DR50 en leovince V6 afstelling

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
SilverStryfe

DR50 en leovince V6 afstelling

Ongelezen bericht door SilverStryfe »

Hallo,

Ik heb toch een vraagje ivm mijn setup. Ik heb onderin echt geen power, terwijl het een laagtoerige cilinder en uitlaat is.
Hij gaat maar in de powerband vanaf 8k toeren tot 10k.. Ik kan bijvoorbeeld zelf niet over een brug rijden onder 8k toeren of die valt stil als ik gas blijf geven.
Onder de powerband is het echt heel erg kut om te rijden. Kan ik te veel lucht krijgen door een powerfilter en verkeerde afstelling van carb?
SilverStryfe

Re: DR50 en leovince V6 afstelling

Hallo?
nielsfcg1
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: (Nog)Geen

Ongelezen bericht door nielsfcg1 »

Ja, je afstelling is helemaal verkeerd...... Handig dat je hem ook vermeld, zonder kan je niet echt help verwachten.
SilverStryfe

Stationairschroef staat goed, is idle 1500-2000 toeren. Start goed. Er zit sproeiermaat 90 in. Koffiebruin bougie.
gasnaald staat vanaf boven op de 2de stand. Nergens stotter.. Gewoon geen reactie als ik gas volledig open doe.
Als ik een beetje gas terugdraai komt hij langzaam op toeren en eens in toeren/in de powerband is alles goed.

Moet er wel bijzeggen, het is een nieuwe cilinder en heeft maar 23km gereden. Heeft dit er wat mee te maken?
SilverStryfe

Moest grotere sproeier in. Van 90 naar 96 en probleem opgelost.
Plaats reactie