derbi gpr 2004 en aprilia rs dezelvde tandwielen,

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
bulldogpower
Tuner
Vervoersmiddel: Mercedes c klasse derbi gpr nude vespa sprint iget 2018 grigio titanium edition

derbi gpr 2004 en aprilia rs dezelvde tandwielen,

Ongelezen bericht door bulldogpower »

hoi klopt het dat aprilia rs en derbi gpr dezelvde tandwielen hebben ,, met precies dezelvde hart afstanden bij de gaten . ik zoek namelijk een 42 tandwiel voor gpr 2004 model en 15 tands . ik zie ze alleen nergens ,alleen voor aprilia rs heeft jos dijkman 42 tands .. mischien dat jullie wat weten of hebben liggen dan neeem ik die wel over als het kan :thumbup:
ride with pride
derbi-ftw
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc

Re: derbi gpr 2004 en aprilia rs dezelvde tandwielen,

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

bulldogpower schreef:hoi klopt het dat aprilia rs en derbi gpr dezelvde tandwielen hebben ,, met precies dezelvde hart afstanden bij de gaten . ik zoek namelijk een 42 tandwiel voor gpr 2004 model en 15 tands . ik zie ze alleen nergens ,alleen voor aprilia rs heeft jos dijkman 42 tands .. mischien dat jullie wat weten of hebben liggen dan neeem ik die wel over als het kan :thumbup:
Doe maar.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Plaats reactie