ik zou raag mijn derbi senda drd xtreme uit 2016
harder laten optrekken ? wat moet ik hiervoor doen ?
derbi sneller laten optrekken
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing 2008 85 Anniversary
Re: derbi sneller laten optrekken
je kan verschillende dingen doen.
Heb je de originele tandwiel verhouding? met een kleiner tandwiel voor trek je sneller op, maar ligt de topsnelheid lager.
het kan ook aan je uitlaat liggen. Mijne trekt ook sloom op maar eenmaal in de powerband gaat ie als een speer. Misschien een andere uitlaat?
Heb je de originele tandwiel verhouding? met een kleiner tandwiel voor trek je sneller op, maar ligt de topsnelheid lager.
het kan ook aan je uitlaat liggen. Mijne trekt ook sloom op maar eenmaal in de powerband gaat ie als een speer. Misschien een andere uitlaat?
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi senda drd x-treme 2016
er zit een tandwiel 12 vanvoor en een 53 langs achter , maar ik merkte geen verschil van mijn voortandwiel 11 naar 12 dus moest ik mijn voortandwiel weer verkleinen merk ik het verschil niet ?
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi DRD racing (offroad model)
Hey,
ik heb pas een leovince x-fight uitlaat gekocht.
ik heb deze standaart gemonteerd nu gaat mijn derbi 65km/h met de prop er in.
nu ben ik vanplan om mijn tandwiel verhouding aan te passen naar 11/62 dit zou normaal veel trekkracht geven en een lage top speed ik vermoed rond de 55km/h
ik hoop dat dit je helpt :p ik ga morgen mijn tandwiel verhouding aanpassen ik laat iets weten als het wekt.
ik heb pas een leovince x-fight uitlaat gekocht.
ik heb deze standaart gemonteerd nu gaat mijn derbi 65km/h met de prop er in.
nu ben ik vanplan om mijn tandwiel verhouding aan te passen naar 11/62 dit zou normaal veel trekkracht geven en een lage top speed ik vermoed rond de 55km/h
ik hoop dat dit je helpt :p ik ga morgen mijn tandwiel verhouding aanpassen ik laat iets weten als het wekt.