Hallo,
Ik wil graag een grote, meer crossmotor achtige demper op mijn aprilia rx zetten, vind dit zon klein zielig dempertje.
Nu is mijn vraag: kan ik elke dikke demper op mijn tailpipe bevestigen (3bouts), of zal dit problemen gaan geven met de prestaties oid, omdat de demper waarschijnlijk van een crossmotor oid gaat komen.
Ps: weet iemand een mooie dikke 3 bouts demper (ronde bevestiging)
dikke demper op aprilia
-
Derbi-DRD-Oss
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Kia Cerato 2.0 16V Sport,
Derbi SM DRD Racing 07 - Locatie: Oss Noord-Brabant
Re: dikke demper op aprilia
Oke thanks, die v6 demper ziet er al beter uit als de originele. Vind hem zo lullig staan als ik er naar kijk. Btw, jij rijdt toch ook helemaal origineel 50?
-
Derbi-DRD-Oss
- Pro tuner
ja ik rij ook netjes 50/52 hahah
heb geen zin in dat gezeik met de politie heb ik al een keer gehad en is zonde van me geld
heb geen zin in dat gezeik met de politie heb ik al een keer gehad en is zonde van me geld
Ah een mede 50 rijder haha. Inderdaad als je die boetebedragen ziet en wok melding erbij word je echt niet vrolijk..Derbi-DRD-Oss schreef:ja ik rij ook netjes 50/52 hahah
Heb hiervoor een aprilia rs gereden met een metrakit rk uitlaat, kon met meewind 100 aantikken. 50 rijd dan eigenlijks niet zo fijn, maar het is niet anders..
-
Derbi-DRD-Oss
- Pro tuner
Ik weet er alles van ik reed eerst met mk-thrower ook dik 95+ maar dat was toeren beuken dus Leo V6 er op
en top van 80 en trok lekker door echt lekker pijpje maar ja toen kwam ik miepmiep de brommer jager tegen en mocht ik
mee naar de rollerbank en in zijn 5 tikte hij 76km/u aan dus WOK en 257,- boete !
dus ander frame en gelijk netjes op bouwen en max 52 km/u (zucht saai)
en over de demper kunnen ze niet zeuren en bij mij is hij nog stiller ook dan met die rvs demper !
echt heel raar maar wel lekker hahaha
en top van 80 en trok lekker door echt lekker pijpje maar ja toen kwam ik miepmiep de brommer jager tegen en mocht ik
mee naar de rollerbank en in zijn 5 tikte hij 76km/u aan dus WOK en 257,- boete !
dus ander frame en gelijk netjes op bouwen en max 52 km/u (zucht saai)
en over de demper kunnen ze niet zeuren en bij mij is hij nog stiller ook dan met die rvs demper !
echt heel raar maar wel lekker hahaha