Goede uitlaat DERBI GPR 50 2007
-
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 27
- Lid geworden op: wo 15 feb 2017, 17:55
- Vervoersmiddel: DERBI GPR 50 RACING 2007
- Locatie: Spijkenisse
Goede uitlaat DERBI GPR 50 2007
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje.
Ik heb een derbi gpr 50 racing uit 2007, ik kwam terug van het rijden en heb helaas ontdekt dat het rubbertje is verbrand en dat de demper nu niet meer vast zit aan de pijp. Dus geen optimale prestatie komt moeilijk weg etc etc.
Nu wil ik een nieuwe uitlaat gaan kopen. Ik wil niet harder als 85 en ook dat hij in de lage toeren goed presteert zodat je geen gepruttel of gezeik hebt waardoor je moeilijk wegkomt.
Nu heb ik al een paar artikels gelezen zoals gianelli : https://www.opvoeren.nl/giannelli-uitla ... ia-rs-2006
of toch voor de leovince v6.
Ik heb hiervoor een Yamaha TZR 50 gehad met een leovince maar die zat altijd beetje vol met olie... dus welke is beter? of een ander merk maakt niet zoveel uit als de kwaliteit maar hoog is.
Dus een uitlaat die:
Genoeg onderkoppel geeft / niet pruttelen / niet haperen gewoon vloeiend optrekt.
Niet harder dan 85 het liefst
Kwaliteit.
Alles is standaard nooit opgevoerd geweest, maandje terug alleen de prop uit de uitlaat gehaald reed perfect tot nu helaas.
Wie kan mij uit de brand helpen?
Met vriendelijke groet,
Xander
Ik heb een vraagje.
Ik heb een derbi gpr 50 racing uit 2007, ik kwam terug van het rijden en heb helaas ontdekt dat het rubbertje is verbrand en dat de demper nu niet meer vast zit aan de pijp. Dus geen optimale prestatie komt moeilijk weg etc etc.
Nu wil ik een nieuwe uitlaat gaan kopen. Ik wil niet harder als 85 en ook dat hij in de lage toeren goed presteert zodat je geen gepruttel of gezeik hebt waardoor je moeilijk wegkomt.
Nu heb ik al een paar artikels gelezen zoals gianelli : https://www.opvoeren.nl/giannelli-uitla ... ia-rs-2006
of toch voor de leovince v6.
Ik heb hiervoor een Yamaha TZR 50 gehad met een leovince maar die zat altijd beetje vol met olie... dus welke is beter? of een ander merk maakt niet zoveel uit als de kwaliteit maar hoog is.
Dus een uitlaat die:
Genoeg onderkoppel geeft / niet pruttelen / niet haperen gewoon vloeiend optrekt.
Niet harder dan 85 het liefst
Kwaliteit.
Alles is standaard nooit opgevoerd geweest, maandje terug alleen de prop uit de uitlaat gehaald reed perfect tot nu helaas.
Wie kan mij uit de brand helpen?
Met vriendelijke groet,
Xander
Zolang alles maar blijft werken is het goed hé
- Noahyoshi
- Derbi fan
- Berichten: 67
- Lid geworden op: do 25 aug 2016, 11:58
- Vervoersmiddel: Derbi GPR Racing
Derbi GPR 2010 (binnenkort pas) - Locatie: Roosendaal
Re: Goede uitlaat DERBI GPR 50 2007
ik heb zelf een gianelli nu met prop omdat ik eeen WOK had maar toen die geen prop had ging die echt fking hard super chill.
Wel een hoog toerige uitlaat en totaal niet zuinig maar sjezus wat gaat die snel dus als je snel wilt gaan moet je die kiezen
Wel een hoog toerige uitlaat en totaal niet zuinig maar sjezus wat gaat die snel dus als je snel wilt gaan moet je die kiezen
-
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 27
- Lid geworden op: wo 15 feb 2017, 17:55
- Vervoersmiddel: DERBI GPR 50 RACING 2007
- Locatie: Spijkenisse
Re: Goede uitlaat DERBI GPR 50 2007
haha, kijk snelheid is leuk maar ik wil juist weten welke uitlaat goed is voor trekkracht onderin, gianelli heeft een powerband pas vanaf 8k geloof ik. Iemand anders die me kan helpen?
zuinig rijden boeit me niet zo ik wil gewoon leuke top mag 75/85 en gewoon goed wegkomen.
