Pagina 1 van 1

Airsal 70 + originele uitlaat?

Geplaatst: wo 30 apr 2014, 11:22
door Steen100
Hallo, Ik ben van plan een Airsal 70 aan te schaffen. Maar aangezien er hier nogal veel controles zijn wil ik niet dat hij 100 gaat lopen ofzo. Mooi 75 lijkt me het beste. Momenteel rij ik met een ori cillinder en een leovince v6 met 12-53 zn 70. Als ik een Airsal 70 met die leovince combineer hoe hard zal die dan lopen? En is het wat om een originele rvs uitlaat en een airsal 70 te combineren? of loop dat voor geen meter?

Re: Airsal 70 + originele uitlaat?

Geplaatst: wo 30 apr 2014, 12:49
door DerbiSendaWouter
Airsal 70 en originele uitlaat loopt erg goed, geeft erg veel koppel en je top is niet heel hoog.

Re: Airsal 70 + originele uitlaat?

Geplaatst: wo 30 apr 2014, 13:11
door Steen100
Moet ik dan ook een 19 of 21 mm carb kopen of is 17,5 genoeg? en kan je ook gwn een airsal 70 rijden met originele krukas(6000km oud)

Re: Airsal 70 + originele uitlaat?

Geplaatst: wo 30 apr 2014, 13:25
door MikeR
17.5 kan.. maar zou er zelf 21 op doen, loopt wel wat lekkerder hoor.

Re: Airsal 70 + originele uitlaat?

Geplaatst: wo 30 apr 2014, 13:55
door DerbiSendaWouter
17.5 is in principe genoeg. Airsal 70 kan prima op een krukas die zo weinig gelopen heeft, standaard krukas is sterk zat voor die setup.

Re: Airsal 70 + originele uitlaat?

Geplaatst: wo 30 apr 2014, 14:02
door Steen100
en hoe zit het met de topsnelheid? met 12-53 ofzo.
en is een leovince v6 (heb ik momenteel) niet beter voor de cilinder?

Re: Airsal 70 + originele uitlaat?

Geplaatst: do 01 mei 2014, 01:10
door DerbiNator
het besten zou je een 70cc uitlaat kunnen kopen maar aangezien die dan te hard loopt zou ik gewoon kiezen ze zijn beiden gemaakt voor eig 50cc dus, zo groot verschil maak het niet

Re: Airsal 70 + originele uitlaat?

Geplaatst: do 01 mei 2014, 19:35
door wouter..
Zet gewoon standaard uitlaat op airsal 70 en 17.5mm

Re: Airsal 70 + originele uitlaat?

Geplaatst: do 01 mei 2014, 22:44
door Gijspower
ja trekt lekker en niet al te hoge top