Pagina 1 van 2
					
				TNT vervangingscilinder op NT blok
				Geplaatst: do 14 nov 2013, 20:16
				door profke
				Heeft iemand ervaring met een TNT vervangings cilinder?
Heb in de week een vastloper gehad door krukaslager dat stuk liep nu word men 
Blok gereviseert en de bromboer kon niet meer aan een airsal 50cc
Raken mits hij op vakantie vertrekt en ik men derbi dagelijks nodig heb , ik ben bang dat de cilinder totaal geen vermogen gaat hebben 
 
 
Graag jullie  mening en adviezen
 
			
					
				Re: TNT vervangingscilinder op NT blok
				Geplaatst: do 14 nov 2013, 20:18
				door Derbi-DRD-Oss
				
			 
			
					
				Re: TNT vervangingscilinder op NT blok
				Geplaatst: do 14 nov 2013, 20:22
				door Rat B*stard
				Ik weet niet hoe het zit met TNT cilinders, maar de rest van TNT is naar mijn mening troep.
Als je krukas ook kapot is zou ik lekker een Doppler Race(blauwe doppen) nemen of Bidalot (125 euro) en er een 70cc airsal op zetten.
Dan heb je meer vermogen en heb je lekker veel koppel met je ?originele uitlaat? en is die ook nog sneller op top.
Je hebt een rare zinsopbouw: ''mits hij op vakantie vertrekt''.
Mits is hetzelfde als tenzij.
Op vakantie vertrekken kan niet, het is op vakantie gaan.
			 
			
					
				Re: TNT vervangingscilinder op NT blok
				Geplaatst: do 14 nov 2013, 20:26
				door Derbi-DRD-Oss
				Rat B*stard jij docent nederlands zijn of zo ?
			 
			
					
				Re: TNT vervangingscilinder op NT blok
				Geplaatst: do 14 nov 2013, 20:33
				door Rat B*stard
				Nee, jij zou wel wat minder spaties in je onderschrift kunnen zetten.
Als dat tenminste het probleem is.
Je hebt een halve pagina wit onder je posts staan 

 
			
					
				Re: TNT vervangingscilinder op NT blok
				Geplaatst: do 14 nov 2013, 21:12
				door mototje
				Rat B*stard schreef:Nee, jij zou wel wat minder spaties in je onderschrift kunnen zetten.
Als dat tenminste het probleem is.
Je hebt een halve pagina wit onder je posts staan 

 
dat komt doordat hij zoveel vervoersmiddelen heeft ingevuld..
 
			
					
				Re: TNT vervangingscilinder op NT blok
				Geplaatst: do 14 nov 2013, 21:27
				door Rat B*stard
				mototje schreef:Rat B*stard schreef:Nee, jij zou wel wat minder spaties in je onderschrift kunnen zetten.
Als dat tenminste het probleem is.
Je hebt een halve pagina wit onder je posts staan 

 
dat komt doordat hij zoveel vervoersmiddelen heeft ingevuld..
 
O haha.
Dat is het dus 

 
			
					
				Re: TNT vervangingscilinder op NT blok
				Geplaatst: do 14 nov 2013, 21:42
				door Derbi-DRD-Oss
				Idd hahahah
			 
			
					
				Re: TNT vervangingscilinder op NT blok
				Geplaatst: vr 15 nov 2013, 20:41
				door kristof
				volgens mij kan je de tnt cilinders met een pakje boter vergelijken  
 
 
als de dealer niet aan een airsal kan geraken bestel er dan zelf een, jij moet niet met boter gaan rijden omdat hij er niet kan aangeraken 

 
			
					
				Re: TNT vervangingscilinder op NT blok
				Geplaatst: ma 02 dec 2013, 20:50
				door profke
				rij ondertussen al 400km met de tnt cilinder en is net hetzelfde als de originele , ook originele krukas erin , door me broer , 
maar achteraf snapte ik het plaatje , hij had dit nog allemaal liggen en heeft men hele blok gereviseerd voor een tamelijk goed prijsje , 
het is maar voor een jaartje , daarna Husqvarna 125cc 2takt supermotard  

