FUCK THE POLICE BITCHES!!!!
snelheid en trekkracht is alles man
tis denk ok een beetj wat je gewend ben want ik reed pas op de brommert vn een maatje die 80 loop en dan denk ik al van ej, waar zit zn 6 nou?
Xtreme sm schreef:FUCK THE POLICE BITCHES!!!!
snelheid en trekkracht is alles man
tis denk ok een beetj wat je gewend ben want ik reed pas op de brommert vn een maatje die 80 loop en dan denk ik al van ej, waar zit zn 6 nou?
dat gevoel heb ik nu ook hoor
brommer wilt percies harder gaan maar gaat tog niet xD
nee kunnen gewoon de zelfde lagers op, maar als je erg veel toeren gaat draaien kun je gaan denken aan c4 lagers maar dat is echt alleen als je veel toeren gaat draaien.
Freek schreef:nee kunnen gewoon de zelfde lagers op, maar als je erg veel toeren gaat draaien kun je gaan denken aan c4 lagers maar dat is echt alleen als je veel toeren gaat draaien.
er komt een polini 70 of airsal 80 op voor cross
is c3 nog goed ? want die c4 moeten eerst warm gedraaid worden dat is nogal stom , de brommer gaat maar 1 keer per maand gebruikt worden ofzo
Freek schreef:nee kunnen gewoon de zelfde lagers op, maar als je erg veel toeren gaat draaien kun je gaan denken aan c4 lagers maar dat is echt alleen als je veel toeren gaat draaien.
er komt een polini 70 of airsal 80 op voor cross
is c3 nog goed ? want die c4 moeten eerst warm gedraaid worden dat is nogal stom , de brommer gaat maar 1 keer per maand gebruikt worden ofzo
c4 is wel het meest gebruikelijke en veiligst ook denk k
ik zal me even voorstellen, ik ben joey 16 jaar woon ergens bij amsterdam.
ik ben me standaard setje op me brommer beetje zat (derbi gpr oud model) dus zou ik graag een nieuwe cilinder ( 70/80 ) en een nieuwe uitlaat nemen. maar ik zou dus echt geen idee hebben welke nou goed zijn voor standaard dagelijks gebruik? ik wil het niet te duur maken en wil liever snel optrekken ipv hoge top.
dus iemand die me wat aanbeveeld?
joey2041 schreef:ik zal me even voorstellen, ik ben joey 16 jaar woon ergens bij amsterdam.
ik ben me standaard setje op me brommer beetje zat (derbi gpr oud model) dus zou ik graag een nieuwe cilinder ( 70/80 ) en een nieuwe uitlaat nemen. maar ik zou dus echt geen idee hebben welke nou goed zijn voor standaard dagelijks gebruik? ik wil het niet te duur maken en wil liever snel optrekken ipv hoge top.
joey
70cc met tam uitlaatje
standaard uitlaat loop vlgs mij niet zo lekker op een 70, dus iets van v6 ofzo is wel aan te raden
joey2041 schreef:ik zal me even voorstellen, ik ben joey 16 jaar woon ergens bij amsterdam.
joey
Ik heb op mn senda 70cc met leovince v6, rijdt heerlijk, trekt op als een malle, maar dan raad ik je wel gietijzeren cilinder aan, erg slijtvast en gaat niet meteen boven de 100 want dat lijkt me nogal dom in amsterdam of je moet begrenzer hebben (Ik woon ook in amsterdam en moet vaak de stad in dus is wel aan te raden, megaveel controles komen er weer aan)