euro begrenzer derbi senda drd racing 2008

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Gebruikersavatar
gwn-mike
Beginnende Derbi fan
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 14 jan 2015, 17:12
Vervoersmiddel: brommer

euro begrenzer derbi senda drd racing 2008

Ongelezen bericht door gwn-mike »

aangezien ik sinds kort een Giannelli Conti op de kop heb getikt moet er ook maar is een euro begrenzer in komen nu was mijn vraag hoeveel uf ik ongeveer moet hebben heb al op conrad gezocht maar kan niet echt uit wijs worden welke ik moet hebben heb me laten vertellen dat ik een 0.47 uf tot 1 uf moet hebben ik kan wel 47uf 50volt vinden is dit dan zelfde als 0.47 uf. mijn setup is geheel standart op uitlaad naar dan en het gaat om een derbi drd racing uit 2008 alvast bedank

groetjes mike
derbi drd racing
Gebruikersavatar
DerbiSendaWouter
Pro tuner
Berichten: 853
Lid geworden op: za 18 mei 2013, 22:44
Vervoersmiddel: Derbi Evo Limited Edition
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: euro begrenzer derbi senda drd racing 2008

Ongelezen bericht door DerbiSendaWouter »

Als ik jou was zou ik die begrenzer vergeten. Je ontsteking gaat er kapot aan en de politie heeft ook wel door dat dat ding veel harder loopt dan als ie begrenst is. Begrenzers werkten vroeger misschien, maar vandaag kun je het vergeten. Plus de boete die op begrenzers staat is pittig en ze hebben het heel makkelijk door als die begrenst is met een begrenzer.

Dus of je moet lekker origineel blijven rijden of je moet gewoon ontgrenst met Conti gaan.

En als je nog steeds een begrenzer wil, koop dan gewoon een euro begrenzer of Google gewoon even 'Begrenzer Derbi'.
Always Strive And Prosper
Gebruikersavatar
gwn-mike
Beginnende Derbi fan
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 14 jan 2015, 17:12
Vervoersmiddel: brommer

Re: euro begrenzer derbi senda drd racing 2008

Ongelezen bericht door gwn-mike »

DerbiSendaWouter schreef:Als ik jou was zou ik die begrenzer vergeten. Je ontsteking gaat er kapot aan en de politie heeft ook wel door dat dat ding veel harder loopt dan als ie begrenst is. Begrenzers werkten vroeger misschien, maar vandaag kun je het vergeten. Plus de boete die op begrenzers staat is pittig en ze hebben het heel makkelijk door als die begrenst is met een begrenzer.

Dus of je moet lekker origineel blijven rijden of je moet gewoon ontgrenst met Conti gaan.

En als je nog steeds een begrenzer wil, koop dan gewoon een euro begrenzer of Google gewoon even 'Begrenzer Derbi'.
vrienden van mij hebben ook euro begrenzer en hebben nooit problemen gehad met de ontsteking en die zijn toch regelmatig op de rollerbank ermee geweest
derbi drd racing
crosser54
Schakelrijder
Berichten: 187
Lid geworden op: zo 08 dec 2013, 13:14
Vervoersmiddel: derbi drd

Re: euro begrenzer derbi senda drd racing 2008

Ongelezen bericht door crosser54 »

euro begrenzer is niet schadelijk voor de ontseking wel de andere begrenzer's
en hier in belgie zijn ze niet zoo slim om je begrenzer te vinden hoor
ben al 2 keer met een eurobegrenzer op de rollen gezet altijd mooi mogen doorrijden
euro begrenzer werkt prima !!!!!
Gebruikersavatar
gwn-mike
Beginnende Derbi fan
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 14 jan 2015, 17:12
Vervoersmiddel: brommer

Re: euro begrenzer derbi senda drd racing 2008

Ongelezen bericht door gwn-mike »

crosser54 schreef:euro begrenzer is niet schadelijk voor de ontseking wel de andere begrenzer's
en hier in belgie zijn ze niet zoo slim om je begrenzer te vinden hoor
ben al 2 keer met een eurobegrenzer op de rollen gezet altijd mooi mogen doorrijden
euro begrenzer werkt prima !!!!!
vrienden van mij die overigens ook allemaal derbi rijden hadde presies het zelfde ik ben wel in nederland wonende maar dan zijn ze hier vast ook nie zo slim (ik woon rondom schoonhoven zuid-holland) en als je hem goed verstopt lijkt mij ook niet dat ze hem zo heel snel vinden
derbi drd racing
Joeri
Beginnende Derbi fan
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 07 jul 2014, 13:04
Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Racing

Re: euro begrenzer derbi senda drd racing 2008

Ongelezen bericht door Joeri »

gwn-mike schreef:
crosser54 schreef:euro begrenzer is niet schadelijk voor de ontseking wel de andere begrenzer's
en hier in belgie zijn ze niet zoo slim om je begrenzer te vinden hoor
ben al 2 keer met een eurobegrenzer op de rollen gezet altijd mooi mogen doorrijden
euro begrenzer werkt prima !!!!!
vrienden van mij die overigens ook allemaal derbi rijden hadde presies het zelfde ik ben wel in nederland wonende maar dan zijn ze hier vast ook nie zo slim (ik woon rondom schoonhoven zuid-holland) en als je hem goed verstopt lijkt mij ook niet dat ze hem zo heel snel vinden
Gaat er niet om of ze hem meteen vinden. Meestal horen ze dit wel want meestal gaat hij dan erg stotteren. En als ze een vermoeden hebben dat er een begrenzer in zit nemen ze hem mee en word hij onderzocht.
Gebruikersavatar
Derbi95
Pro tuner
Berichten: 531
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 01:07
Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Racing, Opel Corsa 1.2 16v
Locatie: Naaldwijk, Westland

Re: euro begrenzer derbi senda drd racing 2008

Ongelezen bericht door Derbi95 »

@ joeri
Ik heb ook een eurbegrenzer en heb em zo afgesteld dat ie niet stottert
Heb hem ook getest op rollerbank, loopt vloeiend en haalt dan +/- 58
Je moet ook een beetje geluk hebben wie je treft etc
En gewoon goed de begrenzer wegstoppen, en dna alsnog blijft het natuurlijk een risico maarja
Maar je kan het heus wel zo laten lopen dat niemand het echt merkt
Te lang ermee laten lopen is niet goed maar je ken er echt wel paar min mee rijden voordat je ontsteking naar de kloten gaat
Gebruikersavatar
gwn-mike
Beginnende Derbi fan
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 14 jan 2015, 17:12
Vervoersmiddel: brommer

Re: euro begrenzer derbi senda drd racing 2008

Ongelezen bericht door gwn-mike »

Derbi95 schreef:@ joeri
Ik heb ook een eurbegrenzer en heb em zo afgesteld dat ie niet stottert
Heb hem ook getest op rollerbank, loopt vloeiend en haalt dan +/- 58
Je moet ook een beetje geluk hebben wie je treft etc
En gewoon goed de begrenzer wegstoppen, en dna alsnog blijft het natuurlijk een risico maarja
Maar je kan het heus wel zo laten lopen dat niemand het echt merkt
Te lang ermee laten lopen is niet goed maar je ken er echt wel paar min mee rijden voordat je ontsteking naar de kloten gaat
\

oke bedankt voor de tip
derbi drd racing
Plaats reactie