Hallo derbi fans.
Ik had vraagje ik wil binnekort een nieuwe cilinder kopen.
Maar ik zit te twijfelen tussen mhr 80 of airsal 80.
Wat is sneller en welke heeft een betere kwaliteit.
Volgens mij als je airsal laat tunen is airsal sneller door zijn vlinder poort.
Maar malossi in het begin al sneller is.
Ik rij elke dag 12.5km heen en dan nog trug.
Of eventueel een andere cilinder die ook gruwlijk is.
Dus de cilinder moet ook betrouwbaar zijn en snel.
Mvg stefan hanse
mhr 80 of airsal 80
-
- Derbi fan
- Berichten: 70
- Lid geworden op: za 16 feb 2013, 21:50
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM Xtreme 08"
Sherco MHR Team 80
mhr 80 of airsal 80
Rijden zonder blok...is niet grapig!
-
- Pro tuner
- Berichten: 1245
- Lid geworden op: do 28 jun 2012, 17:11
- Vervoersmiddel: Derbi SDR 2003 80cc/88cc/110cc (verkocht)
Derbi senda Special 50cc (verkocht)
Derbi Drd Racing 2008 (verkocht)
ktm 625 smc - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=1 ... 95#p235795
- Locatie: raalte
Re: mhr 80 of airsal 80
als je een straat cilinder wil, rijd een ovale uitlaat poort t fijnste, dus de mhr is meer geschikt voor de straat
een airsal is zeker ook geen slechte cilinder, maar een vlinderpoort rijd een stuk zenuwachtiger, kun je niet lekker half gas mee rijden ofzo, dus als je midden in een stad rijd, dan rijd een mhr gewoon fijner
een airsal is zeker ook geen slechte cilinder, maar een vlinderpoort rijd een stuk zenuwachtiger, kun je niet lekker half gas mee rijden ofzo, dus als je midden in een stad rijd, dan rijd een mhr gewoon fijner
DIENST; Blokrevicie, Stralen, Carters tunen, Radiateurs lassen
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=71&t=11190" onclick="window.open(this.href);return false;
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=71&t=11190" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Tuner
- Berichten: 463
- Lid geworden op: za 23 feb 2013, 10:36
- Vervoersmiddel: Derbi
Re: mhr 80 of airsal 80
Je kan beter de gewone MHR kopen, maar als je van lage toeren houdt is de replica ook een goede optie(nog slijtvaster).
De airsal is hoogtoeriger en is ook minder slijtvast.
Dus gewoon voor de MHR gaan.
De airsal is hoogtoeriger en is ook minder slijtvast.
Dus gewoon voor de MHR gaan.
-
- Derbi fan
- Berichten: 70
- Lid geworden op: za 16 feb 2013, 21:50
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM Xtreme 08"
Sherco MHR Team 80
Re: mhr 80 of airsal 80
Tnx voor de reacties heb een stukje meer geleerd.
Ik rijd van de 12 km 10 km volgas nu over de dijk.
Doe ik nie met een 80cc dat houdt de radiateur niet bij met koelen.
Ik rijd van de 12 km 10 km volgas nu over de dijk.
Doe ik nie met een 80cc dat houdt de radiateur niet bij met koelen.
Rijden zonder blok...is niet grapig!
-
- Pro tuner
- Berichten: 1245
- Lid geworden op: do 28 jun 2012, 17:11
- Vervoersmiddel: Derbi SDR 2003 80cc/88cc/110cc (verkocht)
Derbi senda Special 50cc (verkocht)
Derbi Drd Racing 2008 (verkocht)
ktm 625 smc - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=1 ... 95#p235795
- Locatie: raalte
Re: mhr 80 of airsal 80
als jij je 80cc goed hebt afgesteld kun je echt wel stukken full pull rijden met een 80cc, alleen moet je niet te kort vertanden
DIENST; Blokrevicie, Stralen, Carters tunen, Radiateurs lassen
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=71&t=11190" onclick="window.open(this.href);return false;
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=71&t=11190" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Derbi fan
- Berichten: 70
- Lid geworden op: za 16 feb 2013, 21:50
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM Xtreme 08"
Sherco MHR Team 80