sneller op laten trekken
- Huug
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: DRD Racing #85
Re: sneller op laten trekken
beetje overbodige reactie, gewoon koppeling meer laten slippen wat je doet maar je platen slijten wel heel snel 

-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD SM #85 2011 rood
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2565
- Contacteer:
Weet ik maar platen hoeven niet veel te kosten, hij vroeg hoe hij sneller op kon trekken dan is dit mijn antwoord.
Gaat hem wel lukken denk zo met al het advies.
Gaat hem wel lukken denk zo met al het advies.
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Derbi senda
Er zit een prop in me bocht + in me verlengstuk naar pijp.. daarom gaat ie zo zachtDRD 85 J-Man schreef:Als je sneller wilt optrekken:
Koppeling inhouden, toeren maken en koppeling laten slippen, dan trek je snel op.
Je zou een SCR corse HM 50/70 kunnen kopen met 13/53 en een 17,5mm carb werkt prima voor mij, in zijn 1 zit je zo in de powerband.
Het is vreemd dat je maar de 65 haalt
"Ride to live, live to ride."

Ik maak gratis onderschriften!

- Tjidde
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Yamaha DT '86 (sold)
aprilia SX '09 - Locatie: Emmeloord
okj dan zou ik die er uithalen en natuurlijk daarna opnieuw afstellen!
"het gaat uiteindelijk allemaal wel stuk"
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi x-race 2009
prop deruit halen en dan nog is proberen;)
dan willen ze met 11-53 heel goed optrekken, althans dat is persoonlijke ervaring van een mk thrower
dan willen ze met 11-53 heel goed optrekken, althans dat is persoonlijke ervaring van een mk thrower
hoe harder hoe beter
-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Derbi senda
maar dan is de top sowiezo hogernathan19777 schreef:prop deruit halen en dan nog is proberen;)

"Ride to live, live to ride."

- blackidentity
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: je zusje
Dat is hetzelfde als iedereen die op een datingsite zit een mailtje sturen dat ze ook naar de hoeren kunnen gaan man.DRD 85 J-Man schreef:Als je sneller wilt optrekken:
Koppeling inhouden, toeren maken en koppeling laten slippen, dan trek je snel op.
Je zou een SCR corse HM 50/70 kunnen kopen met 13/53 en een 17,5mm carb werkt prima voor mij, in zijn 1 zit je zo in de powerband.
Het is vreemd dat je maar de 65 haalt
Thrower rijdt elke doorsnee derbislet al mee, is niet heel speciaal.... Dan beter gelijk iets wat echt lekker snel is. Je moet het sowieso uit toeren en lichte overbrenging gaan halen, als je het uit koppel en zware overbrenging wil halen moet je toch naar een roze of zwarte top. Wat overtoeren betreft, dat ligt ook maar aan je verstand en je rechterpols....NinoMatu schreef:maar dan is de top sowiezo hogernathan19777 schreef:prop deruit halen en dan nog is proberen;)
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.