Alvast bedankt!
Xander
zuinig rijden boeit me niet zo ik wil gewoon leuke top mag 75/85 en gewoon goed wegkomen.
Alvast bedankt!
Xander
Zolang alles maar blijft werken is het goed hé
- Noahyoshi
- Derbi fan
- Berichten: 67
- Lid geworden op: do 25 aug 2016, 11:58
- Vervoersmiddel: Derbi GPR Racing
Derbi GPR 2010 (binnenkort pas) - Locatie: Roosendaal
Re: Goede uitlaat DERBI GPR 50 2007
nee idd de beste koppel onderin is de orginele uitlaat volgensmij. wat je kan doen is een 70cc erin zetten geeft vgm meer koppel en snelheid(verder weet ik hier niks van)Waarom schreef:haha, kijk snelheid is leuk maar ik wil juist weten welke uitlaat goed is voor trekkracht onderin, gianelli heeft een powerband pas vanaf 8k geloof ik. Iemand anders die me kan helpen?
zuinig rijden boeit me niet zo ik wil gewoon leuke top mag 75/85 en gewoon goed wegkomen.
Alvast bedankt!
Xander
-
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 20
- Lid geworden op: wo 01 jun 2016, 22:35
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Xtreme 2008
Re: Goede uitlaat DERBI GPR 50 2007
Mja, alleen is dit totaal niet wat TS wil, ook ben je altijd onverzekerd e.d. met 70cc..Noahyoshi schreef:nee idd de beste koppel onderin is de orginele uitlaat volgensmij. wat je kan doen is een 70cc erin zetten geeft vgm meer koppel en snelheid(verder weet ik hier niks van)Waarom schreef:haha, kijk snelheid is leuk maar ik wil juist weten welke uitlaat goed is voor trekkracht onderin, gianelli heeft een powerband pas vanaf 8k geloof ik. Iemand anders die me kan helpen?
zuinig rijden boeit me niet zo ik wil gewoon leuke top mag 75/85 en gewoon goed wegkomen.
Alvast bedankt!
Xander
Ik zou een Leovince v6 kopen, laatst nog op een malaguti met v6 gereden, rijd echt geweldig. ik heb zelf een gianelli conti. ENORM hoogtoerig, wel leuk maar niet echt praktisch en 0,0 koppel onder powerband.
-
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 27
- Lid geworden op: wo 15 feb 2017, 17:55
- Vervoersmiddel: DERBI GPR 50 RACING 2007
- Locatie: Spijkenisse
Re: Goede uitlaat DERBI GPR 50 2007
bEDANKT leovince had ik ook in mn hoofd en wss een 17,5 dell orto carb we zullen zien hoe die gaat rijden:)
Zolang alles maar blijft werken is het goed hé
-
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 20
- Lid geworden op: wo 01 jun 2016, 22:35
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Xtreme 2008
Re: Goede uitlaat DERBI GPR 50 2007
tja een 17,5 klinkt leuk, maar das ook nieteens nodig. 14mm is ook al goedWaarom schreef:bEDANKT leovince had ik ook in mn hoofd en wss een 17,5 dell orto carb we zullen zien hoe die gaat rijden:)
-
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 27
- Lid geworden op: wo 15 feb 2017, 17:55
- Vervoersmiddel: DERBI GPR 50 RACING 2007
- Locatie: Spijkenisse
Re: Goede uitlaat DERBI GPR 50 2007
Beste,
Even een kleine update. Ik heb nu een 17,5mm carb van dellorto erop gezet
Tandwiel van 14 voor naar 13
En een nieuwe Gianelli street uitlaat.
Rijd heerlijk! Lekkere powerband van ongeveer 6000 en trekt hem goed door tot de 12000 toeren.
Ook onder de powerband valt het me erg mee en kom je lekker vooruit.
Al met al een hele leuke setup en naar mijn mening ook een goede vervangingsuitlaat met mooiere looks/geluid als leovince
( ik heb wel de carbon uitvoering )
Bedankt voor al jullie reacties en drive safe;)
Xander
Even een kleine update. Ik heb nu een 17,5mm carb van dellorto erop gezet
Tandwiel van 14 voor naar 13
En een nieuwe Gianelli street uitlaat.
