Beste Forumleden,
Ik heb laatst wat dingen veranderd aan mijn brommer:
LeoVince X-Fight (Ontgrenst)
TwinAir luchtfilter
Nu waren mijn vragen:
-Zal ik twv 11-53 kunnen behouden of moet ik 12-53 (Of groter) kopen?
-Heeft de TwinAir filter invloed op mijn sproeiergrote? Want ik zit nu al op 98 en het lijkt nog steeds of deze te arm loopt.
-Moet ik mijn gasnaald ook aanpassen?
Alvast bedankt, hoor het graag!
Mvg.
Tycho
Afstellen hulp
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Aprilia RX 50
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: DRD PRO 2007 / Octavia 2015
Re: Afstellen hulp
ik zou wel minimaal voor 12-53 gaan, persoonlijk zou ik 13-53 nemen.
hoe kleiner je voortandwiel hoe meer trekkracht, maar ook hoe sneller je door je versnellingen heen gaat
en hoe meer over toeren je gaat maken,
ik vind het altijd zo'n triest gezicht als je al in z'n 4 rijd voor je de straat uit bent.
groter voortandwiel kan wat trekkracht kosten maar je rijd wat harder op top en minder toeren.
met een open luchtfilter moet je sproeier groter als met je originele luchtfilter
je gasnaald stand afstelen hoeft niet persee je brommer zal niet vast lopen als je deze zo laat
zet hem in het midden of 1 gleufje boven het midden tijdens hoofdsproeier afstellen.
als die afstelling perfect is kan je zien of afstellen van de gasnaald nog nodig is (stotteren voor powerband bijvoorbeeld)
hoe kleiner je voortandwiel hoe meer trekkracht, maar ook hoe sneller je door je versnellingen heen gaat
en hoe meer over toeren je gaat maken,
ik vind het altijd zo'n triest gezicht als je al in z'n 4 rijd voor je de straat uit bent.
groter voortandwiel kan wat trekkracht kosten maar je rijd wat harder op top en minder toeren.
met een open luchtfilter moet je sproeier groter als met je originele luchtfilter
je gasnaald stand afstelen hoeft niet persee je brommer zal niet vast lopen als je deze zo laat
zet hem in het midden of 1 gleufje boven het midden tijdens hoofdsproeier afstellen.
als die afstelling perfect is kan je zien of afstellen van de gasnaald nog nodig is (stotteren voor powerband bijvoorbeeld)
Laatst gewijzigd door miloir op ma 14 dec 2015, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Aprilia RX 50
Re: Afstellen hulp
Oke bedankt voor je snelle reactie