MK Thrower bocht met LV6 demper
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race 2006
MK Thrower bocht met LV6 demper
Hee hallo,
Ik heb een LV6 demper liggen met zo'n kort stukje tailpipe waar je de tailpipe zelf aan vastmaakt. Ik wil een MK Thrower bocht en dan deze demper erop zetten, maar weet iemand of je dit er zo overheen kan schuiven? Of iemand die de binnen- en buitendiameter van de Thrower tailpipe aan de demper kant weet/kan opmeten?
Ik heb een LV6 demper liggen met zo'n kort stukje tailpipe waar je de tailpipe zelf aan vastmaakt. Ik wil een MK Thrower bocht en dan deze demper erop zetten, maar weet iemand of je dit er zo overheen kan schuiven? Of iemand die de binnen- en buitendiameter van de Thrower tailpipe aan de demper kant weet/kan opmeten?
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Hebo Tomahawk 80cc: verkocht
Suzuki RMZ 450 SM - Gallery: derbi
http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=10740
suzuki
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=16838 - Locatie: Barendrecht
Re: MK Thrower bocht met LV6 demper
koop een rubber met 2 klemmetjes dan kan je die zo op elkaar schuiven
-
- Pro tuner
Heb nu een tweedehands Thrower inclusief standaard demper aangeschaft dus mocht het niet passen heb ik sowieso een demper die past, maar een vriend van me rijdt ook met Thrower met LV6 demper en klinkt wel lief 

- kristof
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda sdr 2002
vraag dan hoe hij het gedaan heeft? 

JeroenvR schreef:Zitten daar ook gaten in?Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
-
- Pro tuner
Want dat had ik nog niet gedaan? Hij heeft hem er gewoon zo opgezet maar hij heeft geen idee hoe
Hij weet niet of het de tailpipe van de LV6 of van de MK is, anders had ik het ook niet gevraagd he. Maar heb nu al een bochtje met demper dus heb er sowieso een passende demper bij.

- kristof
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda sdr 2002

JeroenvR schreef:Zitten daar ook gaten in?Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop
klinkt wel lief
bestaat de bocht en tailpipe uit 1 stuk?
zo niet gwn mooi recht openslijpen en met rubbertje idd
of LV6 aanpassen op de tailpipe van MK Thrower, had ik ook met mn conti demper gedaan

bestaat de bocht en tailpipe uit 1 stuk?
zo niet gwn mooi recht openslijpen en met rubbertje idd
of LV6 aanpassen op de tailpipe van MK Thrower, had ik ook met mn conti demper gedaan

-
- Pro tuner
Bocht en tailpipe zijn los, bij de MK Thrower wordt de tailpipe tussen bocht en demper geschoven en vastgemaakt met rubbers. Hij hangt er onderhand al over en ben er al achter gekomen dat je heel simpel de LV6 Demper over de tailpipe kan schuiven en met het rubber vast kan zetten. Dan bestaat mijn uitlaat als het ware uit 4 delen, bocht - tailpipe - minitailpipedingetje op de demper waar de tailpipe in schuift en de demper. Enige probleem is dat het gat van de demper zelf zo groot is dat de tailpipe en stukje doorschuift de demper in, maar daar kan ik misschien wel een klein dingetje voor op de tailpipe maken zodat die hem tegenhoudt of gewoon vastzetten met de ophangbeugel en het rubber.
o i dit not knwo that
maar goed dat het gelukt is. en beter dat je gat van je demper te groot is dan te klein

maar goed dat het gelukt is. en beter dat je gat van je demper te groot is dan te klein

-
- Pro tuner
Klopt haha, is ook zo gefixt als de brommer weer rijdtJD schreef:o i dit not knwo that![]()