Hallo,wat is ongeveer de top snelheid van een leovince x-fight met de prop er nog in. rij nu nog geheel origineel met de standaard zwarte uitlaat. en zou een beter geluid en zo een 65-70km/u willen gaan. Doormiddel van deze uitlaat. Kan dit?
Als hier al een ander topic over bestaat hoor ik het graag
Ja kan, zou hem gewoon half uitboren, dan gaat die wel ongeveer 65-70. Tis idd een mooier geluid dan ori, al vind ik mijn ori pijp ook niet verkeerd klinken. Let wel op dat leovince roest als de ziekte. Dus als je hem ontvangt even in de hittebestendige blanke lak doen. Met olie ondehrouden kan ook maar hij gaat hoe dan ook roesten.
Tip van mij is gewone action blanke lak kopen en hem regelmatig (lees om de 1-3 maanden) een behandeling geven.
Zelfs de hittebestendige lak brand namelijk gewoon op.
Wat gooncy zegt is wel makkelijker hoor, gewoon iedere week effe doekje met klein beetje 2takt olie erover heen wrijven. Met spuiten moet ie er namelijk af.
Ik zou geen Leo nemen. MK Thrower is leuker, en ook lekker geluidje.
Fabioxz schreef:
Overtoeren.. makkelijk gezegt: Je blok maakt steeds meer toeren maar je snelheid blijft het zelfde..
Zou de MK Thrower minder roesten dan de x-fight? Of zouden jullie mij een andere uitlaat aanraden wat iets in die aard ligt en zo goed als niets roest.
Mk roest bijna net zo hard als leo, eigenlijk roesten alle uitlaten wel erg als je ze niet onderhoud.
Als je een uitlaat wilt die niet roest zou ik een chrome uitlaat halen. Staat ook mooier.
Ligt ook aan het soort staal wat gebruikt is. En idd roesten de 2takt pijpjes gewoon erg snel. Punt is gewoon dat zo Leo als RVS gezien wordt, en dus vaak onbehandeld gemonteerd wordt. Omdat het mooier is, maar door het dunne goedkope nep RVS roest het wel degelijk. Zo een MK Thrower is gewoon van dikker staal, en in kleur gespoten dus beter beschermd.
Mochten ze beide roesten zal de Leo eerder weggerot zijn.
Fabioxz schreef:
Overtoeren.. makkelijk gezegt: Je blok maakt steeds meer toeren maar je snelheid blijft het zelfde..