Pagina 1 van 1

Malossi mhr team 50cc

Geplaatst: ma 24 nov 2014, 22:02
door joeyjuniorsm
hallo ik heb een vraag. ik ben van plan binnenkort een 50cc derbi race blok op te gaan bouwen.
De setup word

Malossi mhr team 50cc MAX tuned
Opmaat uitlaat of anders Yasuni spr3/Yasuni cross hm
carters MAX tuned
dellorto 21mm carburateur metrakit tuned
Malossi 21mm inlaat
Malossi vl6
Malossi lucht filter
artek binnenrotor met licht spoel

Ik heb een goeie krukas race krukas liggen van artek met de originele slag (is een frans race merk) is gewoon goeie kwaliteit

Nou is mijn vraag kan ik gewoon een krukas met de originele slag monteren of moet er een andere slag krukas in ?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

groetjes pim mulders

Re: Malossi mhr team 50cc

Geplaatst: di 25 nov 2014, 10:58
door rené
je kun gewoon de standaard slag krukas monteren, de Artek k2 moet het wel houden op 50 team denk ik. Je kunt best een grotere carbu proberen voor meer vermogenswinst.

en max getuned kan niet he :problem:

Re: Malossi mhr team 50cc

Geplaatst: di 25 nov 2014, 13:56
door Derbizeeland
en een andere uitlaat zoals een scr corse racingline 50cc en een 24mm carb, top v force membraan

Re: Malossi mhr team 50cc

Geplaatst: wo 26 nov 2014, 11:29
door joeyjuniorsm
Oke bedankt voor de reacties.

Maar waarom kan max tuned niet ? Aan een mhr team valt toch nog wel het een en ander te vijlen ?

Re: Malossi mhr team 50cc

Geplaatst: wo 26 nov 2014, 15:15
door Gprfreak
Ja je kan vermogens winst halen. Maar dat is nooit maximaal.

Re: Malossi mhr team 50cc

Geplaatst: wo 26 nov 2014, 15:19
door derbi-ftw
Gprfreak schreef:Ja je kan vermogens winst halen. Maar dat is nooit maximaal.
Leg eens uit?

Re: Malossi mhr team 50cc

Geplaatst: wo 26 nov 2014, 15:49
door Gprfreak
Je kan met het tunen wel vermogens winst krijgen, maar uiteindelijk gaat er te veel energie verloren om echt maximale kenietische energie omzetting te krijgen. Maar als je het hebt over hoeveel een bedrijf kan doen. Kan je het wel Max noemen omdat zij ook niks meer kunnen doen en is het "maximaal" mogelijke eruit gehaald.

Re: Malossi mhr team 50cc

Geplaatst: do 27 nov 2014, 21:59
door joeyjuniorsm
bedankt voor de reactie's deze kan close

Re: Malossi mhr team 50cc

Geplaatst: za 29 nov 2014, 09:47
door basserd
derbi-ftw schreef:
Gprfreak schreef:Ja je kan vermogens winst halen. Maar dat is nooit maximaal.
Leg eens uit?
omdat 2 takt nog niet ver genoeg door ontwikkeld is om maximaal te noemen. En er zijn zoveel tuners. iedereen heeft weer een andere mening wat maximaal is.

OT
als ik jou was en je wil een team zou ik een leuke mikuni 24mm kopen. met een vforce. en geen artek ontsteking. als je een ontsteking met licht wil een polini en zonder licht gewoon een hpi of malossi ebom. je zult met euro 98 moeten gaan rijden en een super strakke squish. en een andere uitlaat als een spr of een cross. je zult met een scr corse racingline 50 meer in de richting gaan of met een opmaat uitlaat. kost wat geld maar heb je wel wat^^

Re: Malossi mhr team 50cc

Geplaatst: ma 01 dec 2014, 17:41
door kevrie
Had de MHR 50cc niet een MHR krukas nodig? Want meende dat deze grotere slag verijste en dat je dan een ophoogplaat tussen cil en kop moest doen of ander krukas hebben. Of heb ik dit verkeerd?

Re: Malossi mhr team 50cc

Geplaatst: do 18 dec 2014, 16:03
door Jolt
kevrie schreef:Had de MHR 50cc niet een MHR krukas nodig? Want meende dat deze grotere slag verijste en dat je dan een ophoogplaat tussen cil en kop moest doen of ander krukas hebben. Of heb ik dit verkeerd?
is volgensmij alleen zo met de mk pro race cilinders.

Re: Malossi mhr team 50cc

Geplaatst: do 18 dec 2014, 16:39
door rené
Jolt schreef:
kevrie schreef:Had de MHR 50cc niet een MHR krukas nodig? Want meende dat deze grotere slag verijste en dat je dan een ophoogplaat tussen cil en kop moest doen of ander krukas hebben. Of heb ik dit verkeerd?
is volgensmij alleen zo met de mk pro race cilinders.
alleen de pro race 50 cilinder heeft een krukas nodig met 40mm slag en 85mm drijfstang.