Dat filmpje heb ik ooit wel eens gezien inderdaad. Ben wel overtuigd dat je rond de 90 moet kunnen halen met die conti. Die gast rijdt hier op een testbank met een constante weerstand. Op de straat heb je natuurlijk nooit dezelfde weerstand en moet je met veel meer factoren rekening houden. Daarom denk ik dat je 100+ op de straat niet gaat halen.
Beter zet je die er weer op dan. Als je 'm toch gaat opvoeren, zorg er dan voor dat je zo min mogelijk aandacht trekt. Zoals al eerder gezegd, die gianelli heeft pas power bij flink wat toeren. Uitboren kan wel, maar dan rij je alsnog wel 70+.
Dat filmpje heb ik ooit wel eens gezien inderdaad. Ben wel overtuigd dat je rond de 90 moet kunnen halen met die conti. Die gast rijdt hier op een testbank met een constante weerstand. Op de straat heb je natuurlijk nooit dezelfde weerstand en moet je met veel meer factoren rekening houden. Daarom denk ik dat je 100+ op de straat niet gaat halen.
Dan geloof ik je
Hebben we allebei een beetje toe gegeven en komen mooi in het midden uit
Dan geloof ik je
Hebben we allebei een beetje toe gegeven en komen mooi in het midden uit