Dick schreef:Snotver wat heb jij veel verstand van brommers joh ; DRD85 Man
een heel sproeier setje halen hoeft neit hoor, je kunt ook er vijf halen bij de brommer boer, en als ze niet passen ze omgaan ruilen.......
ma goed, dan begin je bij 90 en proberen wat tie doet...
moet je nagaan dat ie nog niet eens mag rijden
hey gezellig gaan we op die toer.
rij jij je ff met 120+ tegen een muur ofzo.
wat maakt het nou uit of ik nog wel of niet mag rijden.
dan kan ik toch nog wel MIJN mening geven
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
Dick schreef:Snotver wat heb jij veel verstand van brommers joh ; DRD85 Man
een heel sproeier setje halen hoeft neit hoor, je kunt ook er vijf halen bij de brommer boer, en als ze niet passen ze omgaan ruilen.......
ma goed, dan begin je bij 90 en proberen wat tie doet...
moet je nagaan dat ie nog niet eens mag rijden
hey gezellig gaan we op die toer.
rij jij je ff met 120+ tegen een muur ofzo.
wat maakt het nou uit of ik nog wel of niet mag rijden.
dan kan ik toch nog wel MIJN mening geven
Die fucking mening van je kan de pot op, we willen ervaringen van mensen die iets proefondervindelijk hebben meegemaakt, niet wat je gelezen hebt op een website.
Sukkel van de week..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Dat ligt onder andere aan welke uitlaat je er op wil zetten. Denk dat je wil weten waar het punt ligt dat de cilinder het meeste vermogen af geeft en welke uitlaat daar dan het beste bij past ?
xa188 schreef:Ja dat is fijn want een leovince is zooo mooi . Geen andere optie's? Wat is de beste scr voor erop? de chrome onderlangs of de cross met lasnaden?
De cross met lasnaden word niet meer gemaakt, kom je dus alleen 2dehands nog aan. De nieuwe SCR corse Cross zal hier wel goed op lopen. Leovince v6 ook. HM 50/70 onderlangs ook.
Ja ik doel dan op de uitlaat die jij te koop hebt staan dat is toch een cross? Welke doe het beter de chrome onderlangs, hm 50/70 onderlangs of die bovenlangse. Wat zal mijn top zijn met 13/53 en met welke de meeste trekkracht
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
xa188 schreef:Ja ik doel dan op de uitlaat die jij te koop hebt staan dat is toch een cross? Welke doe het beter de chrome onderlangs, hm 50/70 onderlangs of die bovenlangse. Wat zal mijn top zijn met 13/53 en met welke de meeste trekkracht
Met de HM 50/70 onderlangs zou je de meeste trekkracht en de hoogste top moeten hebben. De Cross versie doet niet veel onder.
Beste mensen,
M'n derbi drd evo loopt nu (twv 13-54)(carb. begrenzing eruit)(prop deels uitgeveild) 60 km/u.
Maar ik wil vanavond een sproeierset gaan bestellen, maar weet niet waar ik moet beginnen.
Ik ga deze week gewoon mn prop er compleet uithalen. Welke sproeier zit er nu in?(ik heb gelezen 72 klopt dit?)
En als ik de prop er compleet uithaal, moet ik dan bij ong. sproeier 78 of sproeier 80 beginnen?
Want anders ga ik er morgen een paar halen ze kosten toch maar 2,15 per stuk en stel dat de sproeiertjes die ik koop niet passen wissel ik ze wel in.
Daan schreef:De grootste uit je set en dan kleiner.
dat snap ik ja, maar waar zou ik moete beginnen met standaard uitlaat met prop eruit, niet bij sproeier 90 neem ik aan, dat is toch meer voor de yasuni's en de snelle meuk.