Mijn gas blijft soms bij 4000 toeren hangen waar kan dit aan liggen ?
Mijn hoofdsproeier is nog te klein, maar ik moet natuurlijk op de winkel wachten voordat ik deze kan vervangen.
Kan het dat hij stationair niet af te stellen valt door de foutieve hoodfsproeier? En als de gasnaald verkeerd staat?
vandaag vrolijk me 19mm PHBG gemonteerd op me derbi. en toen het leukste het afstellen heb sproeier 96 gemonteerd loopt netjes stationaire iets hoogtoerig. een stukje gaan rijden en ik trek me gas rustig open en bij ong. half gas tot vol gas BOOOOP en deed niks meer is me hoofdsproeier dan te groot?
okee thanks vind het zo raar want als ik meestal kijk zie ik rond de sproeier 98 met 17,5 maakt dat dan niet uit dat die bij mij kleiner is op ligt dat der aan dat ieder blok anders is?
Jij hebt 19mm en dunne sproeiers dat is anders. Was iets met gemiddelt 10 maten omhoog rekenen. Dus 88 dellortho dun was zelfde als 98 dellortho dik. Dus nu om even te vergelijken zit er bij jou sproeier 108 in als mijn bewering klopt.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
nou veel succes had het niet heb van sproeier 88 tot 102 geprobeerd weinig succes geboekt. maar wel een nieuw probleem vast gesteld.
eerst half gas dat doet het perfect dan komt die in ze powerband geef ik vol gas werkt het prima geen stotter niks dan. dan onder ze powerband BOOOP en ook als ik van uit stil stand vol gas geef BOOOP terwijl die in ze neutraal wel gewoon in een keer door trekt in toeren
Onder de 88 klinkt zo klein. En vind het raar dat die in ze powerband wel gewoon door trekt zonder dat die stottert. Want als die te
Groot is moet die bovenin toch stotteren?
maar als ik helemaal opentrek gaat hij als een speer, onderin ook geen stotter niks.
maar bij volgas weg pompen gaat ie inhouden bij ongeveer 9-10k toeren en daar eenmaal overheen door met de koppeling te spelen jankt hij weer door.. hoe kan dit?
DnB schreef:Onder de 88 klinkt zo klein. En vind het raar dat die in ze powerband wel gewoon door trekt zonder dat die stottert. Want als die te
Groot is moet die bovenin toch stotteren?
doe je gasnaald eens een standje omlaag! Dus clipje omhoog. Dat helpt wss al een stuk!
koop sproeiers van 100 tot 120 in een setje en begin bij 120 en bouw langzaam af.
daarna eventueel nog je gasnaald een clipje hoger (dus gasnaald zakt)