Pagina 1 van 1

70cc gianelli conti

Geplaatst: do 10 jan 2013, 20:48
door laurens--beekhuiszen
Nou ga ik na me examen 70cc op me brommer zetten, word vast een airsal goede ervaringen met de 80cc versie :wub: . Nou lijkt het me dat hij zuiniger gaat rijden omdat ik dan eindelijk vermogen heb onder de powerband? Ik ervaar nu dat als de wind hard waait recht tegen me in dan moet ik echt altijd zoveel toeren beuken 12/13duizend constant en met 70cc maybe wel 70 rijden in zijn 6 nou dat zou al flink schelen in het verbeuik lijkt mij? Ik wil ook gewoon 17,5mm houden en me originele krukas

Mvg, laurens

Re: 70cc gianelli conti

Geplaatst: do 10 jan 2013, 20:58
door derbi-ftw
Het verbruik heeft met je carb te maken.

grotere cilinder = meer vermogen onder en boven de powerband. ( correct me if wrong)

Re: 70cc gianelli conti

Geplaatst: do 10 jan 2013, 21:06
door laurens--beekhuiszen
Klopt niet helemaal want ik heb een derbi 80cc yasuni r1 twv 15/49 loopt 115 (ik zit altijd recht op) en loopt zuiniger als me 50cc brommer nu met conti!

Re: 70cc gianelli conti

Geplaatst: do 10 jan 2013, 21:17
door derbi-ftw
lees jij mijn post wel eens? beter lezen a.u.b

Een R1 op een 80cc? dat is raar.

Re: 70cc gianelli conti

Geplaatst: do 10 jan 2013, 23:11
door laurens--beekhuiszen
derbi-ftw schreef:lees jij mijn post wel eens? beter lezen a.u.b

Een R1 op een 80cc? dat is raar.
ohw ja sorry maar daar zit een keihin 28mm op dus, dat toeren beuken zuipt gewoon zo vreselijk

Re: 70cc gianelli conti

Geplaatst: do 10 jan 2013, 23:12
door laurens--beekhuiszen
En die r1 loopt prachtig maar neem later toch r3 ofzo

Re: 70cc gianelli conti

Geplaatst: vr 11 jan 2013, 12:24
door derbi-ftw
Dan zet je er een 21mm op, zuipt die ook wat minder.