 18 inch met 13:53 tandwielverhouding.
Ford tuning en mods : http://www.fordpower.org.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Oreo
Schakelrijder
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 06 jul 2014, 12:58
Vervoersmiddel: Tomos A35 (snor)
Tomos 4TL (2 keer)
Derbi Senda DRD X-treme
Honda MTX-SH
Volkswagen Golf 1.8 Milestone
Locatie: Ter Aar

Re: alternatief voor leovince v6

Ongelezen bericht door Oreo »

gwn-mike schreef:
Oreo schreef:Leovince V6 wordt niet meer gemaakt en is vervangen door de Leovince x-fight die qua prestaties zeer vergelijkbaar is. Toen ik m kocht was Leovince net bezig met het maken van een doorstart, vandaar zijn ze moeilijk te verkrijgen. Visch scooters had er nog een paar liggen destijds, misschien ff hen bellen dus.
Voor de rest zijn de andere uitlaten die ik ken allemaal wat hoogtoeriger, behalve de standaard uitlaat volledig ontgrenst. Maar die heeft dan wel weer een wat kortere powerband.
ik was vandaag dus bij een brommerzaak en toen zij die man dat de leovince x fight veel meer vermogen had dan de v6 en dees ook veel hoogtoeriger was is dat niet zo dan en wat is ongveer de top van de xfight met tandwielverhouding 12-53
De power band van een x-fight begint een paar honderd toeren later, merk je niet veel van met optrekken. De power band is wel iets breder schijnt. Maar hij levert echt niet 'veel meer vermogen' zoals de bromboer zegt. Ik rij vanaf volgende week 12-53 dan kan ik je de top vertellen. Mijn advies zou zijn, ga voor de x-fight want het is echt een van de meest laag toerige uitlaten en rijdt heel lekker met de brede power band. Sowieso de uitlaat die het dichtst bij de V6 is qua prestaties e d
No free rides, gas or ass!
Gebruikersavatar
gwn-mike
Beginnende Derbi fan
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 14 jan 2015, 17:12
Vervoersmiddel: brommer

Re: alternatief voor leovince v6

Ongelezen bericht door gwn-mike »

Oreo schreef:
gwn-mike schreef:
Oreo schreef:Leovince V6 wordt niet meer gemaakt en is vervangen door de Leovince x-fight die qua prestaties zeer vergelijkbaar is. Toen ik m kocht was Leovince net bezig met het maken van een doorstart, vandaar zijn ze moeilijk te verkrijgen. Visch scooters had er nog een paar liggen destijds, misschien ff hen bellen dus.
Voor de rest zijn de andere uitlaten die ik ken allemaal wat hoogtoeriger, behalve de standaard uitlaat volledig ontgrenst. Maar die heeft dan wel weer een wat kortere powerband.
ik was vandaag dus bij een brommerzaak en toen zij die man dat de leovince x fight veel meer vermogen had dan de v6 en dees ook veel hoogtoeriger was is dat niet zo dan en wat is ongveer de top van de xfight met tandwielverhouding 12-53
De power band van een x-fight begint een paar honderd toeren later, merk je niet veel van met optrekken. De power band is wel iets breder schijnt. Maar hij levert echt niet 'veel meer vermogen' zoals de bromboer zegt. Ik rij vanaf volgende week 12-53 dan kan ik je de top vertellen. Mijn advies zou zijn, ga voor de x-fight want het is echt een van de meest laag toerige uitlaten en rijdt heel lekker met de brede power band. Sowieso de uitlaat die het dichtst bij de V6 is qua prestaties e d
wat is jou top nu dan met 11-53 of het je die vertanding niet en maak die met 11-53 geen overtoeren ?
derbi drd racing
Gebruikersavatar
Oreo
Schakelrijder
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 06 jul 2014, 12:58
Vervoersmiddel: Tomos A35 (snor)
Tomos 4TL (2 keer)
Derbi Senda DRD X-treme
Honda MTX-SH
Volkswagen Golf 1.8 Milestone
Locatie: Ter Aar

Re: alternatief voor leovince v6

Ongelezen bericht door Oreo »

Met 11-53 begin ik nu rond 70 op teller erg overtoeren te draaien, dat is de top. Met 12-53 draait men nog steeds overtoeren, maar zal toch wel ruim 75 mee te halen moeten zijn. 13-53 schijnt geen overtoeren te draaien, zou gokken dat je dan ruim 80 gaat. Allemaal giswerk van mijn kant.
No free rides, gas or ass!
Gebruikersavatar
gwn-mike
Beginnende Derbi fan
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 14 jan 2015, 17:12
Vervoersmiddel: brommer

Re: alternatief voor leovince v6

Ongelezen bericht door gwn-mike »

Oreo schreef:Met 11-53 begin ik nu rond 70 op teller erg overtoeren te draaien, dat is de top. Met 12-53 draait men nog steeds overtoeren, maar zal toch wel ruim 75 mee te halen moeten zijn. 13-53 schijnt geen overtoeren te draaien, zou gokken dat je dan ruim 80 gaat. Allemaal giswerk van mijn kant.
dus als tip van jou kant is gwn 13-53 nemen dan en heb je geen overtoeren want lijkt me nou dat dat niet goed is voor me derbi
derbi drd racing
Tino
Tuner
Berichten: 376
Lid geworden op: di 19 feb 2013, 19:04
Vervoersmiddel: Fiets
Derbi Senda Xtreme R 09

Re: alternatief voor leovince v6

Ongelezen bericht door Tino »

Ik rijd zelf ook met een x-fight, rijd nu met 12-52 omdat ik nu vooral aan het crossen ben.

Zodra het zomer is komt er een nieuw setje met 13-52.

Voorheen reed ik ook met 13-52 en rijdt erg lekker. Je top zal rond de 85/90 liggen.
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
Rubenzz
Banden plakker
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 20 jul 2014, 18:29
Vervoersmiddel: Derbi senda extreme ltd 92 bj 2014
Locatie: Baarn

Re: alternatief voor leovince v6

Ongelezen bericht door Rubenzz »

Ik heb de leovince x-fight heb tw 13-53 en top van 85-90
Gebruikersavatar
gwn-mike
Beginnende Derbi fan
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 14 jan 2015, 17:12
Vervoersmiddel: brommer

Re: alternatief voor leovince v6

Ongelezen bericht door gwn-mike »

Rubenzz schreef:Ik heb de leovince x-fight heb tw 13-53 en top van 85-90
oke bedankt kan 12-53 ook of gaat die dan overtoeren maken
derbi drd racing
Tino
Tuner
Berichten: 376
Lid geworden op: di 19 feb 2013, 19:04
Vervoersmiddel: Fiets
Derbi Senda Xtreme R 09

Re: alternatief voor leovince v6

Ongelezen bericht door Tino »

Met 12-53 ga je overtoeren maken.
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
Laurens_035
Schakelrijder
Berichten: 177
Lid geworden op: di 25 mar 2014, 17:32
Vervoersmiddel: Derbi senda drd racing 2011 (Verkocht)
Derbi senda drd xtreme 2015
Tomos luxe
Drankfiets
Locatie: Soest
Contacteer:

Re: alternatief voor leovince v6

Ongelezen bericht door Laurens_035 »

maak je geen wheelies met 11-53? , ik heb zelf ook een x-fight en loop meestal 85-90 met 13-53 en 14mm carb, rijd allemaal super en prima hij heeft mooie looks dus geld is t waard ;)
http://Www.youtube.com/bytoysoldier" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie