Pagina 1 van 1

top performance 70cc

Geplaatst: za 07 dec 2013, 19:44
door derbi_jens
Hallo,
Ik heb vandaag een 2dehandse derbi gekocht en de setup is:
Top performance70cc
Doppler race krukas
Dellorto 21mm
leovince v6
Lange porwerfilter

Maar ik heb nog een originele ontgrensde uitlaat liggen, ik zou deze willen monteren wamt de v6 uitlaat maakt enorm veel lawaai want de rubber tussen de 2uitlaathelften is gescheurd.
Maar dan is de vraag welke gaat de beste prestaties hebben met deze setup? En welke sproeier moet ik ongeveer hebben?

Re: top performance 70cc

Geplaatst: za 07 dec 2013, 19:46
door JeroenvR
sowieso geen originele uitlaat of leovince v6 op een 70..
denk eerder aan een yasuni r3 ofzo

Re: top performance 70cc

Geplaatst: za 07 dec 2013, 19:55
door derbi-ftw
Yasuni R2 uitlaat

Re: top performance 70cc

Geplaatst: za 07 dec 2013, 20:00
door derbi_jens
Waarom geen originele op een 70cc? Dat is zever! Ik reed vroeger met een 80cc polini met een originele uitlaat en deze trok wheelies in zn 1. En ik reed 110 op autoteller.
& Ik heb niet gevraagdvoor een andere uitlaat, ik heb gevraagd welke van de 2het beste gaat rijden!
Loevince of ori

Re: top performance 70cc

Geplaatst: za 07 dec 2013, 20:05
door derbi-ftw
Kan natuurlijk allebei maar is dus niet ideaal.

Leo kan op 70cc TP en op 80cc Polini
Ori kan op 70cc TP en 80cc Polini, maar zal wel erg veel inhouden.

Daarom is een Yasuni R2 ook veel beter en fijner voor jou set-up, maar zelf weten.

Re: top performance 70cc

Geplaatst: zo 08 dec 2013, 16:40
door kristof
met de ori ga je meer koppel hebben dan met de v6 maar met de v6 ga je wel harder rijden

Re: top performance 70cc

Geplaatst: di 10 dec 2013, 21:17
door Ronnie1997
dat enorme lawaai komt eerder door die lange powerfilter,
ik zeg orgi luchtfilter!

Re: top performance 70cc

Geplaatst: di 10 dec 2013, 22:12
door basserd
haha jij als echte derbi tuner zou dat toch moeten weten :emo:

als jij wil weten welke uitlaat het beste zal presteren zul je je uitlaatpoort timing moeten meten.
en je uitlaat opmeten en dan kun berekenen welke uitlaat het beste zal presteren. of ben je niet zo van het berekenen :emo:
dan probeer je ze toch gewoon allebei, zet je ze allebei een x op een testbank en dan zie je de verschillen, alleen scheelt het tijd en geld om gewoon er even voor te gaan zitten en alles op te meten en te berekenen