Pagina 1 van 1
alternatief voor leovince v6
Geplaatst: ma 16 feb 2015, 19:23
door gwn-mike
hallo ik ben nu al een tijdje opzoek naar een leovince v6 uitlaat het blijk dat er erg moeilijk aan deze uitlaat te komen is nu was mijn vraag of er nog een andere uitlaat is die even eens gelijk is aan de prestaties van de leovince v6. ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen of iemand hier ervaring mee heeft alvast bedankt oja ps heb een derbi senda drd racing 2008
Re: alternatief voor leovince v6
Geplaatst: ma 16 feb 2015, 19:34
door garfield
Ik heb nog wel een onderlangse V6 voor je, mocht je interesse hebben..
(ook nog een gloednieuwe Gianelli, maar die zal wat te hoogtoerig zijn denk ik)
Re: alternatief voor leovince v6
Geplaatst: ma 16 feb 2015, 19:39
door gwn-mike
garfield schreef:Ik heb nog wel een onderlangse V6 voor je, mocht je interesse hebben..
(ook nog een gloednieuwe Gianelli, maar die zal wat te hoogtoerig zijn denk ik)
hey bedankt voor je aanbod maar mijn voorkeur gaat echt uit naar de bovenlangs versie en de gianelli heb ik tijdje gehad maar wat je zelf al zij deze vond ik te hoog toerig en niet echt lekker rijden
Re: alternatief voor leovince v6
Geplaatst: ma 16 feb 2015, 19:50
door derbi-ftw
Yasuni R1
Yasuni ML ?
Re: alternatief voor leovince v6
Geplaatst: ma 16 feb 2015, 20:12
door Oreo
Leovince V6 wordt niet meer gemaakt en is vervangen door de Leovince x-fight die qua prestaties zeer vergelijkbaar is. Toen ik m kocht was Leovince net bezig met het maken van een doorstart, vandaar zijn ze moeilijk te verkrijgen. Visch scooters had er nog een paar liggen destijds, misschien ff hen bellen dus.
Voor de rest zijn de andere uitlaten die ik ken allemaal wat hoogtoeriger, behalve de standaard uitlaat volledig ontgrenst. Maar die heeft dan wel weer een wat kortere powerband.
Re: alternatief voor leovince v6
Geplaatst: ma 16 feb 2015, 20:15
door gwn-mike
derbi-ftw schreef:Yasuni R1
Yasuni ML ?
die yasuni ml ziet er zeer leuk uit moet ik zeggen is dees ook laag toerig en weet je ook toevalig wat ongeveer de top is met tandwielverhouding 12-53
Re: alternatief voor leovince v6
Geplaatst: ma 16 feb 2015, 20:17
door gwn-mike
Oreo schreef:Leovince V6 wordt niet meer gemaakt en is vervangen door de Leovince x-fight die qua prestaties zeer vergelijkbaar is. Toen ik m kocht was Leovince net bezig met het maken van een doorstart, vandaar zijn ze moeilijk te verkrijgen. Visch scooters had er nog een paar liggen destijds, misschien ff hen bellen dus.
Voor de rest zijn de andere uitlaten die ik ken allemaal wat hoogtoeriger, behalve de standaard uitlaat volledig ontgrenst. Maar die heeft dan wel weer een wat kortere powerband.
ik was vandaag dus bij een brommerzaak en toen zij die man dat de leovince x fight veel meer vermogen had dan de v6 en dees ook veel hoogtoeriger was is dat niet zo dan en wat is ongveer de top van de xfight met tandwielverhouding 12-53
Re: alternatief voor leovince v6
Geplaatst: ma 16 feb 2015, 20:20
door garfield
Yasuni ML zit tussen de V6 en de Conti in.
Powerband begint rond de 8000 toeren en liep bij mij op ori cilinder tot ongeveer 11000 toeren.
De X-Fight schijnt een stuk hoogtoeriger te zijn.
Re: alternatief voor leovince v6
Geplaatst: ma 16 feb 2015, 20:23
door gwn-mike
garfield schreef:Yasuni ML zit tussen de V6 en de Conti in.
Powerband begint rond de 8000 toeren en liep bij mij op ori cilinder tot ongeveer 11000 toeren.
De X-Fight schijnt een stuk hoogtoeriger te zijn.
wat was jou top met deze uitlaad ?
Re: alternatief voor leovince v6
Geplaatst: ma 16 feb 2015, 20:34
door garfield
Dat was net geen 90..
Met de onderlangse V6 85 .
(Onderlangse V6 is iets hoogtoeriger als de bovenlangse, powerband 7500-10000)
Op 18 inch met 13:53 tandwielverhouding.
Re: alternatief voor leovince v6
Geplaatst: di 17 feb 2015, 12:33
door Oreo
gwn-mike schreef:Oreo schreef:Leovince V6 wordt niet meer gemaakt en is vervangen door de Leovince x-fight die qua prestaties zeer vergelijkbaar is. Toen ik m kocht was Leovince net bezig met het maken van een doorstart, vandaar zijn ze moeilijk te verkrijgen. Visch scooters had er nog een paar liggen destijds, misschien ff hen bellen dus.
