Derbi afstellen, vragen!

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
HayeSM
Pro tuner
Vervoersmiddel: aprilia sxv5.5

Re: Derbi afstellen, vragen!

Ongelezen bericht door HayeSM »

Jan-Jelle schreef: Ieder blok is anders en het zou goed kunnen dat mijn carb alsnog te klein is. Een grotere carb, 19mm, kan nooit kwaad i.p.v. 17,5. En Jurjen, met wat voor uitlaat rijd jij dan? want dat kan ook flink verschil maken natuurlijk...

Jaaaajaa... ieder blok is anders :lol: mijn 70 pro race blokje liep prima op 16mm.
Afbeelding
Jan-Jelle
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD racing,Airsal 50, Gianelli Conti, Xenon

Ongelezen bericht door Jan-Jelle »

Brommer staat nu bij Koelewijn in spakenburg, Kenny's was i.v.m. vakantie gesloten. Brommer liep al wel beter, een dikke 80 als het meezat. Helaas al eenmaal gepakt net buiten t dorp hier, 90 gemeten, maar ben flink gematst door die agent. 193,-- boete helaas, maar dat is het risico van te hard rijden...
jurjen27
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Xtreme 05

Ongelezen bericht door jurjen27 »

JavenDrD schreef:
jurjen27 schreef:
jurjen27 schreef: Cabr is niet te klein, ik rij met 50cc en Mhr Replica uitlaat op 14 mm en loopt als een malle ;)
Cabr is niet te klein, ik rij met 50cc en Mhr Replica uitlaat op 14 mm en loopt als een malle ;)
Daar heb je wel gelijk in maar dan lijkt een 17,5 me ook al wel voldoende maar je kan 19 proberen ;)
http://www.youtube.com/watch?v=iqqIpQ3eLrc" onclick="window.open(this.href);return false;
loopt lekker alleen de qualiteit van t filmpje is kut
He loopt echt als een malle joh :wave: :emo:

Gewoon wegbrengen klaar, ben je van het gekloot af. Is niet meer leuk als het niet wilt lukken.
Voor een Onbewerkte orginele 50 cc is dit bijna max, enige wat je nog kan veranderen is membraan, maar heb ook een 17,5 geprobeert alleen loopt minder mooi als met 14, dus cabr maakt niet zo veel uit..(bij deze setups)
Derbi Xtreme 05 & Honda Cr 125 04 (Verkocht! http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=1187" onclick="window.open(this.href);return false;)
Plaats reactie