Ik zal eerst even in het kort wat uitleggen over mijn derbi.
Ik heb een derbi senda uit vermoedelijk 2004/2005, deze heb ik gekocht zonder cylinder en zuiger omdat de vorige eigenaar er een warmloper mee heeft gehad. Nu hebben wij het volgende gedaan.
std derbi cylinder.
airsal kop
nieuwe krukas
nieuwe zuiger
nieuwe lagers
nieuwe keringen
nieuwe pakkingen in het gehele blok.
nieuwe 17,5 mm carb
nieuw power (

Nu mijn vraag.
De derbi loopt wel, mits je hem aanloopt omdat mijn nieuwe kickstart is afgebroken. Dus even een nieuwe halen binnenkort.
Maarrrrrr, in de lage toeren gebeurt er werkelijk geen neuk. Je komt vooruit, maar dat is het dan ook wel. Je bent lopend in te halen. Als ik een paar seconden vol gas rijd schiet hij opens in de toeren. Dan schiet hij ook weg en moet je hoog in de toeren overschakelijk, Doe je dit niet heeft hij geen kracht meer en kan je helemaal terugschakelen naar de 1 om weer toeren te maken. In een hogere versnelling maakt hij ook wel toeren maar heeft hij geen kracht. Nu zit er een gianelli conti op, een zeer hoogtoerige uitlaat. Maar toch zal hij wel kracht moeten hebben in de lagetoeren. Ik heb al sproeier 95 en sproeier 105 geprobeerd. 105 maakt wel wat later toeren. Wat zal dit problem kunnen zijn? Help!