Derbi terug voeren voor rollerbank

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
xaghow
Banden plakker
Vervoersmiddel: derbi senda drd evo 50 sm limited edition 2009

Derbi terug voeren voor rollerbank

Ongelezen bericht door xaghow »

Hoi,
Heb recent de Derbi drd senda 50 evo van mijn broer laten repareren die al 2 jaar stilstond en die ging 80-85, 2e dag dat ik er mee rijd wordt ik tegengehouden voor controle. :wall: In beslag genomen dus.

Het probleem is dat hij niet exact weet wat er aan zijn derbi veranderd was omdat hij er niet veel van kent en hem 2dehands had gekocht een paar jaar terug. Ik moet de brommer binnenkort gaan ophalen en hem laten terug voeren zodat hij op de rolbank maar 52 rijd (-8 km/h gecorrigeerde snelheid). Wat is de simpelste manier om hem (tijdelijk) terug te voeren, iets dat niet permanent is en terug even simpel weg te halen is? En wat zou dit zoal kosten?

Excuses voor de weinige informatie maar ken zelf niet zo veel van brommers :silent:

Als jullie extra informatie nodig hebben voor mijn probleem op te lossen dan zal ik daar graag bij helpen (A)

Alvast bedankt!
Derbi95
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Racing, Opel Corsa 1.2 16v

Re: Derbi terug voeren voor rollerbank

Ongelezen bericht door Derbi95 »

het is wel een 50cc dat je weet?
snelste is om een uitlaat van iemand te lenen waar een PROP inzit, anders een prop lassen in je uitlaat
als je het alleen wil voor de wok melding, zou ik niet de moeite nemen om af te stellen, tenzij die heel beroerd loopt
tandwielverhouding aanpassen zou ook nog kunnen, voor dus kleiner gaan, maar alleen je vtw aanpassen heeft te weinig nut in dit geval dus uitlaat er ook bijdoen
xaghow
Banden plakker
Vervoersmiddel: derbi senda drd evo 50 sm limited edition 2009

Ongelezen bericht door xaghow »

Als ik de prop er terug aan las, is hij er dan ook even simpel terug af te halen? En het is inderdaad een 50cc.
Derbi95
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Racing, Opel Corsa 1.2 16v

Ongelezen bericht door Derbi95 »

ligt eraan hoelang en dik je de las maakt, hoeft dus totaal niet zo te zijn
met een klein beiteltje moet je het wel los kunnen tikken
Plaats reactie