Voor de rest zijn de andere uitlaten die ik ken allemaal wat hoogtoeriger, behalve de standaard uitlaat volledig ontgrenst. Maar die heeft dan wel weer een wat kortere powerband.
ik was vandaag dus bij een brommerzaak en toen zij die man dat de leovince x fight veel meer vermogen had dan de v6 en dees ook veel hoogtoeriger was is dat niet zo dan en wat is ongveer de top van de xfight met tandwielverhouding 12-53
De power band van een x-fight begint een paar honderd toeren later, merk je niet veel van met optrekken. De power band is wel iets breder schijnt. Maar hij levert echt niet 'veel meer vermogen' zoals de bromboer zegt. Ik rij vanaf volgende week 12-53 dan kan ik je de top vertellen. Mijn advies zou zijn, ga voor de x-fight want het is echt een van de meest laag toerige uitlaten en rijdt heel lekker met de brede power band. Sowieso de uitlaat die het dichtst bij de V6 is qua prestaties e d
Re: alternatief voor leovince v6
Geplaatst: di 17 feb 2015, 19:32
door gwn-mike
Oreo schreef:gwn-mike schreef:Oreo schreef:Leovince V6 wordt niet meer gemaakt en is vervangen door de Leovince x-fight die qua prestaties zeer vergelijkbaar is. Toen ik m kocht was Leovince net bezig met het maken van een doorstart, vandaar zijn ze moeilijk te verkrijgen. Visch scooters had er nog een paar liggen destijds, misschien ff hen bellen dus.
Voor de rest zijn de andere uitlaten die ik ken allemaal wat hoogtoeriger, behalve de standaard uitlaat volledig ontgrenst. Maar die heeft dan wel weer een wat kortere powerband.
ik was vandaag dus bij een brommerzaak en toen zij die man dat de leovince x fight veel meer vermogen had dan de v6 en dees ook veel hoogtoeriger was is dat niet zo dan en wat is ongveer de top van de xfight met tandwielverhouding 12-53
De power band van een x-fight begint een paar honderd toeren later, merk je niet veel van met optrekken. De power band is wel iets breder schijnt. Maar hij levert echt niet 'veel meer vermogen' zoals de bromboer zegt. Ik rij vanaf volgende week 12-53 dan kan ik je de top vertellen. Mijn advies zou zijn, ga voor de x-fight want het is echt een van de meest laag toerige uitlaten en rijdt heel lekker met de brede power band. Sowieso de uitlaat die het dichtst bij de V6 is qua prestaties e d
wat is jou top nu dan met 11-53 of het je die vertanding niet en maak die met 11-53 geen overtoeren ?
Re: alternatief voor leovince v6
Geplaatst: di 17 feb 2015, 23:35
door Oreo
Met 11-53 begin ik nu rond 70 op teller erg overtoeren te draaien, dat is de top. Met 12-53 draait men nog steeds overtoeren, maar zal toch wel ruim 75 mee te halen moeten zijn. 13-53 schijnt geen overtoeren te draaien, zou gokken dat je dan ruim 80 gaat. Allemaal giswerk van mijn kant.
Re: alternatief voor leovince v6
Geplaatst: wo 18 feb 2015, 19:26
door gwn-mike
Oreo schreef:Met 11-53 begin ik nu rond 70 op teller erg overtoeren te draaien, dat is de top. Met 12-53 draait men nog steeds overtoeren, maar zal toch wel ruim 75 mee te halen moeten zijn. 13-53 schijnt geen overtoeren te draaien, zou gokken dat je dan ruim 80 gaat. Allemaal giswerk van mijn kant.
dus als tip van jou kant is gwn 13-53 nemen dan en heb je geen overtoeren want lijkt me nou dat dat niet goed is voor me derbi
Re: alternatief voor leovince v6
Geplaatst: vr 20 feb 2015, 16:39
door Tino
Ik rijd zelf ook met een x-fight, rijd nu met 12-52 omdat ik nu vooral aan het crossen ben.
Zodra het zomer is komt er een nieuw setje met 13-52.
Voorheen reed ik ook met 13-52 en rijdt erg lekker. Je top zal rond de 85/90 liggen.
Re: alternatief voor leovince v6
Geplaatst: ma 23 feb 2015, 20:21
door Rubenzz
Ik heb de leovince x-fight heb tw 13-53 en top van 85-90
Re: alternatief voor leovince v6
Geplaatst: do 26 feb 2015, 15:52
door gwn-mike
Rubenzz schreef:Ik heb de leovince x-fight heb tw 13-53 en top van 85-90
oke bedankt kan 12-53 ook of gaat die dan overtoeren maken
Re: alternatief voor leovince v6
Geplaatst: ma 02 mar 2015, 23:10
door Tino
Met 12-53 ga je overtoeren maken.
Re: alternatief voor leovince v6
Geplaatst: di 03 mar 2015, 23:13
door Laurens_035
maak je geen wheelies met 11-53? , ik heb zelf ook een x-fight en loop meestal 85-90 met 13-53 en 14mm carb, rijd allemaal super en prima hij heeft mooie looks dus geld is t waard
