Gianelli carbon demper op originele uitlaat

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Biggy
Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi senda extreme 50sm 2013

Gianelli carbon demper op originele uitlaat

Ongelezen bericht door Biggy »

Beste formuleden

Ik ben mijn Derbi geluidje een beetje beu aan het worden. Dus heb ik er aan gedacht om een ander demper op te zetten ik zat te denken aan een Gianelli Carbon demper. Maar als ik op forums lees moet je de flens, wat aan je originele uitlaat hangt wat uitboren om je gianelli uitlaat te kunnen bevestigen. Is dit zo ? moet je dan veel groter boren ? Als ik dan mijn brommer zou gaan verkopen en ik wil me originele demper terug opzetten zal dit dan lukken of zijn die gaten dan te groot ? Zelf heb ik een witte Derbi senda extreme 50sm van bouwjaar 2012

Alvast bedankt ! (A)
marnixkoster
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD, Gilera Citta Dizzy

Re: Gianelli carbon demper op originele uitlaat

Ongelezen bericht door marnixkoster »

Mijn broer dacht precies zo, ori uitlaat met Gia demper, niks geen verschil. Het lijkt wel mooier, je moet de gaatjes uitboren
"Some say that he once tried to ride a horse, but couldn't find the clutch." - Jeremy Clarkson
JD
Pro tuner

Ongelezen bericht door JD »

Ik had precies het zelfde, had eerst een conti gekocht, scroefdraden er af geslepen en nieuwe gaten in de demper geboord, getapt en kon hem er zo opschroeven :thumbup:

Toen verkocht en uitijndelijk weer een ander gekocht, bij die heb ik zelf de demper aangepast met de draaibank :thumbup:
Was niet van plan om in de tailpipe te gaan boren
martinozz
Schakelrijder
Vervoersmiddel: fiets,derbi senda xrace

Ongelezen bericht door martinozz »

idd die gaatjes uitboren als je het een beetje netjes doet pas je originele er ook gewoon op. gewoon wat ringetjes er achter oden voor de stevigheid.
het geluidsverschil valt mee, maar het lijk wel veel mooier.
gas is alles remmen is angst
Plaats reactie