Pagina 1 van 1

Origineel uitlaat

Geplaatst: di 26 okt 2010, 14:05
door DRDRico
Wat is ongeveer de sproeiermaat die erin moet met alles origineel alleen met een ontgrenste carburateur. (17.5mm)
Op nieuwe type blok standaard cilinder en origineel.
En welke maat ongeveer als je deze setup heb:

Mhr80 Replica
Origineel ongrenst
17.5mm carburateur(origineel ontgrenst.)

Re: ori uitlaat

Geplaatst: di 26 okt 2010, 15:47
door blackracingderbi
Ik denk ongeveer rond de 88 ofzo met standaard uitlaat standaard cilinder maar dat kan ik je niet vertellen dan moet je even uit proberen altijd anders en met mhr80 replica weet ik niet maar hoezo wil je een mhr 80 met standaard uitlaat ik weet niet of dat goed loopt or.
Succes

Re: ori uitlaat

Geplaatst: di 26 okt 2010, 20:17
door DRDRico
blackracingderbi schreef:Ik denk ongeveer rond de 88 ofzo met standaard uitlaat standaard cilinder maar dat kan ik je niet vertellen dan moet je even uit proberen altijd anders en met mhr80 replica weet ik niet maar hoezo wil je een mhr 80 met standaard uitlaat ik weet niet of dat goed loopt or.
Succes
Omdat ik niet een al te hoge top wil, en omdat een ori uitlaat ontgrenst niet echt een powerband van zichzelf heeft en dus niet veel toeren maakt maar toch aan ´t begin vrij veel kracht heeft.
En een MHR80 replica veel kracht onderin geeft heb je en leuke straatsetup met veel koppel en niet te hoge top omdat je niet de perfecte uitlaat heb.

Re: ori uitlaat

Geplaatst: di 26 okt 2010, 22:12
door volcom
hey ja kan wel zijn maar weet niet wa die ori daarop gaat doen en voor de 80cc zou ik toch naar de 100 gaan met sproeier hoor

Re: ori uitlaat

Geplaatst: wo 27 okt 2010, 14:41
door DRDRico
volcom schreef:hey ja kan wel zijn maar weet niet wa die ori daarop gaat doen en voor de 80cc zou ik toch naar de 100 gaan met sproeier hoor
had filmpje gezien liep best aardig, en iemand anders op ouwe DC forum zei dat ze top 85 was met veel koppel door de cilinder

Re: ori uitlaat

Geplaatst: do 28 okt 2010, 12:04
door Swansie-Turbo
Orgineel,een sproeiertje 75?
En met die leuke straatset up zou ik ook niet te hoog gooien hoor,
want die uitlaat smoort alles, en je hebt een 17,5 mm...
Dus dan zou ik eerst ook maar niet boven de 92 komen...

Re: ori uitlaat

Geplaatst: do 28 okt 2010, 13:08
door jayz
volgens mij had ik orgineel sproeier 80 in me carb???
weet niet of die al was vervangen voor ik hem kocht

Re: ori uitlaat

Geplaatst: vr 29 okt 2010, 11:02
door D-Evo
Standaard had ik er sproeier 70 in.
2009 derbi.

Re: ori uitlaat

Geplaatst: vr 29 okt 2010, 14:59
door Daan
Ik reed met standaard ontgrensde setup met sproeier 88.

Re: ori uitlaat

Geplaatst: vr 29 okt 2010, 21:47
door Derbi#85
originele uitlaat sproeier 92 ontgrenst begrenst 70

Re: ori uitlaat

Geplaatst: ma 01 nov 2010, 10:55
door Swansie-Turbo
Orgineel met technikut sproeiertje 62 :D

Re: ori uitlaat

Geplaatst: ma 01 nov 2010, 20:21
door derbi-yzf
Beter koop je een leuk pijpje voor bij die cilinder, ori uitlaat gaat wel maar het is toch net allemaal even anders, de cilinder kan zijn druk minder kwijt en word daardoor sneller warmer, heb het ook wel eens gedaan maar dan lijkt het net of je uitlaat dicht zit dus goed kan het niet zijn,

ik had er toen sproeier 88 in zitten, en met yasuni cross HM zat er 96 in dus dat scheelt ook niet veel

gr

Re: ori uitlaat

Geplaatst: di 02 nov 2010, 22:32
door DRderbi
volgens mij ga je gewoon richting 110, ik had met std cilinder, SCR corse en 17,5mm al sproeier 102 :roll:

Re: ori uitlaat

Geplaatst: vr 05 nov 2010, 10:42
door T-legend
DRderbi schreef:volgens mij ga je gewoon richting 110, ik had met std cilinder, SCR corse en 17,5mm al sproeier 102 :roll:
een corse is anders dan een orginele uitlaat.
Kijk je kan het best wel vragen, maar wij weten het niet precies.
gewoon rijden testen uitzetten kijken naar bougie, en dit 10x doen totdat die goed is;)
koffiebruin moet die zijn, als die te nat is /zwart dan kleiner

Re: ori uitlaat

Geplaatst: vr 05 nov 2010, 14:57
door D-Evo
T-legend schreef:
DRderbi schreef:volgens mij ga je gewoon richting 110, ik had met std cilinder, SCR corse en 17,5mm al sproeier 102 :roll:
een corse is anders dan een orginele uitlaat.
Kijk je kan het best wel vragen, maar wij weten het niet precies.
gewoon rijden testen uitzetten kijken naar bougie, en dit 10x doen totdat die goed is;)
koffiebruin moet die zijn, als die te nat is /zwart dan kleiner

Het is niet nodig helemaal niet nodig om dan de hele tijd naar je bougie te kijken.
Als het niet lekker doortrekt, weet je al genoeg.
Gewoon testen idd.

Re: Origineel uitlaat

Geplaatst: vr 05 nov 2010, 17:37
door Gerben
88-92 naar mijn mening,en met mhr rep. gewoon beginnen met 110 en langzaam afbouwen ;)

Re: Origineel uitlaat

Geplaatst: ma 15 nov 2010, 19:02
door Joenne88
ik heb ook alles ontgrenst,
17,5 mm carbje, en ontgrensde uitlaat/luchtfilter

sproeiertje 84 volstaat voor origi pijp
k kan wel hoger gaan zitten, maar veel meer gas kan die uitlaat toch niet verwerken denk ik...

maar met een 80cc en een origi pijp, blaas je dan je blok dan niet van binnen op uiteindelijk omdat hij zijn druk niet goed kwijt kan ?