dat is bullshit lennard. als hij dan een beetje aanpakt is het gewoon je kopeling en staat los van je afstelling. er plakt olie tussen je koppelingsplaten omdat de olie nog koud en daardoor erg dik en plakkerig is. is je blok op temperatuur word hij vloeibaarder en plakken ze niet meer en heb je ook geen last meer van het wegrijden.
Huug schreef:dat is bullshit lennard. als hij dan een beetje aanpakt is het gewoon je kopeling en staat los van je afstelling. er plakt olie tussen je koppelingsplaten omdat de olie nog koud en daardoor erg dik en plakkerig is. is je blok op temperatuur word hij vloeibaarder en plakken ze niet meer en heb je ook geen last meer van het wegrijden.
Idd
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Ik zou geen prop er in gaan lassen maar het even met een grote ring van de bouwmarkt proberen en die er tussen doen. ik heb hem nu dat hij net de bovenkant van de powerband op me v6 een beetje knijpt en lekker licht vertand. trekt lekker door en redelijk boetevrij. Ik zou hem trouwens max 70 laten lopen. dan zit je met de politie precies goed en kan je je kentekenpapieren houden op de roller. Zoek mijn rollerbanktopic maar op voor meer info.
maar een ringetje er voor is beter op te boren want anders ligt er een halve prop in je uitlaat Daarnaast is het ringetje er ook veel makkelijker voor te doen of er uit te halen
Ik zou geen hoogtoerig uitlaatje nemen en dan begrenzer op 75 dat is ruk. daarnaast ben je met 75 net de lul op de rollerbank met dat ze na 3x je brommer en rijbewijs in beslag nemen, punt op je rijbewijs en je kentekenpapieren na 1x innemen en opnieuw moet laten keuren bij het rdw of binnen een maand op het politiebureau. Als je op de rollerbank 65 met corectie er al af hebt ben je precies goed. correctie is 10% dus naar boven wordt dat dan 7. je mag dus maximaal 72 gaan op de gps. soms geven de rollerbanken iets hoger aan als dat je echt rijd (vandaar de correctie) dus met iest onder de 70 zit je eigenlijk altijd wel goed en heb je miss boete van 80 maar verder niks.
Ik heb al eens even wat rondgezocht, maar kan het nergens vinden.
Ik heb vandaag een derbi gekocht, maar bij thuiskomst wilde deze niet meer stationair lopen.
Hiervoor heb ik de stationairschroef aangedraait. Nu loopt hij wel stationair, maar mijn vraag is of het kwaad kan als de stationairschroef te VER open staat.
Alvast bedankt.
Ik weet niet of hij op de gpr past maar de mk thrower en de leovince v6 zijn leuke vervangingsuitlaatjes waar je leuk 70 mee rijdt en ik spreek uit ervaring. Je moet er dan ook nog een prop in houden en die opboren tot de 70 kn/u of wat huub al zei een ring er tussen. Wil je ooit wat harder rijden deze uitlaatjes ook wel 80/85 km/h
Sinds vorig jaar zijn ze als het goed is gestopt met het neerzetten van rollerbanken, heb ze ook sindsdien niet meer gezien.
ze stonden dan altijd halverwege een fietspad richting school. Dus als ik 75 wil dan is dat niet zo zeer het probleem.
Maar Huug je hebt me wel aan het denken gezet hoor! Als ik ooit toch word aangehouden dan zal ik toch aan je verhaal denken
(ALS ik 'm 75 laat lopen)
Welke kant je ook opgaat, De kraai vliegt altijd naar het westen