Rijd heerlijk! Lekkere powerband van ongeveer 6000 en trekt hem goed door tot de 12000 toeren.
Ook onder de powerband valt het me erg mee en kom je lekker vooruit.
Al met al een hele leuke setup en naar mijn mening ook een goede vervangingsuitlaat met mooiere looks/geluid als leovince
( ik heb wel de carbon uitvoering )
Bedankt voor al jullie reacties en drive safe;)
Xander
Zolang alles maar blijft werken is het goed hé
- Knissaw
- Pro tuner
- Berichten: 813
- Lid geworden op: vr 11 dec 2015, 15:50
- Vervoersmiddel: Lammers black edition
Derbi X-treme 2003 [sold]
Orion Rx50 Xtreme 50cc [sold] - Gallery: Lammers black edition http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=20460
Derbi Xtreme 2003 http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?t=19751 - Locatie: Deventer
Re: Goede uitlaat DERBI GPR 50 2007
14mm is niet verkeerd idd maar het verschil tussen 17.5 en 14mm is zeker merkbaar. Ikzelf heb er momenteel een 21mm onder zitten, maar dat komt omdat ik een overpowerde 50cc setup hebNickJoris schreef:tja een 17,5 klinkt leuk, maar das ook nieteens nodig. 14mm is ook al goedWaarom schreef:bEDANKT leovince had ik ook in mn hoofd en wss een 17,5 dell orto carb we zullen zien hoe die gaat rijden:)
#BIDA50NAKT, ECHTE BIDA, (NOG) NIET GENAKT +5 PK
-
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 27
- Lid geworden op: wo 15 feb 2017, 17:55
- Vervoersmiddel: DERBI GPR 50 RACING 2007
- Locatie: Spijkenisse
Re: Goede uitlaat DERBI GPR 50 2007
Dat is ook wel lekker zo 21mm heeft ie dan nog meer koppel of merk je dat niet zo?
Zolang alles maar blijft werken is het goed hé
- Knissaw
- Pro tuner
- Berichten: 813
- Lid geworden op: vr 11 dec 2015, 15:50
- Vervoersmiddel: Lammers black edition
Derbi X-treme 2003 [sold]
Orion Rx50 Xtreme 50cc [sold] - Gallery: Lammers black edition http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=20460
Derbi Xtreme 2003 http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?t=19751 - Locatie: Deventer
Re: Goede uitlaat DERBI GPR 50 2007
Nou, ik ben nu bezig met mijn setup, Dus heb nog geen idee hoe het exact zal gaan lopen, Maar ik heb de 21mm nodig omdat ik anders niet volledig gebruik maak van mijn cillinder en uitlaat.Waarom schreef:Dat is ook wel lekker zo 21mm heeft ie dan nog meer koppel of merk je dat niet zo?
Bidalot 50cc
Getjoende carters
scr racingline 50
21mm dellorto
twinair powerfilter
#BIDA50NAKT, ECHTE BIDA, (NOG) NIET GENAKT +5 PK
-
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 27
- Lid geworden op: wo 15 feb 2017, 17:55
- Vervoersmiddel: DERBI GPR 50 RACING 2007
- Locatie: Spijkenisse
Re: Goede uitlaat DERBI GPR 50 2007
Ben benieuwd hoe dat rijd! , is er bij jou veel Rollerbank controle of valt dat wel mee?
Zolang alles maar blijft werken is het goed hé
- Knissaw
- Pro tuner
- Berichten: 813
- Lid geworden op: vr 11 dec 2015, 15:50
- Vervoersmiddel: Lammers black edition
Derbi X-treme 2003 [sold]
Orion Rx50 Xtreme 50cc [sold] - Gallery: Lammers black edition http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=20460
Derbi Xtreme 2003 http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?t=19751 - Locatie: Deventer
Re: Goede uitlaat DERBI GPR 50 2007
mwehhh, Gewoon goed opletten en actief zijn in anti rollerbank groepen, Dan is er niks aan de handWaarom schreef:Ben benieuwd hoe dat rijd! , is er bij jou veel Rollerbank controle of valt dat wel mee?
Rijd al meer dan een jaar, Nog nooit aangehouden oid
#BIDA50NAKT, ECHTE BIDA, (NOG) NIET GENAKT +5 PK