kristof schreef:ik heb nog nooit men stationair sproeier moeten vervangen, heb wel al gehad dat hij verstropt zat
begin eens om je carb eruit te nemen en alles losvijzen wat los te vijzen valt en leg alles in een bakje benzine en laat dit wat weken zodat alles mooi proper wordt en als je luchtdruk hebt blaas je alles eens af.
-zet je gasnaald op het 2e clipje van bovenaf geteld (doet het em bijna altijd zo)
-zorg dat je een ori luchtfilter hebt als dit niet zo zou zijn
-zet je luchtschroef op 1.5 toeren open (dus eerst helemaal dichtzetten en dan 1.5 slagen open zetten)
-steek sproeier 110 om te beginnen en bouw af tot het sputteren enzv in de powerband weg is, onder de powerband kan je niet veel aan doen als hij de juiste sproeier heeft
-dan de stationair luchtschroef en gasnaald afstellen
-zet je gasnaald op het 2e clipje van bovenaf geteld (doet het em bijna altijd zo)
Kan ik niet beter de tweede van onderen doen aangezien hij juist te weinig bezine krijgt onderin?
-zorg dat je een ori luchtfilter hebt als dit niet zo zou zijn
Ori luchtfilter zit er nog in
-zet je luchtschroef op 1.5 toeren open (dus eerst helemaal dichtzetten en dan 1.5 slagen open zetten)
Ook al gedaan
-steek sproeier 110 om te beginnen en bouw af tot het sputteren enzv in de powerband weg is, onder de powerband kan je niet veel aan doen als hij de juiste sproeier heeft
Dat heb ik al gedaan, sproeier 102 loopt goed
-dan de stationair luchtschroef en gasnaald afstellen
Het schoonmaken van de carb is ook helemaal al gebeurt. Het gekke is dat hij helemaal goed loopt, maar wilt niet stationair zonder choke?