Pagina 1 van 1
airsal 70 cc
Geplaatst: ma 26 aug 2013, 16:48
door patje184
hee.
me airsal70cc zit erop en gedeeltelijk ingereden tot 370 km
bougie is zwart bruin zwarte door extra olie van het inrijden.
maar hij gaat niet boven 11.5 k. en overigens maar 95.
malossi uitlaat.
twv 13-52
17.5mm sproeier 90.
voor de rest rijd die goed. in ondertoeren wat gepruttel maar wel goed. goeie powerband.
maa rlijkt mij dat ik er wel emer uit kan krijgen
Re: airsal 70 cc
Geplaatst: ma 26 aug 2013, 19:20
door Heavy Fuel
Welke malossi uitlaat die gene die net een gianelli conti is?
Want dan zou ik die vervangen voor een betere uitlaat.
14-53 en 21mm is natuurlijk ook niet verkeerd.
Re: airsal 70 cc
Geplaatst: ma 26 aug 2013, 19:32
door DaanS
Gaat hij bij 11,5k toeren inhouden?
Re: airsal 70 cc
Geplaatst: ma 26 aug 2013, 21:35
door kristof
inrijden met een alu cilinder? alu moet je maar een paar keer warm laten draaien en daarna 50tal km rusting rijden
ot, ik zou eerst zeker zijn dat je sproeiermaat wel goed is
Re: airsal 70 cc
Geplaatst: ma 26 aug 2013, 21:43
door basserd
de sproeiermaat lijkt me wel goed, ik ree toen met sproeier 88, maar weet je zeker dat je niet ergens een begrenzing hebt zitten? of je luchtfilter schoon, miss eens een schuimfilter proberen
Re: airsal 70 cc
Geplaatst: di 27 aug 2013, 16:56
door patje184
is al opgelost. ik had extra olie in de tank zitten
dus gewoon pompje en in de tank een scheutje extra voor het inrijden.
ja iedereen zegt dat beter is om in te rijden.
maar vandaag open gegooit en hij haalde de 100 wel met 12k toeren.
overigens is het een malossi replica uitlaat (voor gpr) dus onderlangs
ik ga morgen ff nieuw bougietje kopen, dan kan ik echt zien of die goed is.
wat zouden jullie aanbevelen voor 70cc.
hittegraad 9 of 10?
heb nu 9 maar wil zeker weten dat goed is
Re: airsal 70 cc
Geplaatst: di 27 aug 2013, 17:38
door derbi-ftw
patje184 schreef:is al opgelost. ik had extra olie in de tank zitten
dus gewoon pompje en in de tank een scheutje extra voor het inrijden.
ja iedereen zegt dat beter is om in te rijden.
maar vandaag open gegooit en hij haalde de 100 wel met 12k toeren.
overigens is het een malossi replica uitlaat (voor gpr) dus onderlangs
ik ga morgen ff nieuw bougietje kopen, dan kan ik echt zien of die goed is.
wat zouden jullie aanbevelen voor 70cc.
hittegraad 9 of 10?
heb nu 9 maar wil zeker weten dat goed is
9 is wel prima.
Re: airsal 70 cc
Geplaatst: di 27 aug 2013, 18:53
door kristof
patje184 schreef:is al opgelost. ik had extra olie in de tank zitten
dus gewoon pompje en in de tank een scheutje extra voor het inrijden.
ja iedereen zegt dat beter is om in te rijden.
maar vandaag open gegooit en hij haalde de 100 wel met 12k toeren.
overigens is het een malossi replica uitlaat (voor gpr) dus onderlangs
ik ga morgen ff nieuw bougietje kopen, dan kan ik echt zien of die goed is.
wat zouden jullie aanbevelen voor 70cc.
hittegraad 9 of 10?
heb nu 9 maar wil zeker weten dat goed is
maakt niet uit, heb mn airsal 70 race 4 keer warm laten draaien en 50km rustig gereden, heb er nu een goede 10k km mee gedaan en hij ziet er als nieuw uit