80/70cc cilinder op standaard uitlaad plus carburateur
- gwn-mike
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 36
- Lid geworden op: wo 14 jan 2015, 17:12
- Vervoersmiddel: brommer
80/70cc cilinder op standaard uitlaad plus carburateur
ik heb een derbi senda drd racing uit 2008 en wil er nog veel meer vermogen uit halen maar nu was mijn vraag kan ik 80cc er op zette met een std uitlaat en carburateur of kan dit alleen met 70cc
derbi drd racing
- derbi-ftw
- Pro tuner
- Berichten: 6873
- Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc - Locatie: Drenthe
Re: 80/70cc cilinder op standaard uitlaad plus carburateur
Waarom neem je alleen een andere cilinder?
''Wil er nog veel meer vermogen uit halen''
''Wil er nog veel meer vermogen uit halen''
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
-
- Schakelrijder
- Berichten: 128
- Lid geworden op: wo 06 mar 2013, 12:51
- Vervoersmiddel: Derbi Drd Racing Mhr 80
- Locatie: partij
Re: 80/70cc cilinder op standaard uitlaad plus carburateur
std uitlaat gaat wel en carburateur ook maar wil je echt alles uit je cilinder halen zou ik sws een andere pijp derop zetten
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 214
- Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 00:04
- Vervoersmiddel: Citroen Saxo 1.1i
Aprilia rs125 - Locatie: Drenthe
Re: 80/70cc cilinder op standaard uitlaad plus carburateur
Je kan ook eerst kiezen voor een andere uitlaat... Bijvoorbeel een SCR corse 50/70, even afstellen en je zal al behoorlijk wat meer uit je eigen cilinder halen.
Als je vervolgens nog meer vermogen wil hebben kun je kiezen voor bijvoorbeeld een Airsal 72,4 cilinder die (mits geen speling en weinig kilometers) Op je orginele krukas kan.
Je kan vervolgens nog een 21MM/24MM carburatuer nemen,een leuk membraam, je cilinder laten tunen, je tandwielen veranderen etc.
Dit is allemaal redelijk te betalen daarom kom ik met het bovenstaande!
Als je vervolgens nog meer vermogen wil hebben kun je kiezen voor bijvoorbeeld een Airsal 72,4 cilinder die (mits geen speling en weinig kilometers) Op je orginele krukas kan.
Je kan vervolgens nog een 21MM/24MM carburatuer nemen,een leuk membraam, je cilinder laten tunen, je tandwielen veranderen etc.
Dit is allemaal redelijk te betalen daarom kom ik met het bovenstaande!
timcc schreef:ik adviseer de yasuni cross haal je met standaard 50 cc dikke 100 mee
- gwn-mike
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 36
- Lid geworden op: wo 14 jan 2015, 17:12
- Vervoersmiddel: brommer
Re: 80/70cc cilinder op standaard uitlaad plus carburateur
de rede dat ik geen andere uitlaad neem is dat hier de laatste tijd veel politie rijd en die uitlaad die ik eerst had yasuni ml viel heel erg op drm heb ik nu std ontgrenst en voor meer vermogen wou ik graag dan 70cc op zetten dat valt niet zo op een groter carburateur zal wel kunnen een 21mm bijvoorbleed maar is deze setup mogelijk en wat zulle de prestaties zijn dan?
derbi drd racing
- DerbiSendaWouter
- Pro tuner
- Berichten: 853
- Lid geworden op: za 18 mei 2013, 22:44
- Vervoersmiddel: Derbi Evo Limited Edition
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=15600
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Re: 80/70cc cilinder op standaard uitlaad plus carburateur
Je kunt bijvoorbeeld een Airsal 70 doet met standaard uitlaat. Dan is je top rond de 80-85 en je koppel gaat flink vooruit.
Always Strive And Prosper
- gwn-mike
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 36
- Lid geworden op: wo 14 jan 2015, 17:12
- Vervoersmiddel: brommer
Re: 80/70cc cilinder op standaard uitlaad plus carburateur
kan je met deze setup autowheelie?DerbiSendaWouter schreef:Je kunt bijvoorbeeld een Airsal 70 doet met standaard uitlaat. Dan is je top rond de 80-85 en je koppel gaat flink vooruit.
derbi drd racing
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 246
- Lid geworden op: do 10 apr 2014, 20:14
- Vervoersmiddel: KTM 525 EXC
Merc CLS500
Merc S500
Derbi 85cc - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=19543
- Locatie: Ijmuiden
Re: 80/70cc cilinder op standaard uitlaad plus carburateur
Ligt er aan hoe je hem gaat vertanden.
Maar als je over herrie in zit dan zou ik eerder een laagtoerige 70 pakken. Airsal is leuk maar hoogtoerig door de vlinderpoort, dus meer herrie. Misschien is MHR80 replica ofzo eerder wat voor je, als je ook nog wheelies wilt gaan doen enzo
Maar als je over herrie in zit dan zou ik eerder een laagtoerige 70 pakken. Airsal is leuk maar hoogtoerig door de vlinderpoort, dus meer herrie. Misschien is MHR80 replica ofzo eerder wat voor je, als je ook nog wheelies wilt gaan doen enzo
Fabioxz schreef: Overtoeren.. makkelijk gezegt: Je blok maakt steeds meer toeren maar je snelheid blijft het zelfde..
-
- Beginnende tuner
- Berichten: 214
- Lid geworden op: vr 27 feb 2015, 00:04
- Vervoersmiddel: Citroen Saxo 1.1i
Aprilia rs125 - Locatie: Drenthe
Re: 80/70cc cilinder op standaard uitlaad plus carburateur
Denk dat je het beste uit de voeten kan met een airsal 70 word ook niet zo heel erg warm enzostefanwinter schreef:Ligt er aan hoe je hem gaat vertanden.
Maar als je over herrie in zit dan zou ik eerder een laagtoerige 70 pakken. Airsal is leuk maar hoogtoerig door de vlinderpoort, dus meer herrie. Misschien is MHR80 replica ofzo eerder wat voor je, als je ook nog wheelies wilt gaan doen enzo
timcc schreef:ik adviseer de yasuni cross haal je met standaard 50 cc dikke 100 mee
- gwn-mike
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 36
- Lid geworden op: wo 14 jan 2015, 17:12
- Vervoersmiddel: brommer
Re: 80/70cc cilinder op standaard uitlaad plus carburateur
oke bedankt ga ik dat proberenXtreme-R schreef:Denk dat je het beste uit de voeten kan met een airsal 70 word ook niet zo heel erg warm enzostefanwinter schreef:Ligt er aan hoe je hem gaat vertanden.
Maar als je over herrie in zit dan zou ik eerder een laagtoerige 70 pakken. Airsal is leuk maar hoogtoerig door de vlinderpoort, dus meer herrie. Misschien is MHR80 replica ofzo eerder wat voor je, als je ook nog wheelies wilt gaan doen enzo
derbi drd racing