 
			
					
				Re: TNT vervangingscilinder op NT blok
				Geplaatst: di 03 dec 2013, 17:36
				door basserd
				waarom koopt iedereen een dopler race krukas dat is 1e klas troep  

 
			
					
				Re: TNT vervangingscilinder op NT blok
				Geplaatst: wo 04 dec 2013, 15:42
				door Thomasbroeze
				Bas, Valt opzich wel mee hoor, Ik rijd nu ook met een doppler endurance.. Op mn 80 en nu op mn 50cc En ik vind er niks mis mee.
Oke met sprints is het wat anders maar op een standaard setup of een Tamme 70/80 Kan het geen kwaad
			 
			
					
				Re: TNT vervangingscilinder op NT blok
				Geplaatst: za 07 dec 2013, 12:47
				door derbi-ftw
				Helemaal niets mis met een Doppler Endurance krukas voor Senda.
			 
			
					
				Re: TNT vervangingscilinder op NT blok
				Geplaatst: do 12 dec 2013, 09:11
				door aidsaap
				Ben zelf ook wel tevreden met mn doppler endurance, rijd er nu 3000 km mee met airsal 70 (wel standaard uitlaat) en hoor nog niks aan rare geluiden. Ik heb het zelfs aangedurfd het bijgeleverde naaldlager te gebruiken, maar dat was alleen omdat ik per ongeluk het verkeerde malossi naaldlager had besteld  

 
			
					
				Re: TNT vervangingscilinder op NT blok
				Geplaatst: vr 20 dec 2013, 00:15
				door profke
				ik ga een beetje terugkomen op de vorige update: rijd exact hetzelfde als de originele , maar na een maand is die zooi verroest , vanaf dat de zomer er terug aankomt zullen we zien wat het doet met een leovince v6 en twv 13/53 , weet iemand de snelheid hier van? ikreed met de vorige cilinder ,72 met twv 11/53
			 
			
					
				Re: TNT vervangingscilinder op NT blok
				Geplaatst: wo 08 jan 2014, 10:34
				door Thomasbroeze
				Rond de 80
			 
			
					
				Re: TNT vervangingscilinder op NT blok
				Geplaatst: zo 06 apr 2014, 15:49
				door profke
				En we zijn bijna zomer, ik rij sinds gistere met men v6 en twv13/53 topsnelheid:72 kutzooi van TNT deugt niet  
 
 
Ik denk dat ik men ori cilinder ga laten honen maar wat zeggen jullie? 1 of 2 zuigerveren , een andere optie is een airsal 50 maar ik weet niet wat ik ervan moet geloven, sommige zeggen dat ie tam is andere zeggen dat ie maar 11k toeren doet? Iemand ervaring?
 
			
					
				Re: TNT vervangingscilinder op NT blok
				Geplaatst: zo 06 apr 2014, 22:59
				door qongon
				Heb je hem afgestelt ? En is het alu of giet ijzer die tnt cilinder
			 
			
					
				Re: TNT vervangingscilinder op NT blok
				Geplaatst: ma 07 apr 2014, 13:12
				door kristof
				airsal gaat mss net ietsje sneller dan de ori cilinder maar heeft minder koppel
als je je ori cilinder laat honen gewoon een zuiger met 2 ringen indoen
			 
			
					
				Re: TNT vervangingscilinder op NT blok
				Geplaatst: ma 07 apr 2014, 17:32
				door Derbi-DRD-Oss
				Ik zou de orgi nemen en die honen !
ik rij met mijn DRD NT blok std cilinder en std carb 80 op gps !
Twv 13/53 sproeier 92 en goed afgesteld !
Kan denk ik nog een grotere sproeier in maar ik hou het zo